Gvd wat heb ik het toch gehad met dit smerige kutgedrag en de daarbijhorende goedpraterij van een stel idioten hier.
Al zou Nederland niks voor de Marokkanen gedaan hebben (wat niet het geval is) en ze volledig links hebben laten liggen al die jaren, dan nog is het altijd nog je EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID om iets van je leven te maken.
Doe je dat niet, dan ben je gewoon een idioot. Niet zeiken op anderen of 'ja maar vroeger dit / vroeger dat'.
Je bent er zelf nog altijd bij. Bevalt het hier niet? Dan ga je in Saudi-Arabië wonen. Kun je mooi genieten van hoe alles daar geregeld is en conform je normen en waarden gaat.
Kijk programma's zoals opsporing verzocht en dergelijke en het zijn in 90% van de gevallen Marokkanen en Antillianen die overvallen en geweldplegingen op hun naam hebben staan.
Is niks racistisch aan, is gewoon de waarheid.
Bekijk het eens andersom ipv de Nederlandse staat en de Nederlanders de schuld te geven. Als jij in een land woont waar je kotst op de regels, de halfnaakte sletten op straat, de posters met uitdagende vrouwen, overal alcohol drinkende varkensvleesetende ongelovige kuttekoppen om je heen, een racistische staat, etc, natuurlijk sta je dan op springen! Natuurlijk val je dan zo'n ongelovige minderwaardige sukkel direct aan als hij je eer aantast. Natuurlijk spuug je op die blonde hoeren die toch naar de hel gaan. Wat denken ze wel? En durft die blanke ongelovige scheidsrechter mij hier onrechtmatig te behandelen en te beledigen op het veld? Natuurlijk zal hij zijn lesje leren!
Jullie hebben totaal niet in de gaten dat een groot deel van onze favoriete bevolkingsgroep op deze manier in het leven staat hier. Als ik in Saudi-Arabië ging wonen zou ik ook continu op springen staan.
Onze culturen passen gewoon niet bij elkaar, dat is het probleem. Heeft niks te maken met de Nederlandse staat, de geschiedenis, racisme, achterlijkheid of wat dan ook. Het past niet en er is continu irritatie bij de 'gasten' waarvan hun normen en waarden extreem afwijken van die van 'ons'. Dan ga je je er tegen afzetten, en hard ook.
Moraal van het verhaal? Kappen met het verdedigen maar spoor deze kuttekoppen aan om te vertrekken. Goedschiks of kwaadschiks. Als het je hier niet bevalt, dan flikker je maar op. Er is geen enkel argument om je zo te gedragen als wij regelmatig moeten zien. Geen slachtoffer-rol aannemen, maar verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden en gedrag. Kun je dat niet? Dan moeten wij het maar eens voor ze gaan doen.