Het is niet verplicht om in Nederland te blijven wonen hoor...je mag gewoon weggaan.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een onzinDeze jongeren zijn kansloos. Geen toekomst waarin ze meer zullen hebben dan op dit moment. Ik gok maximaal een stel VMBO/MBO-ers als ze überhaupt nog op school zitten. Hun toekomst is op z'n best 8 uur per dag werken voor een hongerloon in een smerige fabriek. Deze paupers hebben niks te verliezen.
Ik snap niet hoe je kan proberen dit recht te praten. Legitieme redenen voor 5 tegen 1 kan ik niet echt bedenken.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik mis het gedeelte voor dit filmpje, want het is in ieder geval duidelijk dat daarvoor zich al iets heeft voorgedaan.
Alsof je welkom bent in andere landen zonder enig diploma.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef cempexo het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om in Nederland te blijven wonen hoor...je mag gewoon weggaan.
Heb ik ook gedaan.
Daar is Nederland inderdaad vrij uniek in.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof je welkom bent in andere landen zonder enig diploma.
Je eigen falen afwimpelen op iemand anders is te makkelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Daar is Nederland inderdaad vrij uniek in.
Ja 40 jaar geledenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Daar is Nederland inderdaad vrij uniek in.
Dat maakt het er niet minder waar door.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:03 schreef karton2 het volgende:
[..]
Je eigen falen afwimpelen op iemand anders is te makkelijk.
Wel als je wilt werken maar dat doe jij vast ook niet...je weet er alles van zo te lezenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mouwen opstropen en hard werken kom je ver mee.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet minder waar door.
Ben het met je eens hoor, moest lachen om je opmerking.quote:
Wat een aannames, je zou beroepsprovocateur moeten worden.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:05 schreef cempexo het volgende:
Wel als je wilt werken maar dat doe jij vast ook niet...je weet er alles van zo te lezen
Ik mis niks. Gewoon een laffe aanval van straatvuil dat het niet verdient om te blijven leven.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik mis het gedeelte voor dit filmpje, want het is in ieder geval duidelijk dat daarvoor zich al iets heeft voorgedaan.
Leg dat maar aan die 14 jarige koters uit die op internet lezen dat ze het land uitgeschoten moeten worden.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:05 schreef karton2 het volgende:
Mouwen opstropen en hard werken kom je ver mee.
Diploma halen er iets van proberen te maken.
Ze doen er anders weinig moeite voor om niet aan het 'ideaalbeeld' te voldoen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Leg dat maar aan die 14 jarige koters uit die op internet lezen dat ze het land uitgeschoten moeten worden.
Dat is dan ook niet zo heel lastigquote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ze doen er anders weinig moeite voor om niet aan het 'ideaalbeeld' te voldoen.
Anderen de schuld geven van je ellende. Erg sterk.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Leg dat maar aan die 14 jarige koters uit die op internet lezen dat ze het land uitgeschoten moeten worden.
Basic human nature.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:09 schreef RingBewoner het volgende:
maar aan die 14 jarige koters uit die op internet lezen dat ze het land uitgeschoten moeten worden.
Het wijzen naar anderen is wel voorbehouden aan die groep ja. Iets met koeltoer enzo.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij niet anders, je zou er zomaar bij kunnen horen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het wijzen naar anderen is wel voorbehouden aan die groep ja. Iets met koeltoer enzo.
Zoals ik zeg, hard werken en zelf zorgen voor een goede toekomst zonder afhankelijk te zijn van anderen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo heel lastig
Prima maar moet die behandeling dan voor een hele groep gelden?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:12 schreef karton2 het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, hard werken en zelf zorgen voor een goede toekomst zonder afhankelijk te zijn van anderen.
Het zullen niet de eersten zijn waarbij van thuis uit nooit gecorrigeerd is of überhaupt maar enig normbesef is bijgebracht. Heeft niks met afkomst te maken maar wel met hoe iemand in het leven staat. Als iemand op een dergelijke manier in het leven staat dan verdien je niet beter dan als stront behandeld te worden door de samenleving.
ze kunnen zichzelf manifesteren door openlijk en regelmatig afstand van hun soortgenoten te nemen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Prima maar moet die behandeling dan voor een hele groep gelden?
Wat een onzin, ik ga me echt niet verantwoorden voor wat anderen doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:16 schreef cempexo het volgende:
[..]
ze kunnen zichzelf manifesteren door openlijk en regelmatig afstand van hun soortgenoten te nemen.
Doen ze dat ? Nee !
Als bepaalde problemen vaker bij een groep voorkomen dan bij een andere groep dan is het niet vreemd dat de probleemgroep onder een vergrootglas komt te liggen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Prima maar moet die behandeling dan voor een hele groep gelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |