Ze huppelen rond als een stel nichten. Verbaast met dat ze niet met handtasjes sloegen. Die hebben minimaal 5 nodig om 1 dronken persoon te overmeesteren.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef theunderdog het volgende:
Hahah, check de style hoe ze vechten. Eerst gaat er eentje op hem af, en dan die ene die dat seintje geeft.
En dan die gasten die onverwachts eraan komen vliegen, echte straatrat stylo.
Ik zie ze niet als nichten rondhuppelen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:17 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ze huppelen rond als een stel nichten. Verbaast met dat ze niet met handtasjes sloegen. Die hebben minimaal 5 nodig om 1 dronken persoon te overmeesteren.
Die eerste handtas probeert hem goed te raken, lukt nauwelijks. Dan huppelt ie er van door en komt ie weer terug en slaat hij weer nauwelijks raak. Terwijl deze jongen beschonken is en belaagd wordt door een 2e handtas. Die gasten daarna hebben pas enige impact.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zie ze niet als nichten rondhuppelen.
Tjah het zijn geen Belgen maar Finnen dus ben benieuwd of Geenstijl daar wel een microfoon voor de neus durft te drukken...quote:Op maandag 25 februari 2013 19:20 schreef sonnyspek het volgende:
Echte teringlijers, de foto's van hen: http://www.bureaubrabant.(...)d&utm_medium=twitter.
Hopelijk gaat het net zo snel als die ventjes in Turnhout.
Is het misschien in je opgekomen, dat dat begin maar uitdagen was?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die eerste handtas probeert hem goed te raken, lukt nauwelijks. Dan huppelt ie er van door en komt ie weer terug en slaat hij weer nauwelijks raak. Terwijl deze jongen beschonken is en belaagd wordt door een 2e handtas. Die gasten daarna hebben pas enige impact.
Hij probeert te slaan, maar is tegelijk bang dat ie zn nagels breekt. Dus moeten zijn vriendjes het oplossen. Laffe honden.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is het misschien in je opgekomen, dat dat begin maar uitdagen was?
Die zogenaamde *handtas* wist zelf ook dat die schoppende gasten ook nog kwamen.
Tja.. dat zou ik ook graag willen geloven, maar helaas is dat niet de realiteit.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hij probeert te slaan, maar is tegelijk bang dat ie zn nagels breekt. Dus moeten zijn vriendjes het oplossen. Laffe honden.
Die hype is al voorbij toch? Deze week is de Harlem shake.quote:
Vraag het eens aan Hexagon, een D66 raadslid uit Eindhovenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef YazooW het volgende:
Lekker bezig daar bij Omroep Brabant/Politie Brabant. Durven andere korpsen dit soort beelden niet vrij te geven of gebeuren dit soort geweldsdelicten alleen bij ons in Brabant?
Als je de reacties op youtube leest begrijp ik het allemaal wel. Je woont in een land waar je niet gewenst bent, de toekomst bagger is en er geen uitweg is. Dan maar rondkutten zoveel je kan.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:33 schreef RetRy32 het volgende:
Die racistische reacties op YouTube![]()
Je zal ze maar lezen als een keurige Marokkaanse jongen...
"Bombarderen die mensen"
"Allemaal het land uit"
Overigens slaat dit volkomen nergens op en begrijp ik die agressie helemaal niet.
Ja, nu wordt ie mooi. Als die groep zich eens normaal gedroeg, dan was er uberhaupt geen probleem.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je de reacties op youtube leest begrijp ik het allemaal wel. Je woont in een land waar je niet gewenst bent, de toekomst bagger is en er geen uitweg is. Dan maar rondkutten zoveel je kan.
Wat een onzinquote:Op maandag 25 februari 2013 19:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, nu wordt ie mooi. Als die groep zich eens normaal gedroeg, dan was er uberhaupt geen probleem.
Of ze ze voeden hun kinderen fatsoenlijk zodat deze later geen taalachterstand op school hebben en dus gewoon evenveel kans hebben als het eerste de beste Nederlandse kind. Maarja dat gebeurd neit echt....quote:Op maandag 25 februari 2013 19:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een onzinDeze jongeren zijn kansloos. Geen toekomst waarin ze meer zullen hebben dan op dit moment. Ik gok maximaal een stel VMBO/MBO-ers als ze überhaupt nog op school zitten. Hun toekomst is op z'n best 8 uur per dag werken voor een hongerloon in een smerige fabriek. Deze paupers hebben niks te verliezen.
Als je hard werken voor je geld kansloos noemt, is 99% van de wereld kansloos. Neemt niet weg dat maar een klein deel van de immigranten zich stelselmatig gedraagt als een stel losgeslagen dierentuinbewoners. En de samenleving waarin ze menen zich dat recht toe te eigenen wordt het steeds meer zat.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een onzinDeze jongeren zijn kansloos. Geen toekomst waarin ze meer zullen hebben dan op dit moment. Ik gok maximaal een stel VMBO/MBO-ers als ze überhaupt nog op school zitten. Hun toekomst is op z'n best 8 uur per dag werken voor een hongerloon in een smerige fabriek. Deze paupers hebben niks te verliezen.
Ouders zitten precies in dezelfde situatie hoor. Maximaal 8 uur in een smerige fabriek en dan komt er ook nog eens bij dat ze in een voor hun vreemd land wonen, de taal niet kennen en vrijwel niks hebben./quote:Op maandag 25 februari 2013 19:43 schreef gijs412 het volgende:
[..]
Of ze ze voeden hun kinderen fatsoenlijk zodat deze later geen taalachterstand op school hebben en dus gewoon evenveel kans hebben als het eerste de beste Nederlandse kind. Maarja dat gebeurd neit echt....
En dan? Helemaal niks. Het zit niet in de Nederlander hier om in actie te komen. Tenminste het grootste gedeelte niet. Degene die mogelijk in actie durven te komen zijn de mensen van dezelfde groep, de mensen die niks te verliezen hebben.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je hard werken voor je geld kansloos noemt, is 99% van de wereld kansloos. Neemt niet weg dat maar een klein deel van de immigranten zich stelselmatig gedraagt als een stel losgeslagen dierentuinbewoners. En de samenleving waarin ze menen zich dat recht toe te eigenen wordt het steeds meer zat.
Doodstraf voor uitgaansgeweld, er zijn al bijna geen jongeren meer in Nederland, wil je die kleine groep nog meer verkleinenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:47 schreef spacechinees het volgende:
Gewoon de doodstraf herinvoeren....
En dat is in dit soort situaties niet geheel onterecht natuurlijk.quote:
Ja ho even, mensen reageren daar uit frustratie en uiteindelijk willen ze echt niet iedereen het land uit. Maar deze gasten mag je lekker op het achter het vliegtuig hangen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je de reacties op youtube leest begrijp ik het allemaal wel. Je woont in een land waar je niet gewenst bent, de toekomst bagger is en er geen uitweg is. Dan maar rondkutten zoveel je kan.
Ben je nog steeds van plan om aan het eind van dit jaar naar Turkije te gaan omdat je Nederland zo haat?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof de jongeren op deze beelden ooit zullen bijdragen aan de maatschappij. Wedden dat ze in het criminele circuit zitten en van de zorgstaat knagen? Liever arm dan rijk. Volledig uitkleden en in hun smerige onderbroek terugsturen naar waar ze vandaan komen. Gewoon meegeven wat daar de standaard is...quote:Op maandag 25 februari 2013 19:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Doodstraf voor uitgaansgeweld, er zijn al bijna geen jongeren meer in Nederland, wil je die kleine groep nog meer verkleinenSucces met je AOW
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:47 schreef spacechinees het volgende:
Gewoon de doodstraf herinvoeren....
Nou ze uiten hun gevoelens nou niet echt op de beste manier zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En dat is in dit soort situaties niet geheel onterecht natuurlijk.
[..]
Ja ho even, mensen reageren daar uit frustratie en uiteindelijk willen ze echt niet iedereen het land uit. Maar deze gasten mag je lekker op het achter het vliegtuig hangen.
Die vliegende vuistslag zag er vrij vernietigend uit trouwensquote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef UpsideDown het volgende:
Hij loopt ook wel erg breed moet ik zeggen, en je weet niet of er een woordenwisseling is geweest. Maakt het allemaal niet minder erg natuurlijk, gewoon een constatering.
Waar doel jij op?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nou ze uiten hun gevoelens nou niet echt op de beste manier zullen we maar zeggen.
Dus iemand die breed loopt mag je best even een knal voor z'n kop geven? Dan mag ik zeker iemand met een duurdere auto dan die van mij lekker even van de weg drukken.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef UpsideDown het volgende:
Hij loopt ook wel erg breed moet ik zeggen, en je weet niet of er een woordenwisseling is geweest. Maakt het allemaal niet minder erg natuurlijk, gewoon een constatering.
Verdedig je soortgenoten niet a.u.b. Je kunt dit niet goed praten, blijft 5 tegen 1, erg laf.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef UpsideDown het volgende:
Hieropquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
uiteindelijk willen ze echt niet iedereen het land uit.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:53 schreef spacechinees het volgende:
[..]
En dan janken ze dat mensen 'racistisch' zijn.
Ik vind dit toch redelijk hilarisch.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:53 schreef spacechinees het volgende:
[..]
Jullie doen het allemaal zelf...
Nee, maar nogmaals ik kan mij goed voorstellen dat er veel mensen zijn die dit meer dan zat zijn. Dus dan kan ik onderbuikreacties als "doodstraf" of "allemaal het land uit" wel indenken. Oorzaak ---> gevolg.quote:
Het lijkt erop dat het niemand op dit forum nog boeit wat jij vind of denkt.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit toch redelijk hilarisch.
Die onderbuikreacties hebben ook gevolgen he. Ahmed en Youssef lezen die ook. Dat zet zich ook door en uiteindelijk krijg je de gedachte: Ja wie neemt ons nou in dienst.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, maar nogmaals ik kan mij goed voorstellen dat er veel mensen zijn die dit meer dan zat zijn. Dus dan kan ik onderbuikreacties als "doodstraf" of "allemaal het land uit" wel indenken. Oorzaak ---> gevolg.
Okéquote:Op maandag 25 februari 2013 19:56 schreef spacechinees het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het niemand op dit forum nog boeit wat jij vind of denkt.
Zeg ik dat?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waar doel jij op?
[..]
Dus iemand die breed loopt mag je best even een knal voor z'n kop geven? Dan mag ik zeker iemand met een duurdere auto dan die van mij lekker even van de weg drukken.
Irritant kutventje, ja. Misschien net 15. Echt triest.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hij probeert te slaan, maar is tegelijk bang dat ie zn nagels breekt. Dus moeten zijn vriendjes het oplossen. Laffe honden.
Flikker toch op zeg. Er zijn genoeg Marokkanen die het goed doen en succes hebben. Bij de pakken neerzitten moet je lekker zelf weten maar ga daar niet de schuld leggen als je zo simpel als dit met 5 tegen 1 iemand in mekaar rost. Als je dat namelijk doet ben je uitschot en dat mag best gezegd worden. Moet ik je anders even herinneren aan een soortgelijk incident een paar week terug? Toen waren het belgen en waren de reacties niet heel veel anders.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die onderbuikreacties hebben ook gevolgen he. Ahmed en Youssef lezen die ook. Dat zet zich ook door en uiteindelijk krijg je de gedachte: Ja wie neemt ons nou in dienst.
Ik mis het gedeelte voor dit filmpje, want het is in ieder geval duidelijk dat daarvoor zich al iets heeft voorgedaan.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:59 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Zeg ik dat?Ik constateer alleen dat het lijkt of hij er wat macho bijloopt, dat kan in combinatie met een woordenwisseling best bevordelijk zijn voor ruzie's. Het daarop volgend fysiek geweld is natuurlijk compleet gestoord, je zou dat volk publiekelijk moeten lynchen.
Het is niet verplicht om in Nederland te blijven wonen hoor...je mag gewoon weggaan.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je kan proberen dit recht te praten. Legitieme redenen voor 5 tegen 1 kan ik niet echt bedenken.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik mis het gedeelte voor dit filmpje, want het is in ieder geval duidelijk dat daarvoor zich al iets heeft voorgedaan.
Alsof je welkom bent in andere landen zonder enig diploma.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef cempexo het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om in Nederland te blijven wonen hoor...je mag gewoon weggaan.
Heb ik ook gedaan.
Daar is Nederland inderdaad vrij uniek in.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof je welkom bent in andere landen zonder enig diploma.
Je eigen falen afwimpelen op iemand anders is te makkelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Daar is Nederland inderdaad vrij uniek in.
Ja 40 jaar geledenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Daar is Nederland inderdaad vrij uniek in.
Dat maakt het er niet minder waar door.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:03 schreef karton2 het volgende:
[..]
Je eigen falen afwimpelen op iemand anders is te makkelijk.
Wel als je wilt werken maar dat doe jij vast ook niet...je weet er alles van zo te lezenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mouwen opstropen en hard werken kom je ver mee.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet minder waar door.
Ben het met je eens hoor, moest lachen om je opmerking.quote:
Wat een aannames, je zou beroepsprovocateur moeten worden.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:05 schreef cempexo het volgende:
Wel als je wilt werken maar dat doe jij vast ook niet...je weet er alles van zo te lezen
Ik mis niks. Gewoon een laffe aanval van straatvuil dat het niet verdient om te blijven leven.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik mis het gedeelte voor dit filmpje, want het is in ieder geval duidelijk dat daarvoor zich al iets heeft voorgedaan.
Leg dat maar aan die 14 jarige koters uit die op internet lezen dat ze het land uitgeschoten moeten worden.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:05 schreef karton2 het volgende:
Mouwen opstropen en hard werken kom je ver mee.
Diploma halen er iets van proberen te maken.
Ze doen er anders weinig moeite voor om niet aan het 'ideaalbeeld' te voldoen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Leg dat maar aan die 14 jarige koters uit die op internet lezen dat ze het land uitgeschoten moeten worden.
Dat is dan ook niet zo heel lastigquote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ze doen er anders weinig moeite voor om niet aan het 'ideaalbeeld' te voldoen.
Anderen de schuld geven van je ellende. Erg sterk.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Leg dat maar aan die 14 jarige koters uit die op internet lezen dat ze het land uitgeschoten moeten worden.
Basic human nature.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:09 schreef RingBewoner het volgende:
maar aan die 14 jarige koters uit die op internet lezen dat ze het land uitgeschoten moeten worden.
Het wijzen naar anderen is wel voorbehouden aan die groep ja. Iets met koeltoer enzo.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij niet anders, je zou er zomaar bij kunnen horen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het wijzen naar anderen is wel voorbehouden aan die groep ja. Iets met koeltoer enzo.
Zoals ik zeg, hard werken en zelf zorgen voor een goede toekomst zonder afhankelijk te zijn van anderen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo heel lastig
Prima maar moet die behandeling dan voor een hele groep gelden?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:12 schreef karton2 het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, hard werken en zelf zorgen voor een goede toekomst zonder afhankelijk te zijn van anderen.
Het zullen niet de eersten zijn waarbij van thuis uit nooit gecorrigeerd is of überhaupt maar enig normbesef is bijgebracht. Heeft niks met afkomst te maken maar wel met hoe iemand in het leven staat. Als iemand op een dergelijke manier in het leven staat dan verdien je niet beter dan als stront behandeld te worden door de samenleving.
ze kunnen zichzelf manifesteren door openlijk en regelmatig afstand van hun soortgenoten te nemen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Prima maar moet die behandeling dan voor een hele groep gelden?
Wat een onzin, ik ga me echt niet verantwoorden voor wat anderen doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:16 schreef cempexo het volgende:
[..]
ze kunnen zichzelf manifesteren door openlijk en regelmatig afstand van hun soortgenoten te nemen.
Doen ze dat ? Nee !
Als bepaalde problemen vaker bij een groep voorkomen dan bij een andere groep dan is het niet vreemd dat de probleemgroep onder een vergrootglas komt te liggen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Prima maar moet die behandeling dan voor een hele groep gelden?
Lees eens wat over sociologie. Je snapt de maatschappij niet !!!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik ga me echt niet verantwoorden voor wat anderen doen.
Ik neem aan dat de autochtonen ter discussie staan, zoals ook bij die knokpartij in Eindhovenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:19 schreef karton2 het volgende:
[..]
Als bepaalde problemen vaker bij een groep voorkomen dan bij een andere groep dan is het niet vreemd dat de probleemgroep onder een vergrootglas komt te liggen.
Dat een bepaald gedrag aan een bepaalde groep wordt gekoppeld is dan ook niet vreemd, mens eigen zou ik zeggen.
Als die ene groep toevallig een andere culturele achtergrond heeft dan mag zeker worden getwijfeld aan of die cultuur überhaupt wel thuishoort in onze samenleving. Soms kan het voor een groep de stap te groot zijn om ooit volledig met een andere samenleving compatibel te worden.
denemarken? Was het niet?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef cempexo het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om in Nederland te blijven wonen hoor...je mag gewoon weggaan.
Heb ik ook gedaan.
Vaak gezien gaat het hierbij om zaken die "relatief" vaker voorkomen bij een groep dan absoluut. Soms wil men bepaalde zaken zo draaien zodat het ze goed uitkomt. Met name de media is hier goed in. Dat bepaalde zaken relatief vaker voorkomen bij een groep vind ik geen reden om dat er uit te pakken. Het lijkt eerder een excuus om een groep slecht naar voren te laten komen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:19 schreef karton2 het volgende:
[..]
Als bepaalde problemen vaker bij een groep voorkomen dan bij een andere groep dan is het niet vreemd dat de probleemgroep onder een vergrootglas komt te liggen.
Dat een bepaald gedrag aan een bepaalde groep wordt gekoppeld is dan ook niet vreemd, mens eigen zou ik zeggen.
Als die ene groep toevallig een andere culturele achtergrond heeft dan mag zeker worden getwijfeld aan of die cultuur überhaupt wel thuishoort in onze samenleving. Soms kan het voor een groep de stap te groot zijn om ooit volledig met een andere samenleving compatibel te worden.
Ik koppel asociaal gedrag niet 1 op 1 aan afkomst zoals jij nu wel doet.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de autochtonen ter discussie staan, zoals ook bij die knokpartij in Eindhoven
Jij hoopt dus dat dit een incidentje wordt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vaak gezien gaat het hierbij om zaken die "relatief" vaker voorkomen bij een groep dan absoluut. Soms wil men bepaalde zaken zo draaien zodat het ze goed uitkomt. Met name de media is hier goed in. Dat bepaalde zaken relatief vaker voorkomen bij een groep vind ik geen reden om dat er uit te pakken. Het lijkt eerder een excuus om een groep slecht naar voren te laten komen.
Onderschat emigreren nooit.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Denemarken, gedurfd hoor.
Hilarisch man, jij bent zeker cabaretier in Denemarken? Ze lachen zich zeker helemaal kapøt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef cempexo het volgende:
[..]
Jij hoopt dus dat dit een incidentje wordt.
Zeg maar dossierno: D66-2013-02-49083
Hou toch op zeg. Het is niet alleen uitgaansgeweld. Bepaalde bevolkingsgroepen komen in negatieve lijstjes statistisch gewoon vaker voor en staan dus hoger dan anderen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vaak gezien gaat het hierbij om zaken die "relatief" vaker voorkomen bij een groep dan absoluut. Soms wil men bepaalde zaken zo draaien zodat het ze goed uitkomt. Met name de media is hier goed in. Dat bepaalde zaken relatief vaker voorkomen bij een groep vind ik geen reden om dat er uit te pakken. Het lijkt eerder een excuus om een groep slecht naar voren te laten komen.
Ik denk niet dat mensen die kunnen lezen tot de doelgroep behoren.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De omstandigheden in Denemarken zijn vrijwel hetzelfde als in NL wat betreft emigratiequote:Op maandag 25 februari 2013 20:26 schreef karton2 het volgende:
[..]
Onderschat emigreren nooit.
Ook hij moest de taal leren en zich settelen in een andere omgeving.
Grappig dat je er trouwens zo op reageert. Je bevestigt mijn stelling dus dat het voor de ene groep makkelijk is om compatibel te zijn met een samenleving dan een andere groep.
Ja ik heb een beter leven. Daar heb ikzelf voor gezorgd.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Denemarken, gedurfd hoor.
relatief gezien zeker, niet absoluut. En toch komt absoluut gezien die groep wél vaker in de media dan de andere groep.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. Het is niet alleen uitgaansgeweld. Bepaalde bevolkingsgroepen komen in negatieve lijstjes statistisch gewoon vaker voor en staan dus hoger dan anderen.
Met dit verschil dat goed opgeleide mensen met visie uit Nederland verdwijnen. Vorig jaar 150.000 Nederlanders.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De omstandigheden in Denemarken zijn vrijwel hetzelfde als in NL wat betreft emigratie
Ah doe ik dat. En wat is mijn favoriete kleur en ik denk nu aan een getal, 2 cijfers. Wat is dat getal?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ik koppel asociaal gedrag niet 1 op 1 aan afkomst zoals jij nu wel doet.
Ik zeg enkel dat culturele achtergrond een zeer grote factor kan zijn waarom dat de ene groep wel ontspoort en de ander niet.
Ja de meeste verdwijnen net over de grens om belasting te ontduiken.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef cempexo het volgende:
et dit verschil dat goed opgeleide mensen met visie uit Nederland verdwijnen. Vorig jaar 150.000 Nederlanders.
In Denemarken wordt niet geëmigreerd
Je hebt absoluut een punt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wie aandacht vraagt kan aandacht krijgen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
relatief gezien zeker, niet absoluut. En toch komt absoluut gezien die groep wél vaker in de media dan de andere groep.
Daarom.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De omstandigheden in Denemarken zijn vrijwel hetzelfde als in NL wat betreft emigratie
Ik denk niet dat een immigratiestop gaat helpen, wat wel gaat helpen is dat je die mensen die je binnen haalt je ervoor zorgt dat ze de taal e.d. leren. 90% van de problemen mbt taal e.d. konden 40 jaar geleden voorkomen kunnen worden door fatsoenlijke taallessen e.d. te geven en niet hopen dat die mensen toch wel terug gingen naar land van herkomst. Toen had je niet eens zaken als satelliet tv wat een hoop zou schelen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef karton2 het volgende:
ebt absoluut een punt.
Er moet ten koste van alles gekeken worden waarom dat een bepaalde groep altijd ontspoort. Dat bepaalde zaken relatief gezien vaker voorkomen bij een groep vind ik net wél een reden om die groep met extra aandacht te bekijken om het vervolgens aan te pakken.
Oplossing kan zijn op een bijna volledige immigratiestop van mensen met een bepaalde cultuur waarvan gewoon duidelijk is dat die een te grote kans hebben op ontsporen of aan de onderkant van de samenleving te belanden.
Op deze manier bescherm je de samenleving en de mensen die hier naartoe willen ko
De meeste allochtonen die hier problemen veroorzaken leven hier als Nederlander. Drinken, blowen etc. Als ze zich zouden gedragen zoals ze in het land van herkomst zouden gedragen zou het echt een heel stuk anders zijn. Ik gok dat deze jongeren (aangenomen dat ze moslims zouden zijn) nog nooit de binnenkant van een moskee hebben gezien...quote:Op maandag 25 februari 2013 20:32 schreef karton2 het volgende:
[..]
Daarom.
Denen zijn cultureel autochtonen in Nederland en andersom idem dito.
Cultureel allochtonen horen er niet in te komen omdat er teveel risico's aan kleven.
Ik vraag me af hoeveel 'kansloze' immigranten er nog binnenkomen. De regels zijn sowieso al flink aangescherpt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een immigratiestop gaat helpen, wat wel gaat helpen is dat je die mensen die je binnen haalt je ervoor zorgt dat ze de taal e.d. leren. 90% van de problemen mbt taal e.d. konden 40 jaar geleden voorkomen kunnen worden door fatsoenlijke taallessen e.d. te geven en niet hopen dat die mensen toch wel terug gingen naar land van herkomst. Toen had je niet eens zaken als satelliet tv wat een hoop zou schelen.
Nee dat denk ik niet, sowieso de meeste mensen die hier binnen komen op hogere leeftijd (25-30+) zullen minder snel geneigd zijn de taal te leren. Jongeren zullen de taal vaak wel leren omdat ze onderwijs krijgen. Een immigrant uit Afrika leeft vaak in onzekerheid, haal je die onzekerheid weg kan je gaan investeren en er het beste uit halen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:36 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel 'kansloze' immigranten er nog binnenkomen. De regels zijn sowieso al flink aangescherpt.
Mensen die er iets van proberen te maken hebben amper aansporing nodig om een taal te leren, die doen het uit zichzelf al.
Ik zou asociaal gedrag nooit 1 op 1 aan afkomst koppelen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De meeste allochtonen die hier problemen veroorzaken leven hier als Nederlander. Drinken, blowen etc. Als ze zich zouden gedragen zoals ze in het land van herkomst zouden gedragen zou het echt een heel stuk anders zijn. Ik gok dat deze jongeren (aangenomen dat ze moslims zouden zijn) nog nooit de binnenkant van een moskee hebben gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |