wat zijn goede redenen voor jouw "broeders"?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zijn er trouwens al beelden van voor de vechtpartij? Volgens mij heeft die gozer wat geroepen tegen mijn broeders want zonder reden zouden ze hem niet aanvallen.
En die is niet moslim, denk je?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:47 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Welke moslims? Welke bedreigingen?
Ik heb wel een trollende Turk gezien.
Ik ben niet dik, nog lang geen 55 en niet werkloos.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij nog vrij vaak op FOK! terwijl je best wel het land kan dienen op straat.
Denk het wel. Vrijdags liggen ze braaf in de moskee met hun gat omhoog, zaterdags maken ze de uitgangsgebieden onveilig met zinloos geweld.quote:
Rot lekker op naar Turkije.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zijn er trouwens al beelden van voor de vechtpartij? Volgens mij heeft die gozer wat geroepen tegen mijn broeders want zonder reden zouden ze hem niet aanvallen.
Mensen die moord verheerlijken....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:56 schreef Straatcommando. het volgende:
mt nog een keer een dag dat dat soort straatratjes de verkeerde pakken. Iemand met een mes op zak, en dat 'ie ze de keeltjes in reepjes snijdt. Oh wat zou dat fijn zijn
Denk je nu echt dat we geloven dat je "zon lieve jongen" bent als je dit post?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mensen die moord verheerlijken....
Beetje hypocriet van iemand die het volgende zegt ;quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Denk dat er dan wel flinke onrust gaat komen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Komt nog een keer een dag dat dat soort straatratjes de verkeerde pakken. Iemand met een mes op zak, en dat 'ie ze de keeltjes in reepjes snijdt. Oh wat zou dat fijn zijn
mensen die hun "broeders" goedpraten........quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mensen die potentiele moordenaars verdedigen.....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar verheerlijk ik moord dan? Ik wil alleen alle feiten boven water hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Beetje hypocriet van iemand die het volgende zegt ;
[..]!
Mensen die een discussie proberen te ontsporen door achterlijke posts te plaatsen...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Potentiële moordenaarsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mensen die potentiele moordenaars verdedigen.....
Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat die jongen op die film niet doodgeschopt had kunnen worden?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Potentiële moordenaarsJa echt een zware crimineel is Ricardo. Potentiële moordenaar? Massamoordenaar bedoel je!
Je zou je echt moeten schamen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk het wel. Vrijdags liggen ze braaf in de moskee met hun gat omhoog, zaterdags maken ze de uitgangsgebieden onveilig met zinloos geweld.
Vanaf een jaar of 21 worden het brave huisvaders die dan hier op fok gaan verkondigen dat Nederland nog heel wat te wachten staat als de allochtonen in de meerderheid zijn.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat die jongen op die film niet doodgeschopt had kunnen worden?
Ik vermaak me redelijk op deze mooie grijze dinsdagmiddag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:04 schreef De_Guidance het volgende:
Clap, je doet precies wat ze willen. Heb je dat niet door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |