abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 februari 2013 @ 20:40:29 #101
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_123341962
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Alsof je welkom bent in andere landen zonder enig diploma.
Er is een hele reeks van landen, zowel binnen als ook buiten de EU, waar je zo terecht kunt met behoud van je Nederlandse uitkering hoor!
The End Times are wild
pi_123342064
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet, sowieso de meeste mensen die hier binnen komen op hogere leeftijd (25-30+) zullen minder snel geneigd zijn de taal te leren.
Ze zullen wel moeten als ze werk willen vinden. Verder kan je immigranten een contract laten tekenen waarin hij belooft de taal zsm te leren.
Na 2 jaar controleren en als er geen vooruitgang is geboekt: wegwezen.
quote:
Jongeren zullen de taal vaak wel leren omdat ze onderwijs krijgen. Een immigrant uit Afrika leeft vaak in onzekerheid, haal je die onzekerheid weg kan je gaan investeren en er het beste uit halen.
Het is hier geen opvang voor zielige mensen. We kunnen niet in iedereen geld gaan zitten steken in de hoop dat het zich ooit zal gaan terugbetalen.
pi_123342097
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja de meeste verdwijnen net over de grens om belasting te ontduiken.
Ik denk niet dat je inzichten hebt in hoe een maatschappij werkt, op micro -meso - macro niveau.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_123342693
Over enkele minuten begint op Ned2 tegenlicht, met het onderwerp, emigratie van afrika naar china
pi_123344686
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Alsof je welkom bent in andere landen zonder enig diploma.
emigreren naar china kost 50 euro,. je hebt binnen 1 dag een visum.. verder geen enkele beperking... vanuit afrika dan..
  maandag 25 februari 2013 @ 21:25:49 #106
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_123344748
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:24 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

emigreren naar china kost 50 euro,. je hebt binnen 1 dag een visum.. verder geen enkele beperking... vanuit afrika dan..
Wat moeten die Chinezen met die Afrikanen?
The End Times are wild
pi_123344814
Ze hebben daar bedrijfjes e.d ned2
  maandag 25 februari 2013 @ 21:48:02 #108
241662 Jian
Well, well, well
pi_123346098
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat moeten die Chinezen met die Afrikanen?
Chinezen eten alles...
pi_123346770
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ouders zitten precies in dezelfde situatie hoor. Maximaal 8 uur in een smerige fabriek en dan komt er ook nog eens bij dat ze in een voor hun vreemd land wonen, de taal niet kennen en vrijwel niks hebben./
Hoezo werken allochtonen in een smerige febriek volgens jou?
pi_123347004
Die loopt 30 jaar achter,gijs
pi_123347027
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:59 schreef gijs412 het volgende:

[..]

Hoezo werken allochtonen in een smerige febriek volgens jou?
:D Mijn ouders werken niet in een smerige fabriek, hoor!
pi_123347076
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef rouletteking het volgende:
Het is gewoon kansloos hypocriet kutvolk. En maar lopen jankballen dat ze gediscrimineerd worden, maar zie je ooit een groep mo's een andere mo in elkaar trappen? Nope, ze pakken alleen maar Hollanders. En de ouders, die intresseert het geen ene reet. Marokkanen, we kunnen heel goed zonder...
Wees gerust! Ik werd zaterdag bijna geslagen door een Marokkaan. :D
pi_123347094
Je opa misschien wel vroeger ?
pi_123347169
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef arjan1212 het volgende:
Je opa misschien wel vroeger ?
Mijn opa is gestorven op zijn 42ste. Nee dus. Mijn ouders hebben nooit in een gore fabriek gewerkt.
Alsof dat voorbehouden is aan allochtonen. Denk aan Hoogovens 30 jaar geleden. Vnml Nederlanders.
pi_123347235
eh. nou ja. gastarbeiders kwamen ooit hierheen om te werken in fabrieken e.d
pi_123347308
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:06 schreef arjan1212 het volgende:
eh. nou ja. gastarbeiders kwamen ooit hierheen om te werken in fabrieken e.d
Ooit ja.. Als mijn opa een poot had uitgestoken, had hij dat misschien gedaan. Maar die heeft niet veel gedaan, die paar jaartjes, die hij hier heeft gewoond.
pi_123347379
de beelden van de mishandeling zijn nu in het journaal
pi_123348840
zo veel mogelijk verspreiden is de boodschap, zodat ze rap gepakt worden
pi_123348910
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef miera het volgende:
zo veel mogelijk verspreiden is de boodschap, zodat ze rap gepakt worden
Ach, het Nederlandse rechtssysteem is niet berekend op dit soort zaken.
Sisser.....
  maandag 25 februari 2013 @ 22:41:23 #120
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_123349314
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:39 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ja, nu wordt ie mooi. Als die groep zich eens normaal gedroeg, dan was er uberhaupt geen probleem.
Sinds wanneer werkt die tactiek? Achteroverleunen en verwachten dat de dingen dan vanzelf wel veranderen?
pi_123351055
Gvd wat heb ik het toch gehad met dit smerige kutgedrag en de daarbijhorende goedpraterij van een stel idioten hier.

Al zou Nederland niks voor de Marokkanen gedaan hebben (wat niet het geval is) en ze volledig links hebben laten liggen al die jaren, dan nog is het altijd nog je EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID om iets van je leven te maken.

Doe je dat niet, dan ben je gewoon een idioot. Niet zeiken op anderen of 'ja maar vroeger dit / vroeger dat'.
Je bent er zelf nog altijd bij. Bevalt het hier niet? Dan ga je in Saudi-Arabië wonen. Kun je mooi genieten van hoe alles daar geregeld is en conform je normen en waarden gaat.

Kijk programma's zoals opsporing verzocht en dergelijke en het zijn in 90% van de gevallen Marokkanen en Antillianen die overvallen en geweldplegingen op hun naam hebben staan.
Is niks racistisch aan, is gewoon de waarheid.

Bekijk het eens andersom ipv de Nederlandse staat en de Nederlanders de schuld te geven. Als jij in een land woont waar je kotst op de regels, de halfnaakte sletten op straat, de posters met uitdagende vrouwen, overal alcohol drinkende varkensvleesetende ongelovige kuttekoppen om je heen, een racistische staat, etc, natuurlijk sta je dan op springen! Natuurlijk val je dan zo'n ongelovige minderwaardige sukkel direct aan als hij je eer aantast. Natuurlijk spuug je op die blonde hoeren die toch naar de hel gaan. Wat denken ze wel? En durft die blanke ongelovige scheidsrechter mij hier onrechtmatig te behandelen en te beledigen op het veld? Natuurlijk zal hij zijn lesje leren!

Jullie hebben totaal niet in de gaten dat een groot deel van onze favoriete bevolkingsgroep op deze manier in het leven staat hier. Als ik in Saudi-Arabië ging wonen zou ik ook continu op springen staan.
Onze culturen passen gewoon niet bij elkaar, dat is het probleem. Heeft niks te maken met de Nederlandse staat, de geschiedenis, racisme, achterlijkheid of wat dan ook. Het past niet en er is continu irritatie bij de 'gasten' waarvan hun normen en waarden extreem afwijken van die van 'ons'. Dan ga je je er tegen afzetten, en hard ook.

Moraal van het verhaal? Kappen met het verdedigen maar spoor deze kuttekoppen aan om te vertrekken. Goedschiks of kwaadschiks. Als het je hier niet bevalt, dan flikker je maar op. Er is geen enkel argument om je zo te gedragen als wij regelmatig moeten zien. Geen slachtoffer-rol aannemen, maar verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden en gedrag. Kun je dat niet? Dan moeten wij het maar eens voor ze gaan doen.
pi_123351498
quote:
[ Kun je dat niet? Dan moeten wij het maar eens voor ze gaan doen.
Geloof me,dat zit er echt aan te komen.
De Mensen nemen het recht in eigen handen omdat justitie er niks aan doet.(oja taakstraf van 100 uur tuinieren wat ze dan ook nog afkopen)
Bats boem lucht dicht
pi_123352397
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:30 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Geloof me,dat zit er echt aan te komen.
De Mensen nemen het recht in eigen handen omdat justitie er niks aan doet.(oja taakstraf van 100 uur tuinieren wat ze dan ook nog afkopen)
Wanneer gebeurt dat nou? Ik hoor het al 7 a 8 jaar. Het enige wat 'de mensen' doen is online generaliseren en dingen als 'we moeten ze bombarderen met Greet!!1!!!1'.

Het zou mooi zijn als de autochtoon eens wat deed. Die jongen loopt niet op Antarctica, er zijn gewoon mensen in de buurt die het zagen gebeuren.
pi_123352648
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef theunderdog het volgende:
Maar goed, weer ophef om niets natuurlijk.

Dit soort dingen gebeuren zo ontzettend vaak. Alleen vaak komen dat soort dingen niet in het nieuws.
Ooohhhh, dan is het normaal en hoeft er verder niet ingegrepen te worden.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')