quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het boeit me echt 0,0 of het contraproductief is of niet, men houdt mij (en jou trouwens ook) toch wel verantwoordelijk voor wat "mijn volk" doet. Daar moet je doorheen prikken, het is wij tegen zij, geloof niet wat anderen zeggen, want uiteindelijk staan wij er alleen voor kardeş
Ik zie domheid van anderen niet als smoes of reden om zelf dan ook maar debiel te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hebben zij namelijk gewonnen.
Eerwraak binnenshuis of je onderdrukte vrouw slaan komen ook niet bij Opsporing Verzocht dus die 2 heffen elkaar wel opquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zedenmisdrijven binnenhuis komen dan ook helaas niet bij Opsporing Verzocht, dat zou het percentage flink laten dalen.
Touchéquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:14 schreef Funkel het volgende:
[..]
Eerwraak binnenshuis of je onderdrukte vrouw slaan komen ook niet bij Opsporing Verzocht dus die 2 heffen elkaar wel op
Wat doet dat er toe? Er is geen enkele reden te verzinnen om , iemand in elkaar te slaan,quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zijn er trouwens al beelden van voor de vechtpartij? Volgens mij heeft die gozer wat geroepen tegen mijn broeders want zonder reden zouden ze hem niet aanvallen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:15 schreef arjan1212 het volgende:
doet dat er toe? Er is geen enkele reden te verzinnen om , iemand in elkaar te slaan,
dat negeer je of je schrijft het op bouwt een dossier op, en begint een rechtszaal
quote:
Ja, Metro2005 hielp mij hierbijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:19 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Oh bij je de represetant van heel jouw volk. Dat is makkelijk.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als het nederlanders waren geweest had ik me ook kapot geschaamd voor mijn eigen volk.
Dan kan je daarna 2 dingen doen:
1) laten zien dat er ook normale mensen van jouw volk zijn en dit gedrag afkeuren
2) je net zo gaan gedragen als dat straatafval en je volk nóg meer te kakken zetten.
Marokkanen schijnen graag voor optie 2 te kiezen terwijl andere bevolkingsgroepen toch bijna altijd voor 1 kiezen.
Volgens mij niet. Maar iedereen was dan ook nog even druk met: 'Nee jíj' 'Nee jij' 'Nietus' 'Wellus'quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
Geen tijd om het hele topic door te lezen.
Is er iets bekend over de huidige toestand van het slachtoffer?
Je mist er ook niets aanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
Naar omstandigheden goed dacht ikquote:Is er iets bekend over de huidige toestand van het slachtoffer?
quote:Heksenjacht op internet geopend
OOSTERHOUT - Op internet is een heksenjacht geopend op de daders van de brute mishandeling in Oosterhout. Daar werd op 19 januari een 25-jarige man mishandeld door vijf jongeren. De namen van vier jongeren uit Oosterhout circuleren inmiddels op internet. Geheel onterecht worden ze in verband gebracht met de mishandeling, zeggen ze zelf.
"Wij hebben niets met de mishandeling op de Klappeijstraat in Oosterhout te maken", zegt Ricardo Kuijpers uit Oosterhout stellig. "Mijn vrienden en ik hebben allemaal een alibi."
Naam op internetfora
Ricardo is een van de jongeren die op internet in verband wordt gebracht met de mishandeling, net als drie van zijn vrienden waarvan de namen ook op internet circuleren. Het is een vaste vriendengroep, die maandagavond werd opgeschrikt door het nieuws dat zij met naam en toenaam als verdachten werden aangemerkt op internetfora. Er werden direct verwijzingen geplaatst naar hun Facebookprofielen.
"Ik kreeg allemaal berichtjes binnen van mensen die mijn naam hadden zien staan. Maar ik was het echt niet: ik was op de avond van die mishandeling in Breda. Ook mijn vrienden hebben een alibi", aldus de 20-jarige Kuijpers. Een van zijn vrienden heeft zich inmiddels bij de politie gemeld om zijn onschuld kenbaar te maken. Mogelijk gaat Ricardo hetzelfde doen.
'Vaker vals beschuldigd'
"Ik ga hier in ieder geval werk van maken. Ik ben meteen gestopt met social media, heb mijn Facebook verwijderd. Over een schadevergoeding denk ik momenteel na", aldus Ricardo over de maatregelen die hij dinsdag trof. "Ergens ben ik die valse beschuldigingen wel gewend. Al op de basisschool was het altijd al bij iets: dat zal Ricardo wel zijn'. Als ik toch eens wist waar het vandaan kwam..."
Ricardo hoopt van harte dat de daders van de mishandeling worden opgepakt. "Zij zitten nu thuis, terwijl wij vals worden beschuldigd."
Tips over mishandeling
De politie kreeg naar aanleiding van een oproep in het opsporingsprogramma Bureau Brabant 37 concrete tips met namen binnen over de mishandeling. Grote kans dat de naam van Ricardo daarbij zit. "Ik wacht af. Ik ben thuis als ze me eventueel komen halen." Volgens een politiewoordvoerder zijn er nog geen aanhoudingen verricht.
Ja, gebeurt zo vaak dit idd. Maarja, het is op beeld en getoond aan het volk. Op zich zijn die verontwaardige reacties best 'natuurlijk', denk ik. Over een weekje is iedereen het weer vergeten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:33 schreef Tchock het volgende:
Weer die selectieve verontwaardigingEr zijn letterlijk tienduizenden mishandelingen per jaar, waarvan een aanzienlijk gedeelte zwaar, en dan gaan we nu ineens iedere maand eentje er uit pikken om allemaal heel boos op te worden?
![]()
Ja leuk, jij wilt dus massale vechtpartijen op straat organiseren terwijl er niet eens geld is voor wc papier voor bejaarden. Je prioriteiten heb je op orde blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:37 schreef Gia het volgende:
Misschien een goed idee voor meer werkgelegenheid: de politiekorpsen, van steden waar veel van dit soort geweld voorkomt, uitbreiden met groepen straatsurveillanten, die dus niet veilig in hun auto blijven zitten, maar de hele avond rondlopen in de uitgaansgebieden. En dan 2 man per 100 meter.
Gebeurt er iets, dan zijn er zo 4 surveillanten om op te treden en versterking te vragen.
Eigenlijk hetzelfde principe als die bontkraagjes hanteren. Die verplaatsen zich ook in groepjes en roepen 'versterking' op met hun mobieltjes.
Wat me opvalt in dit topic is dat sommige moslims aangeven dat ze echt niet allemaal zo zijn, om vervolgens bedreigingen te uiten, waarmee ze eigenlijk aangeven even geweldadig te zijn.
Ja, het gaat redelijk, maar hij heeft nog steeds veel restklachten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
Is er iets bekend over de huidige toestand van het slachtoffer?
Onzinnige moslimberichten, kom jij nou maar eens met bronnen.. Ik zou ze graag willen zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De FP is op jouw hand hoor. Geen zorgen.
Alleen maar onzinnige moslimberichten en zeer agressieve reacties de laatste tijd. Blijkbaar gaat het je niet te ver genoeg.
Tijd om eens bij jezelf te rade te gaan als je zelfs de FP links noemt.
De tijd die er nu in gestoken wordt om die straatratten op te sporen, wordt daarmee bezuinigd. Ze worden dan ter plekke neergeknuppeld en in de boeien geslagen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja leuk, jij wilt dus massale vechtpartijen op straat organiseren terwijl er niet eens geld is voor wc papier voor bejaarden. Je prioriteiten heb je op orde blijkbaar.
Klopt. Je bespaard enorm veel geld met onzinnige opsporing en media-rechtszaken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:43 schreef Gia het volgende:
[..]
De tijd die er nu in gestoken wordt om die straatratten op te sporen, wordt daarmee bezuinigd. Ze worden dan ter plekke neergeknuppeld en in de boeien geslagen.
Dat is andere koek dan een maand later aan de hand van je moeder een politiebureau binnen te lopen om je aan te geven, terwijl je moesje jammert: 't is zo'n lieve jongen!
Wat is dit voor rare reactie? Wat kunnen 55-jarige dikke vrouwen hiertegen beginnen? Denk ook dat die moslimmoeders zo'n baantje niet willen. En waar haal je dan zoveel dikke, 55-jarige, werkloze vrouwen vandaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:40 schreef arjan1212 het volgende:
Nee, Gia.. ik stel voor om op iedere hoek van de straat dikke 55 jarige huismoeders neer te zetten, dan is alle overlast en criminaliteit zo verdwenen
Welke moslims? Welke bedreigingen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:37 schreef Gia het volgende:
Wat me opvalt in dit topic is dat sommige moslims aangeven dat ze echt niet allemaal zo zijn, om vervolgens bedreigingen te uiten, waarmee ze eigenlijk aangeven even geweldadig te zijn.
Volgens mij zit jij nog vrij vaak op FOK! terwijl je best wel het land kan dienen op straat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare reactie? Wat kunnen 55-jarige dikke vrouwen hiertegen beginnen? Denk ook dat die moslimmoeders zo'n baantje niet willen. En waar haal je dan zoveel dikke, 55-jarige, werkloze vrouwen vandaan?
Dus, jij bent er voorstander van om maar niet op te treden tegen dit geweld?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:45 schreef 3-voud het volgende:
Klopt. Je bespaard enorm veel geld met onzinnige opsporing en media-rechtszaken.
Dat geld kunnen we goed gebruiken voor onze ouderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |