Ze huppelen rond als een stel nichten. Verbaast met dat ze niet met handtasjes sloegen. Die hebben minimaal 5 nodig om 1 dronken persoon te overmeesteren.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef theunderdog het volgende:
Hahah, check de style hoe ze vechten. Eerst gaat er eentje op hem af, en dan die ene die dat seintje geeft.
En dan die gasten die onverwachts eraan komen vliegen, echte straatrat stylo.
Ik zie ze niet als nichten rondhuppelen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:17 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ze huppelen rond als een stel nichten. Verbaast met dat ze niet met handtasjes sloegen. Die hebben minimaal 5 nodig om 1 dronken persoon te overmeesteren.
Die eerste handtas probeert hem goed te raken, lukt nauwelijks. Dan huppelt ie er van door en komt ie weer terug en slaat hij weer nauwelijks raak. Terwijl deze jongen beschonken is en belaagd wordt door een 2e handtas. Die gasten daarna hebben pas enige impact.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zie ze niet als nichten rondhuppelen.
Tjah het zijn geen Belgen maar Finnen dus ben benieuwd of Geenstijl daar wel een microfoon voor de neus durft te drukken...quote:Op maandag 25 februari 2013 19:20 schreef sonnyspek het volgende:
Echte teringlijers, de foto's van hen: http://www.bureaubrabant.(...)d&utm_medium=twitter.
Hopelijk gaat het net zo snel als die ventjes in Turnhout.
Is het misschien in je opgekomen, dat dat begin maar uitdagen was?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die eerste handtas probeert hem goed te raken, lukt nauwelijks. Dan huppelt ie er van door en komt ie weer terug en slaat hij weer nauwelijks raak. Terwijl deze jongen beschonken is en belaagd wordt door een 2e handtas. Die gasten daarna hebben pas enige impact.
Hij probeert te slaan, maar is tegelijk bang dat ie zn nagels breekt. Dus moeten zijn vriendjes het oplossen. Laffe honden.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is het misschien in je opgekomen, dat dat begin maar uitdagen was?
Die zogenaamde *handtas* wist zelf ook dat die schoppende gasten ook nog kwamen.
Tja.. dat zou ik ook graag willen geloven, maar helaas is dat niet de realiteit.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hij probeert te slaan, maar is tegelijk bang dat ie zn nagels breekt. Dus moeten zijn vriendjes het oplossen. Laffe honden.
Die hype is al voorbij toch? Deze week is de Harlem shake.quote:
Vraag het eens aan Hexagon, een D66 raadslid uit Eindhovenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef YazooW het volgende:
Lekker bezig daar bij Omroep Brabant/Politie Brabant. Durven andere korpsen dit soort beelden niet vrij te geven of gebeuren dit soort geweldsdelicten alleen bij ons in Brabant?
Als je de reacties op youtube leest begrijp ik het allemaal wel. Je woont in een land waar je niet gewenst bent, de toekomst bagger is en er geen uitweg is. Dan maar rondkutten zoveel je kan.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:33 schreef RetRy32 het volgende:
Die racistische reacties op YouTube![]()
Je zal ze maar lezen als een keurige Marokkaanse jongen...
"Bombarderen die mensen"
"Allemaal het land uit"
Overigens slaat dit volkomen nergens op en begrijp ik die agressie helemaal niet.
Ja, nu wordt ie mooi. Als die groep zich eens normaal gedroeg, dan was er uberhaupt geen probleem.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je de reacties op youtube leest begrijp ik het allemaal wel. Je woont in een land waar je niet gewenst bent, de toekomst bagger is en er geen uitweg is. Dan maar rondkutten zoveel je kan.
Wat een onzinquote:Op maandag 25 februari 2013 19:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, nu wordt ie mooi. Als die groep zich eens normaal gedroeg, dan was er uberhaupt geen probleem.
Of ze ze voeden hun kinderen fatsoenlijk zodat deze later geen taalachterstand op school hebben en dus gewoon evenveel kans hebben als het eerste de beste Nederlandse kind. Maarja dat gebeurd neit echt....quote:Op maandag 25 februari 2013 19:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een onzinDeze jongeren zijn kansloos. Geen toekomst waarin ze meer zullen hebben dan op dit moment. Ik gok maximaal een stel VMBO/MBO-ers als ze überhaupt nog op school zitten. Hun toekomst is op z'n best 8 uur per dag werken voor een hongerloon in een smerige fabriek. Deze paupers hebben niks te verliezen.
Als je hard werken voor je geld kansloos noemt, is 99% van de wereld kansloos. Neemt niet weg dat maar een klein deel van de immigranten zich stelselmatig gedraagt als een stel losgeslagen dierentuinbewoners. En de samenleving waarin ze menen zich dat recht toe te eigenen wordt het steeds meer zat.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een onzinDeze jongeren zijn kansloos. Geen toekomst waarin ze meer zullen hebben dan op dit moment. Ik gok maximaal een stel VMBO/MBO-ers als ze überhaupt nog op school zitten. Hun toekomst is op z'n best 8 uur per dag werken voor een hongerloon in een smerige fabriek. Deze paupers hebben niks te verliezen.
Ouders zitten precies in dezelfde situatie hoor. Maximaal 8 uur in een smerige fabriek en dan komt er ook nog eens bij dat ze in een voor hun vreemd land wonen, de taal niet kennen en vrijwel niks hebben./quote:Op maandag 25 februari 2013 19:43 schreef gijs412 het volgende:
[..]
Of ze ze voeden hun kinderen fatsoenlijk zodat deze later geen taalachterstand op school hebben en dus gewoon evenveel kans hebben als het eerste de beste Nederlandse kind. Maarja dat gebeurd neit echt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |