abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123112410
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:29:34 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123112412
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Passionele moord. Dus niet de moord met voorbedachte raden zoals waar hij voor aangeklaagd wordt maar dat een ruzie uit de hand is gelopen en zij verschanste op de badkamer met de deur op slot (want wie gaat er in een relatie nog naar het toilet met de deur op slot, zeker 's-nachts)
Ja, zit wat in.
The love you take is equal to the love you make.
pi_123112423
Ik doe de badkamerdeur ook altijd op slot 's nachts trouwens. Wil niet moeten vechten met mijn snikkel in mijn hand :'). Maar goed, zo'n passionele moord zou nog het meest voor de hand liggen.. alleen dan nog lijkt het mij een slimme man die zijn carričre niet op het spel zet.
pi_123112714
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:29 schreef Leslie.Chow het volgende:
Ik doe de badkamerdeur ook altijd op slot 's nachts trouwens. Wil niet moeten vechten met mijn snikkel in mijn hand :'). Maar goed, zo'n passionele moord zou nog het meest voor de hand liggen.. alleen dan nog lijkt het mij een slimme man die zijn carričre niet op het spel zet.
De directeur van het Gelredome, behoorlijke goede baan en carriere dus, vermoordde ook op gruwelijke wijze zijn vrouw.
Als je zo door het lint gaat, denk je sowieso niet rationeel na en dus wat de eventuele persoonlijke gevolgen zijn. Het is neit zo alsof alleen kansloze en domme lui tot een moord of ernstig delict overgaan.
pi_123112786
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

De directeur van het Gelredome, behoorlijke goede baan en carriere dus, vermoordde ook op gruwelijke wijze zijn vrouw.
Als je zo door het lint gaat, denk je sowieso niet rationeel na en dus wat de eventuele persoonlijke gevolgen zijn. Het is neit zo alsof alleen kansloze en domme lui tot een moord of ernstig delict overgaan.
Ja, daar heb jij dan weer gelijk. Heb dat nieuwsbericht toentertijd ook gelezen.
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:27:55 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123117125
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:29 schreef Leslie.Chow het volgende:
Vechten?
  Moderator woensdag 20 februari 2013 @ 15:59:04 #207
8781 crew  Frutsel
pi_123121175
quote:
Geen tegenstrijdigheden in de verklaring van Pistorius
De politie heeft geen tegenstrijdigheden aangetroffen in de verklaring van de Zuid-Afrikaanse olympiër Oscar Pistorius over de dood van zijn vriendin. Dat heeft een rechercheur, Hilton Botha, woensdag gezegd op de tweede dag van de hoorzitting over een eventuele vrijlating op borgtocht voor Pistorius.
Pistorius vandaag in de rechtbank van Pretoria. © getty.

Pistorius zegt dat hij zijn vriendin, het 29-jarige model Reeva Steenkamp, op 14 februari per ongeluk doodschoot, omdat hij in de veronderstelling verkeerde dat er een inbreker zijn huis was binnengedrongen. Volgens aanklager Gerrie Nel is er geen sprake van een ongeluk en heeft Pistorius zich schuldig gemaakt aan moord.

De aanklager voerde aan dat het stel middenin de nacht ruzie had gemaakt, dat Steenkamp zich in het toilet had opgesloten en dat Pistorius viermaal door de deur had geschoten, waarbij hij Steenkamp driemaal trof.

Verbale ruzie
De politie liet weten geen tegenstrijdigheden te hebben aangetroffen in de verklaring die Pistorius had afgelegd. Botha zei dat een getuige inderdaad een hevige woordenwisseling had gehoord, maar dat die zich op dat moment op zeshonderd meter afstand van de woning van Pistorius bevond.

De baan die de kogels aflegden tonen dat het wapen van bovenaf was afgevuurd, zei Botha. Pistorius, die van jongs af aan beide benen moet missen, liet dinsdag in zijn verklaring weten dat hij op zijn stompen zijn wapen had afgevuurd. Nel concludeerde dat Pistorius eerst zijn protheses had omgebonden en daarna had geschoten, waardoor er sprake moet zijn van voorbedachten rade.

'Kruidenmiddel'
In de slaapkamer van Pistorius zijn testosteron en injectienaalden gevonden, zei de politie. De vondst zou de mogelijkheid dat de atleet prestatiebevorderende middelen tot zich nam verhogen, maar zijn advocaat zei echter dat het gaat om een 'kruidenmiddel' dat bovendien niet op de lijst van verboden middelen staat. Volgens de raadsman probeert de politie de vondst een 'negatieve bijklank' te geven. Volgens Botha beschikte Pistorius niet over een vergunning voor het vuurwapen en de munitie die hij thuis bewaarde.

Pistorius baarde vorig jaar op de Olympische Spelen in Londen opzien door als eerste gehandicapte sporter deel te nemen aan de sprintonderdelen. Hij ontkent Steenkamp te hebben vermoord en zegt dat hij in de veronderstelling verkeerde dat hij zijn vuurwapen richtte op een inbreker en daardoor per ongeluk zijn vriendin doodschoot. De rechtbank buigt zich momenteel over de vraag of Pistorius op borgtocht moet worden vrijgelaten.
pi_123121960
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:59 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Net Spanjaarden die Zuid-Afrikanen. Straks gaat dit ook nog de doofpot in :D
pi_123122724
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Passionele moord. Dus niet de moord met voorbedachte raden zoals waar hij voor aangeklaagd wordt maar dat een ruzie uit de hand is gelopen en zij verschanste op de badkamer met de deur op slot (want wie gaat er in een relatie nog naar het toilet met de deur op slot, zeker 's-nachts)
Welke domme bimbo begint er iets met een gast die voor geweld niet terugschrikt en een geladen pistool onder handbereik heeft, terwijl hij eerder met wapens aan het klojoën is geweest.
Op zo'n manier sterven is vreselijk, maar je kon er op wachten.
pi_123122744
quote:
De baan die de kogels aflegden tonen dat het wapen van bovenaf was afgevuurd, zei Botha. Pistorius, die van jongs af aan beide benen moet missen, liet dinsdag in zijn verklaring weten dat hij op zijn stompen zijn wapen had afgevuurd. Nel concludeerde dat Pistorius eerst zijn protheses had omgebonden en daarna had geschoten, waardoor er sprake moet zijn van voorbedachten rade.
Dat is toch juist tegenstrijdig dan, of zie ik dat verkeerd?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_123124601
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat lijkt me logisch als je geen echte onderbenen hebt. Wat dacht je dan, dat hij zijn pistool zou pakken en op zijn stompjes naar het geluid toe zou lopen om daar de inbreker af te stoppen?

mijn punt is: hij was wakker en alert genoeg om zijn blades/voeten te pakken en om te doen, en dat zal vast niet in 1 seconde gebeurt zijn), dat je dan ook de alertheid hebt om te merken dat het bed helft naast je leeg is terwijl er halverwege de nacht je vriendin nog lag.

zijn inbreker excuus kan alleen gelden als hij een geluid bed hoort, half slaperig zijn pistool onder het kussen vandaan haalt en meteen schiet (op wat zijn vriendin bleek te zijn)
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:46:29 #212
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_123125348
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:38 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Welke domme bimbo begint er iets met een gast die voor geweld niet terugschrikt en een geladen pistool onder handbereik heeft, terwijl hij eerder met wapens aan het klojoën is geweest.
Op zo'n manier sterven is vreselijk, maar je kon er op wachten.
Het is ZuidAfrika gast...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_123126713
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:26 schreef Alleskids het volgende:

[..]

mijn punt is: hij was wakker en alert genoeg om zijn blades/voeten te pakken en om te doen, en dat zal vast niet in 1 seconde gebeurt zijn), dat je dan ook de alertheid hebt om te merken dat het bed helft naast je leeg is terwijl er halverwege de nacht je vriendin nog lag.
Ik neem aan dat het voor hem een routine is. Als je een paar keer met je slaapdronken hoofd op je stompjes landt dan leer je het wel af schat ik.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_123126726
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Al die mannen zijn daar standaard zo agressief?
pi_123126738
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Veel zwarten en zo.
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:41:48 #216
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_123127170
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat niet, maar is een andere cultuur en wapenbezit onder burgers is daar redelijk gebruikelijk als ik me niet vergis. Dat hij een wapen heeft is dus niet zo raar, zeker niet als je beseft dat hij ontzettend rijk is, iedereen dat weet en hij door zijn handicap minder mobiel is en zichzelf en zijn vriendin moeilijk(er) kan verdedigen tegen inbrekers en dergelijke.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_123127320
Dit is er gebeurd volgens Pistorius

Trouwste user 2022 woensdag 20 februari 2013 @ 18:54:06 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_123127647
Ze kijken extra uit dat ie niet de benen neemt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_123128045
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:46 schreef Marcoss het volgende:

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:46 schreef Marcoss het volgende:

[ afbeelding ]
Wacht dus hij zou het badkamerraam hebben zien openstaan, maar dat raam is dus vóór de badkamer? en die inbreker zou dan de badkamer in gegaan zijn?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_123128782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:03 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

[..]

Wacht dus hij zou het badkamerraam hebben zien openstaan, maar dat raam is dus vóór de badkamer? en die inbreker zou dan de badkamer in gegaan zijn?
In de wc opgesloten, met deur op slot en vanuit daar geen kans tot ontsnapping
pi_123129018
Ik zeg: typisch gehandicapte topsportersgedrag.
pi_123136528
quote:
'Geen fysiek geweld op Steenkamp'
Er zijn geen sporen van fysiek geweld gevonden tijdens de autopsie op het lichaam van Reeva Steenkamp, die vorige week door Oscar Pistorius werd doodgeschoten. Dat meldde de advocaat van Pistorius vandaag.

"Het lichaam van Steenkamp vertoont geen enkel spoor van agressie, of dat ze zich moest verdedigen tegen agressie", verklaarde Pistorius' advocaat Benny Roux. Dit werd ook bevestigd door een rechercheur van de politie.

Toch werd de Blade Runner in het verleden al wel door de politie meegenomen vanwege geweldpleging. "De precieze datum herinner ik me niet meer volledig, maar Pistorius werd eerder al een keer opgepakt voor huiselijk geweld", verklaarde rechercheur Hilton Botha.
bron
pi_123143384
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Meneer was al eerder opgepakt wegens huiselijk geweld.
pi_123146663
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:27 schreef Leslie.Chow het volgende:

[..]

bron
Lekker dan qua geruchtenmolen dat ze eerst met verhalen over bebloede cricketbats komen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 07:29:54 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_123149612
Rechercheur Pistorius zelf verdacht van moord
Een van de rechercheurs die de zaak van de van moord verdachte Oscar Pistorius onderzoekt, wordt zelf verdacht van 7 moorden. Dat heeft de Zuid-Afrikaanse politie donderdag bevestigd.
Hoofdrechercheur Hilton Botha opende in 2009 mogelijk samen met drie andere politie-officieren het vuur op 7 passagiers in een minibusje. Botha en collega's zouden op dat moment dronken zijn geweest. De zaak komt in mei voor de rechter.

Ondanks de aanklacht is de politie nog steeds van plan om Botha op de zaak-Pistorius te houden, aldus de politie. De aanklacht was in eerste instantie ingetrokken, maar dat werd later teruggedraaid.
Bron

Het begint op een foute detective te lijken...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_123149661
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 07:29 schreef Karina het volgende:
Rechercheur Pistorius zelf verdacht van moord
Een van de rechercheurs die de zaak van de van moord verdachte Oscar Pistorius onderzoekt, wordt zelf verdacht van 7 moorden. Dat heeft de Zuid-Afrikaanse politie donderdag bevestigd.
Hoofdrechercheur Hilton Botha opende in 2009 mogelijk samen met drie andere politie-officieren het vuur op 7 passagiers in een minibusje. Botha en collega's zouden op dat moment dronken zijn geweest. De zaak komt in mei voor de rechter.

Ondanks de aanklacht is de politie nog steeds van plan om Botha op de zaak-Pistorius te houden, aldus de politie. De aanklacht was in eerste instantie ingetrokken, maar dat werd later teruggedraaid.
Bron

Het begint op een foute detective te lijken...
:') . Lekker geloofwaardig.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 21 februari 2013 @ 07:47:18 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123149695
Ik hoorde nog op de BBC dat haar blaas leeg was. Dat zou kloppen met dat ze naar de wc was gegaan op te plassen en dus niet om zich te verstoppen voor Pistorius.

Ook werd duidelijk gezegd dat er niks was aangetoond dat in strijd was met het verhaal van Pistorius. Hij had dus, zo het nu lijkt, zijn benen niet aan.
pi_123149905
Die zaak begint nu wel een beetje te stinken. Wil de politie daar haar negatieve imago oppoetsen door nu eens wel een zaak "op te lossen"?

Een bebloede cricketbat en géén sporen van fysiek geweld klinkt niet geheel geloofwaardig. En straks blijkt die melding van huiselijk geweld in werkelijkheid drie straten verderop gedaan te zijn. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_123150641
Maar toch, het is niet normaal om zo te reageren. En er zijn dus steroiden gevonden in zijn huis.
Je checkt toch eerst of je vriendin niet in bed ligt?

Meest aannemelijke lijkt mij dat hij echt dacht dat het een inbreker was maar dat hij behoorlijk para was allerlei mogelijke rotzooi.
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:17:55 #230
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123150701
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar toch, het is niet normaal om zo te reageren. En er zijn dus steroiden gevonden in zijn huis.

Meest aannemelijke lijkt mij dat hij echt dacht dat het een inbreker was maar dat hij behoorlijk para was allerlei mogelijke rotzooi.
Steroďden zijn niet bevestigd.

Hij zou uit bed zijn gegaan naar het balkon om een ventilator te pakken. Zijn vriendin zou toen uit bed zijn gegaan om naar de wc te gaan. Het licht was uit.
pi_123150866
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:13 schreef nummer_zoveel het volgende:

Het is niet zo dat steroďden je veranderen in een kwaadaardig monster. Heb er zelf ook aan gezeten. Denk eerder dat hij 'para' werd van het idee dat hij behoorlijk kwetsbaar is (wat nu eenmaal zo is met kunstbenen).
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:28:40 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123150878
En het was toch testosteron?

Maar dat is dus niet bevestigd.
pi_123150942
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:28 schreef Lienekien het volgende:
En het was toch testosteron?

Maar dat is dus niet bevestigd.
nee kruidenmengsel toch, met injectienaalden?
pi_123150966
quote:
Een bebloede cricketbat en géén sporen van fysiek geweld klinkt niet geheel geloofwaardig.
Hoezo niet? We weten immers dat er geschoten is, dus het bloed hoeft niet verklaard te worden door ander geweld dan vuurwapengeweld.

quote:
En straks blijkt die melding van huiselijk geweld in werkelijkheid drie straten verderop gedaan te zijn. :')
En wat voor melding is en waarvan. Het is natuurlijk niet zo dat elke keer als de politie gebeld wordt dit is omdat iemand een vrouw in elkaar aan het beuken is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_123151340
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

Een kruidenmengsel wat je injecteert?
Dat klinkt wel heel vreemd.
pi_123151363
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:27 schreef Leslie.Chow het volgende:

Denk eerder dat hij 'para' werd van het idee dat hij behoorlijk kwetsbaar is (wat nu eenmaal zo is met kunstbenen).
Nou, daar moet ie dan toch al z'n hele leven last van hebben dan.
Blijf het vreemd vinden hoor. Zijn bloed zou worden gecontroleerd, zijn daar al uitslagen van?
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:59:39 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123151476
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

De verdenking was testosteron met injectienaalden. Het verweer was een kruidenmengsel.
pi_123152300
quote:
Nike verbreekt alsnog sponsorovereenkomst Pistorius
NEW YORK - Nike heeft het sponsorcontract met de van moord verdachte atleet Oscar Pistorius voorlopig stopgezet, in afwachting van diens rechtszaak. Dat maakte het Amerikaanse sportmerk donderdag bekend.
Foto: AFP

"Nike heeft het contract met Oscar Pistorius opgeschort", leest de korte verklaring op de website van het bedrijf. "We geloven dat Oscar Pistorius een eerlijk proces verdient en we zullen de situatie nauwlettend blijven volgen."

De Zuid-Afrikaanse atleet wordt beschuldigd van moord op zijn vriendin Reeva Steenkamp. Hij zou haar hebben doodgeschoten.

De kogel

Nike liet in de eerste dagen na de arrestatie van de wereldberoemde paralympische atleet weten nog geen beslissing te nemen over de gevolgen voor de lucratieve sponsorovereenkomst.

Eerder in de week maakte Nike al wel bekend dat het in de toekomst in ieder geval geen nieuwe reclamecampagnes rondom Pistorius zou plannen.

Vorige week werd een pijnlijke tekst uit een sponsoradvertentie van Nike op de website van Pistorius verwijderd. Daarop stond de paralympisch kampioen in de starthouding met de tekst 'Ik ben de kogel in het magazijn'.
nu.nl
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 11:37:42 #239
9859 crew  Karina
Woman
pi_123154441
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
'Ik ben de kogel in het magazijn'.
Vooruitziende blik :')
niet zo tof doen
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:30:26 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123156590
Er staat nog een vraag voor u open!!
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2013 @ 12:31:11 #241
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_123156617
quote:
:D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_123159307
quote:
Court has resumed after Pistorius, magistrate quickly left courtroom due to unspecified "threat"
:{ :?
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 13:55:02 #243
9859 crew  Karina
Woman
pi_123159434
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:51 schreef Frutsel het volgende:

[..]

:{ :?
Bommelding?
niet zo tof doen
pi_123159499
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:55 schreef Karina het volgende:

[..]

Bommelding?
Geen idee, zou kunnen... de tweet daarvoor was
quote:
MAGISTRATE CLEARS PISTORIUS FROM PRETORIA COURT, SAYS "THERE IS A THREAT OUTSIDE"
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 13:57:47 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_123159539
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:56 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Geen idee, zou kunnen... de tweet daarvoor was

[..]

Mmm dat klinkt eerder alsof er buiten iemand met en geweer staat te zwaaien.
niet zo tof doen
pi_123162546
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Mmm dat klinkt eerder alsof er buiten iemand met en geweer staat te zwaaien.
misschien iemand die een inbreker vermoed in het gerechtsgebouw, en de Pistorius-manier wel een goed idee vind?
pi_123167140
quote:
Van poging tot moord verdachte rechercheur van zaak-Pistorius af

De rechercheur die het onderzoek leidt in de moordzaak van de Zuid-Afrikaanse atleet Oscar Pistorius wordt van de zaak gehaald. Dat heeft de Zuid-Afrikaanse politie volgens Reuters laten weten. De agent wordt zelf verdacht van een poging tot moord, bleek eerder vandaag.

De directeur van de Zuid-Afrikaanse nationale politie verklaarde daarop zojuist tijdens een personferentie het belang en de ernst van de affaire te erkennen, en de politieman daarom van de zaak te halen. Politiechef Riah Phiyega zei donderdag dat Vinesh Moonoo het onderzoek overneemt. Zij verklaarde dat de zaak-Pistorius “op nationaal niveau aandacht krijgt” en dat Moonoo “een team van zeer ervaren en hoogopgeleide rechercheurs om zich heen verzamelt”. Moonoo is volgens Phiyega de beste rechercheur van Zuid-Afrika.

De rechercheur die het politieonderzoek eerst leidde, blijkt zelf voor de rechter te moeten verschijnen voor poging tot moord. Hij moet in mei voor de rechter komen in verband met een schietincident in 2011.

De rechercheur en twee andere politiemensen openden destijds het vuur op een bestelbusje, in een poging het voertuig tot stilstand te brengen. Volgens Zuid-Afrikaanse media waren de drie op dat moment onder invloed van alcohol. De aanklachten werden aanvankelijk ingetrokken nadat de drie in 2011 waren opgepakt, maar gisteren zou alsnog besloten zijn de zaak voor de rechter te brengen.
Vandaag laatste dag hoorzitting Pistorius om mogelijke borgtocht

Pistorius wordt beschuldigd van moord met voorbedachten rade op zijn vriendin Reeva Steenkamp. Vandaag is de derde en waarschijnlijk laatste dag van de hoorzitting aan de hand waarvan bepaald wordt of Pistorius op borgtocht vrijkomt.

In het proces van Pistorius werd gisteren duidelijk dat de politie in het onderzoek fikse blunders heeft begaan. Zo werd onder meer een getuigenverklaring niet goed gecheckt, beweerde Botha ten onrechte dat Pistorius helemaal niet naar de hulpdiensten had gebeld en bleek de rechercheur onzorgvuldig te zijn geweest op de plaats delict. Ook insinueerde hij dopinggebruik door Pistorius nadat testosteron en injectienaalden gevonden waren, maar dit zou een homeopathisch middel geweest zijn waarop Botha zei dat hij niet het hele etiket had gelezen.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 09:21:22 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123194875
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 12:10:57 #249
240917 Mula
pi_123200185
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:21 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Frappant was bijvoorbeeld de badkamerdeur die blijkbaar op slot was.
Als ik op de wc zou zitten en ik hoor mijn vriend in de slaapkamer gillen tegen een inbreker, dan zou ik ook de badkamerdeur snel op slot doen. Ze kon geen kant op, wat moest ze anders? Als je al paranoid bent, je roept iets tegen een inbreker en die geeft geen reactie, dan kan ik me voorstellen dat je in blinde paniek begint te schieten.

Ik denk dat de getuigenverklaringen mbt het licht en de ruzie heel belangrijk gaan zijn.
pi_123202771
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:10 schreef Mula het volgende:

[..]

Als ik op de wc zou zitten en ik hoor mijn vriend in de slaapkamer gillen tegen een inbreker, dan zou ik ook de badkamerdeur snel op slot doen. Ze kon geen kant op, wat moest ze anders? Als je al paranoid bent, je roept iets tegen een inbreker en die geeft geen reactie, dan kan ik me voorstellen dat je in blinde paniek begint te schieten.

Ik denk dat de getuigenverklaringen mbt het licht en de ruzie heel belangrijk gaan zijn.
Of je kunt je ook afvragen waarom in een inbreker in Godesherennaam in een badkamer zou zitten :') al die moeite gedaan om in het huis te komen om een zeepje te stelen ?? :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 22 februari 2013 @ 13:33:47 #251
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123202824
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 13:32 schreef TLC het volgende:

[..]

Of je kunt je ook afvragen waarom in een inbreker in Godesherennaam in een badkamer zou zitten :') al die moeite gedaan om in het huis te komen om een zeepje te stelen ?? :D
Wc.
pi_123207438
Pistorius op borgtocht vrij.
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 15:30:11 #253
8781 crew  Frutsel
pi_123207471
Hij is op borgtocht vrijgelaten
quote:
Magistrate Desmond Nair has granted bail to Oscar Pistorius. These were the judge’s main reasons:

• He did not think Pistorius was a flight risk.

• He did not think the prosecution had shown that Pistorius had a propensity for violence.

• He did not think the prosecution had shown their would be public outrage if he were released on bail.

• He did not think the prosecution’s case was so strong that Pistorius’s only reasonable reaction were he released would be to flee.

But he also pointed out holes in Pistorius’s story which may prove important when the case comes to trial:

• Why did he not ascertain Steenkamp's wherabouts?

• Why did he not verify who was in the toilet?

• Why did Steenkamp not scream back from the toilet?

• Why did the deceased and the accused not escape through the bedroom door rather than venture into the toilet?

• Why would the accused venture into danger knowing the intruder was in the toilet, leaving himself open to attack? He returned to the dangerous area. What if the intruder was waiting for him?

And he said he had difficulty with the defence's version of why the accused slept on the other side of the bed from usual that night.
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 15:31:37 #254
8781 crew  Frutsel
pi_123207545
quote:
Oscar Pistorius wordt op borgtocht vrijgelaten.

De rechter in Pretoria heeft vanmiddag besloten dat de Zuid-Afrikaanse atleet zijn proces in vrijheid mag afwachten, zo meldt persbureau AP.

De advocaten van Pistorius, die wordt beschuldigd van moord met voorbedachten rade op zijn vriendin Reeva Steenkamp, moesten hiervoor bewijzen dat er verzachtende omstandigheden zijn die zijn vrijlating rechtvaardigen. Barry Roux, een van de advocaten die Pistorius vertegenwoordigt, legde daarom uit dat Pistorius zijn vriendin nooit had willen vermoorden en kapot is van haar dood.

De atleet kan volgens de verdediging daarnaast door zijn bekendheid en protheses het land onmogelijk verlaten in afwachting van het proces: “Het is voor Pistorius onmogelijk om te verdwijnen.” Zijn vrijlating zou het proces daarbij op geen enkele manier verstoren.

De aanklager heeft vandaag nogmaals benadrukt niet te geloven dat de dood van het een ongeluk was: “waarom zou een inbreker zich opsluiten in de wc?” Officier van justitie Gerrie Nel stelde vanochtend in de rechtbank in Pretoria dat de verdachte ‘bijna gegarandeerd’ is van een zware gevangenisstraf. Nel stelt dat Pistorius de moord gepland had, en noemt de verklaring van de verdachte wederom ongeloofwaardig.
‘Ik moest Reeva en mijzelf beschermen’

Voorafgaand aan de uitspraak nam de rechter nogmaals onderdelen uit de verklaring van Pistorius door. De hardloper herhaalde deze week in de rechtbank dat hij schoot omdat hij veronderstelde dat er een indringer in huis was, zo luidt zijn verklaring. Naar eigen zeggen voelde hij zich kwetsbaar toen hij in bed lag en zijn protheses niet aanhad. Hij was al eens met de dood bedreigd en slachtoffer geweest van geweld en inbraken. “Ik wist dat ik Reeva en mijzelf moest beschermen.”

Pistorius stapte uit bed en liep naar de badkamer zonder zijn protheses aan te doen. Vervolgens vuurde hij vier kogels op de badkamerdeur af. Zijn vriendin, het Zuid-Afrikaanse model Reeva Steenkamp, bevond zich op dat moment in de badkamer. Pas nadat hij had geschoten realiseerde Pistorius zich dat Steenkamp niet naast hem in bed lag. “Het vervulde me met afschuw en angst”, aldus Pistorius in zijn verklaring.

De aanklagers benadrukten eerder ook dat in het huis munitie is gevonden voor een 38 kaliber pistool. De atleet beschikte niet over een wapenvergunning, aldus rechercheur Hilton Botha. In de slaapkamer van de atleet zijn ook testosteron en injectienaalden gevonden. De vondst van testosteron verhoogt de mogelijkheid dat Pistorius prestatiebevorderende middelen tot zich nam.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:32:53 #255
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_123207608
Had ik niet verwacht.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_123207662
Belachelijk.
Pijnlijk voor de nabestaanden van de vriendin.
pi_123207676
Ik maak 'm alvast: als ie maar niet de benen neemt.
pi_123207728
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou onverstandig zijn want de arm der wet zit hem op de hielen
pi_123207866
Wat een achterlijke beslissing. Er zitten teveel gaten in het verhaal.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:39:50 #260
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123207940
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:38 schreef debeterebob het volgende:
Wat een achterlijke beslissing. Er zitten teveel gaten in het verhaal.
Hij is niet vrijgesproken, hoor.
pi_123207998
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij is niet vrijgesproken, hoor.
Dat snap ik. Maar hoe kan je iemand niet in hechtenis houden bij zo'n grote zaak, waar zoveel aan rammelt.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:43:11 #262
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123208101
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar hoe kan je iemand niet in hechtenis houden bij zo'n grote zaak, waar zoveel aan rammelt.
Dat rammelen is niet van belang, zolang de rechter oordeelt dat er geen goede reden is om hem vast te houden tot zijn berechting.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:49:40 #263
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123208370
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
gewoon zijn protheses in beslag nemen aqls bewijs matriaal.

denk niet dat hij in aanmerking komt voor een enkel bandje.. :+
pi_123208545
Ach uiteindelijk komt hij toch wel vrij, misschien zelfs door vormfouten of slordig politiewerk. Geen idee of hij echt schuldig is, maar het blijft een apart verhaal.

OJ 2.0 dit.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:55:14 #265
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123208609
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ach uiteindelijk komt hij toch wel vrij, misschien zelfs door vormfouten of slordig politiewerk. Geen idee of hij echt schuldig is, maar het blijft een apart verhaal.

OJ 2.0 dit.
Ik denk het niet.

De vergelijking met OJ snap ik al helemaal niet. Pistorius heeft nooit ontkend dat hij heeft geschoten.
pi_123216358
En nu is de grote vraag zou hij ook op borgtocht zijn vrijgelaten als hij zwart was en een gewoon onbekend iemand :') iets in me weet het antwoord eigenlijk al :{
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:26:00 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123216449
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:23 schreef TLC het volgende:
En nu is de grote vraag zou hij ook op borgtocht zijn vrijgelaten als hij zwart was en een gewoon onbekend iemand :') iets in me weet het antwoord eigenlijk al :{
Doet dat ter zake?
  Moderator vrijdag 22 februari 2013 @ 19:26:15 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_123216456
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:23 schreef TLC het volgende:
Als ze de borgtocht konden betalen wel denk ik. Of is dat daar niet, dat je moet betalen?
niet zo tof doen
pi_123216999
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:26 schreef Karina het volgende:

[..]

Als ze de borgtocht konden betalen wel denk ik. Of is dat daar niet, dat je moet betalen?
zijn -tijdelijke- vrijheid kost hem 85.000 Euro
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 20:40:33 #270
230491 Zith
pls tip
pi_123219944
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:39 schreef TLC het volgende:

[..]

zijn -tijdelijke- vrijheid kost hem 85.000 Euro
Zijn tijdelijke vrijheid is gratis. Als hij er een langere vrijheid van maakt kost hem dat 85k.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 23:23:50 #271
124676 RobertoCarlos
pi_123227984
Nu in Wauw & Pitteman
pi_123233264
In het laatste bericht staat toch weer wel dat er testeron en injectienaalden zijn gevonden... En voor het wapen had hij geen wapenvergunning. Tsja...
pi_123233298
quote:
De aanklager heeft vandaag nogmaals benadrukt niet te geloven dat de dood van het een ongeluk was: “waarom zou een inbreker zich opsluiten in de wc?”
Ik geloof er ook niks van :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 09:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
In het laatste bericht staat toch weer wel dat er testeron en injectienaalden zijn gevonden... En voor het wapen had hij geen wapenvergunning. Tsja...
is ook vreemd.
pi_123246109
De rechter zit in dezelfde elitekliek. Hij kan niet anders.
Ik denk ook dat een arme zwarte Zuid-Afrikaan een andere behandeling had gekregen.

Maffia rules.
pi_123246854
Nee hoor, paspoort ingenomen en enorme borgtocht, al zou de gemiddelde Zuid-afrikaan die niet kunnen betalen nee.
pi_123248182
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef stekelzwijn het volgende:
De rechter zit in dezelfde elitekliek. Hij kan niet anders.
Ik denk ook dat een arme zwarte Zuid-Afrikaan een andere behandeling had gekregen.

Maffia rules.
Wat een gelul joh. Eem arme blanke Zuid-Afrikaan was ook niet vrijgekomen. Dus ja, elitair vanwege geld, maar nee met je rasiesmus-gejank. Als je racisme wil zien moet je ten noorden van Zuid-Afrika kijken waar de blanken over de kling gejaagd worden.
pi_123249236
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:45 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als je racisme wil zien moet je ten noorden van Zuid-Afrika kijken waar de blanken over de kling gejaagd worden.
en dat is andersom nooooooooooit gebeurd he
pi_123259062
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:45 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wat een gelul joh. Eem arme blanke Zuid-Afrikaan was ook niet vrijgekomen. Dus ja, elitair vanwege geld, maar nee met je rasiesmus-gejank. Als je racisme wil zien moet je ten noorden van Zuid-Afrika kijken waar de blanken over de kling gejaagd worden.
Ik dacht inderdaad eerder aan geld dan aan kleur.
  zondag 24 februari 2013 @ 02:43:01 #279
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_123265512
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:15 schreef TLC het volgende:

[..]

Ah ja, en met dat argument kun je natuurlijk eindeloos vooruit :')
pi_123266571
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:15 schreef TLC het volgende:

[..]

Gaat erom wat er nu gebeurt. Of mag je als Israelier ook eindeloos Duitsers over de kling jagen omdat het vroeger andersom was?
  zondag 24 februari 2013 @ 07:51:42 #281
124676 RobertoCarlos
pi_123266695
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 06:14 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Gaat erom wat er nu gebeurt. Of mag je als Israelier ook eindeloos Duitsers over de kling jagen omdat het vroeger andersom was?
Nee, alleen Palestijnen omdat je nu wel het recht op zelfverdediging hebt
  Moderator zondag 24 februari 2013 @ 10:17:05 #282
9859 crew  Karina
Woman
pi_123267735
En de broer van Pistorius heeft ook iets op zijn geweten:
quote:
Carl Pistorius veroorzaakte dodelijk ongeluk in 2010’
De broer van de roemruchte Zuid-Afrikaanse atleet Oscar Pistorius, Carl Pistorius, wordt ook vervolgd inzake de dood van een vrouw. De Britse nieuwszender SkyNews meldde zondag dat Carl wordt beschuldigd van dood door schuld.

De vrouw in kwestie reed op een motorfiets toen ze in 2010 om het leven kwam bij een verkeersongeval dat kennelijk in de ogen van de aanklagers door Carl Pistorius werd veroorzaakt. Het proces tegen hem begint eind maart, vernam SkyNews van de advocaat van Carl die ook Oscar in diens moordproces bijstaat.

Carl stond afgelopen week voor de rechter. Twee dagen later was bij de hoorzitting over de voorwaardelijke invrijheidsstelling van Oscar. Oscar werd vrijdag op borgtocht vrijgelaten. Hij wordt beschuldigd van moord met voorbedachte rade op zijn vriendin Reeva Steenkamp. Zijn proces begint 4 juni.
Bron
niet zo tof doen
pi_123267806
Proces pas op 4 juni... moet er soms geknoeid worden met bewijsmateriaal?
pi_123268724
quote:
99s.gif Op zondag 24 februari 2013 10:17 schreef Karina het volgende:

[..]

Leuke familie. :')
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Trouwste user 2022 zondag 24 februari 2013 @ 13:15:07 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_123272525
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 10:21 schreef roos85 het volgende:
Totaal van de gekke natuurlijk.

Maar één ding is zeker, hij zal niet de benen nemen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 24 februari 2013 @ 13:15:40 #286
7889 tong80
Spleenheup
pi_123272551
Hoe verloor ie trouwens zijn benen ?

pi_123278340
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:15 schreef tong80 het volgende:
Hoe verloor ie trouwens zijn benen ?

Geamputeerd toen hij 11 maanden oud was omdat hij fibular hemimelia had waardoor zijn benen niet waren volgroeid.
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2013 @ 20:13:58 #288
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_123295130
quote:
99s.gif Op zondag 24 februari 2013 10:17 schreef Karina het volgende:

[..]

Lijkt wel sprekend op zijn broer. Ze mogen me allebei wel bellen 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † maandag 25 februari 2013 @ 08:15:48 #289
240917 Mula
pi_123314809
Volgens de Dailymail heeft De politie aan de familie van Reeva verteld dat haar schedel is ingeslagen met de bebloede cricketbat die in de badkamer is gevonden.

http://www.dailymail.co.u(...)e-head-injuries.html
pi_123316248
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:15 schreef Mula het volgende:
Volgens de Dailymail heeft De politie aan de familie van Reeva verteld dat haar schedel is ingeslagen met de bebloede cricketbat die in de badkamer is gevonden.

http://www.dailymail.co.u(...)e-head-injuries.html
Dan is zo'n dichte deur wel klote want dat belemmert je het zicht als je dat soort verwondingen wilt maskeren dmb schotwonden
pi_123316259
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 10:21 schreef roos85 het volgende:
Is dat laat dan?
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 08:40:19 #292
9859 crew  Karina
Woman
pi_125300175
Flirterige Pistorius zet de bloemetjes buiten
Oscar Pistorius werd afgelopen weekend in Johannesburg gespot terwijl hij de bloemetjes stevig buitenzette. Het was de eerste maal dat de paralympische kampioen met zijn vrienden op stap ging sinds zijn vriendin Reeva Steenkamp de dood vond, afgelopen februari.
Volgens de Sunday Times maakte de Blade Runner een ontspannen indruk. Hij dronk wat tijdens een feest in een trendy restaurant, maar bleef niet lang. De sportman verliet naar verluidt de eetgelegenheid nadat de belangstelling voor hem te groot werd. Hij verkaste naar een ander etablissement, maar ook daar ging hij er om dezelfde reden snel weer vandoor.

Billen
Volgens de eigenaar van het restaurant dronk de sportman een paar borrels en flirtte hij met verschillende vrouwen voordat hij de eetgelegenheid verliet. 'Hij begroette een stel en raakte de billen van de dame aan', aldus een ooggetuige. 'Het was echt ongepast. Het was niet aan hem te zien dat hij de liefde van zijn leven recent verloren had.'

Sinds hij op 22 februari werd vrijgelaten op borgtocht, houdt de 26-jarige atleet zich rustig. Zijn pr-medewerker zegt dat het uitje van dit weekeinde moet worden opgevat als een poging van de Blade Runner om zowel zijn eigen vrienden als die van zijn voormalige partner te ontmoeten.

Rechtbank
Terwijl Pistorius blijft volhouden dat de dood van Steenkamp een ongeluk was omdat hij haar aanzag voor een inbreker, verdenkt het openbaar ministerie de atleet van moord met voorbedachten rade. Op 4 juni wordt hij weer in de rechtbank verwacht.
Bron

Heel veel verdriet heeft hij blijkbaar niet meer...
niet zo tof doen
  maandag 15 april 2013 @ 09:43:25 #293
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_125301299
quote:
99s.gif Op maandag 15 april 2013 08:40 schreef Karina het volgende:
Flirterige Pistorius zet de bloemetjes buiten
Oscar Pistorius werd afgelopen weekend in Johannesburg gespot terwijl hij de bloemetjes stevig buitenzette. Het was de eerste maal dat de paralympische kampioen met zijn vrienden op stap ging sinds zijn vriendin Reeva Steenkamp de dood vond, afgelopen februari.
Volgens de Sunday Times maakte de Blade Runner een ontspannen indruk. Hij dronk wat tijdens een feest in een trendy restaurant, maar bleef niet lang. De sportman verliet naar verluidt de eetgelegenheid nadat de belangstelling voor hem te groot werd. Hij verkaste naar een ander etablissement, maar ook daar ging hij er om dezelfde reden snel weer vandoor.

Billen
Volgens de eigenaar van het restaurant dronk de sportman een paar borrels en flirtte hij met verschillende vrouwen voordat hij de eetgelegenheid verliet. 'Hij begroette een stel en raakte de billen van de dame aan', aldus een ooggetuige. 'Het was echt ongepast. Het was niet aan hem te zien dat hij de liefde van zijn leven recent verloren had.'

Sinds hij op 22 februari werd vrijgelaten op borgtocht, houdt de 26-jarige atleet zich rustig. Zijn pr-medewerker zegt dat het uitje van dit weekeinde moet worden opgevat als een poging van de Blade Runner om zowel zijn eigen vrienden als die van zijn voormalige partner te ontmoeten.

Rechtbank
Terwijl Pistorius blijft volhouden dat de dood van Steenkamp een ongeluk was omdat hij haar aanzag voor een inbreker, verdenkt het openbaar ministerie de atleet van moord met voorbedachten rade. Op 4 juni wordt hij weer in de rechtbank verwacht.
Bron

Had je anders verwacht van iemand die in staat is zijn vriendin op dusdanige wijze te vermoorden?
-weg-
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 09:43:48 #294
9859 crew  Karina
Woman
pi_125301311
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 09:43 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Had je anders verwacht van iemand die in staat is zijn vriendin op dusdanige wijze te vermoorden?
[/quote]
Nee maar wel dat hij de schijn zou ophouden...
niet zo tof doen
  maandag 15 april 2013 @ 09:46:25 #295
124676 RobertoCarlos
pi_125301375
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 09:43 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

quote:
Huh? Hoe kan het nou dat hij op straat rondloopt terwijl al is veroordeeld voor moord? :?
pi_125301589
quote:
6s.gif Op zondag 24 februari 2013 20:13 schreef Skaai het volgende:

[..]

Lijkt wel sprekend op zijn broer. Ze mogen me allebei wel bellen 8-)
Jij bent wel een liefhebber van moordenaars en andersoortig tuig??
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_125301609
quote:
99s.gif Op maandag 15 april 2013 09:43 schreef Karina het volgende:

[..]

quote:
Nee maar wel dat hij de schijn zou ophouden...
Sommige psychopaten zijn daar niet zo goed in..
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_125301641
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 09:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

[..]

Huh? Hoe kan het nou dat hij op straat rondloopt terwijl al is veroordeeld voor moord? :?
Hij is nog niet veroordeeld en is op borgtocht vrij..
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 10:03:18 #299
9859 crew  Karina
Woman
pi_125301772
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 09:56 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

[..]

Begrijp ik, maar ook best stom, je lijkt niet echt onschuldig op deze manier.
niet zo tof doen
  maandag 15 april 2013 @ 10:03:25 #300
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_125301775
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 09:56 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

[..]

Of het boeit ze geen ene reet, domme wijfen als Skaai lopen er toch zat rond ^O^
-weg-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')