abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123059280
Had dit niet verwacht van iemand die zo'n positie heeft. Voorbeeldfunctie voor jongeren die hun benen verliezen en het dan zo kapotmaken. En zo gaat hij de geschiedenis in als een gestoorde idioot, in plaats van een gehandicapte die bijna op Olympisch niet-gehandicapt niveau kon rennen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_123060048
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator dinsdag 19 februari 2013 @ 07:48:53 #153
9859 crew  Karina
Woman
pi_123060694
Pistorius had al eerder vriend beschoten
Profbokser en tevens vriend Kevin Lerena getuigt in de Zuid-Afrikaanse krant 'Beeld' dat Pistorius hem een tijdje geleden beschoten had op restaurant. De kogel zoefde maar enkele centimeters naast zijn voet. Mogelijk besefte Pistorius niet dat er nog kogels in het pistool zaten. Op Valentijnsnacht slachtte Pistorius vermoedelijk zijn vriendin met vier kogels af en verbrijzelde haar schedel met een cricketbat.

Beelden van bewakingscamera's aan zijn huis dringen 's wereld bekendste paralympïer ook verder in het nauw, want die tonen duidelijk aan dat hij al om 18u thuiskwam. Dat bewijs maakt de hypothese van het per ongeluk doodschieten van een vermeende inbreker nog minder plausibel.

Vandaag weet Oscar Pistorius (26) of hij op borgtocht vrijkomt, maar het lijkt almaar waarschijnlijker dat de 'Blade Runner' een levenslange gevangenisstraf wacht voor de gruwelmoord op zijn vriendin/model Reeva Steenkamp. Steeds meer elementen spelen tegen de verdachte. Nadat eerder al een bebloede cricketbat, het moordwapen, steroïden en sporen van overmatig alcoholgebruik in zijn huis werden aangetroffen, blijkt nu ook het gedrag van Pistorius voor de fatale schietpartij te wijzen op een blinde woedeaanval.

Opgedraaid
Een tijdje voor de moord bekeek Pistorius het pistool van een vriend in een restaurant, het wapen ging per ongeluk af en beschoot Kevin Lerena, een professionele bokser en Pistorius' vriend. 'De kogel zoefde amper enkele centimeters naast mijn voet', getuigt Lerena in de krant 'Beeld'. 'Mijn teen werd geraakt door stukken tegel die verbrijzeld werden door het schot. Het was een vreemd voorval, maar Pistorius belde me achteraf wel een paar keer op om zich uitgebreid te excuseren. Het zou niet meer gebeuren. Ik weet niet wat hem bezielde, maar mogelijk besefte hij niet dat het pistool geladen was.' Het ging dus mogelijk om een ongeval, maar het toont alleszins wel de onvoorzichtigheid van wapenfreak Pistorius in het omgaan met wapens. De restaurantuitbater bevestigt het incident. Hij sprak Pistorius erop aan, maar die ontkende alles. De 26-jarige atleet was toen al heel opgedraaid en had ook al eerder woedeaanvallen gehad.

'Ongewone omstandigheden'
Op de nacht van de moord betrad Pistorius om 18 uur al zijn huis. Dat is te zien op beelden van de bewakingscamera's. Enkele uren later slachtte hij wellicht na een hoogopgelopen ruzie en uitbarsting van jaloezie zijn vriendin Reeva Steenkamp af. Pistorius heeft een indrukwekkende batterij van topadvocaten voor zijn verdediging opgetrommeld. Die zullen wellicht 'ongewone omstandigheden' pleiten om hun cliënt op borg vrij te krijgen. Toch lijkt de hypothese van een betrapte dief meer en meer van tafel geveegd.

Begrafenis
Later vandaag wordt de 29-jarige Reeva Steenkamp in besloten kring begraven in haar thuishaven Port Elizabeth. De familie van Steenkamp heeft zich ook voor het eerst uitgesproken over de moord. Haar vader Barry zegt dat Pistorius dringend met antwoorden op hun vele vragen moet komen. 'We moeten vooral weten waarom onze dochter moest sterven. Toch dragen we geen haat in ons hart".

Moeder in tranen
Zijn vrouw June barstte in tranen uit tijdens een telefonisch interview. 'Alles wat ons rest, is deze ontstellende moord waarmee me in het reine moeten komen. Waarom moest mijn klein meisje op deze manier sterven? Waarom is dat gebeurd, waarom heeft hij het gedaan? Reeva kon liefde geven zoals niemand anders dat kon. Ze had nog zoveel liefde te geven en nu is ze dood. De schoonste mens die ooit geleefd heeft, is niet meer.'

Diepgewortelde geweldcultuur
Steenkamps dood doet ook de discussie over het overdadige geweld in de Zuid-Afrikaanse maatschappij weer oplaaien. Volgens het Zuid-Afrikaanse vredesinstituut 'Gandhi Development Trust' toont deze moord 'de diepgewortelde geweldcultuur in Zuid-Afrika. Dat geweld heerst over alle grenzen van rassen, religies, culturen en sociale klassen. De politici moeten dringend het leed van vrouwen en kinderen verzachten.'
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!fotograaf dinsdag 19 februari 2013 @ 09:58:16 #154
842 Zorro
Z
pi_123062697
Ik blijf me hierover verbazen:
quote:
Onder meer Nike en Oakley hebben laten weten de contractuele verplichtingen met de 26-jarige atleet na te komen. Dat heeft zaakwaarnemer Peet van Zyl na een bezoek aan Pistorius op het politiebureau in Pretoria laten weten.
Nike wist niet hoe snel ze Lance Armstrong moesten laten vallen, maar nu doen ze of hun neus bloedt.

:')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 februari 2013 @ 12:48:51 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_123068183
'Een tijdje voor de moord bekeek Pistorius het pistool van een vriend in een restaurant, het wapen ging per ongeluk af en beschoot Kevin Lerena, een professionele bokser en Pistorius' vriend.'

Wat deed die vriend met een geladen pistool in een restaurant :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:22:29 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123071936
quote:
Pistorius: 'Ik wilde haar niet doden, ik was verliefd'

Oscar Pistorius heeft zijn vriendin niet met voorbedachten rade doodgeschoten. De Zuid-Afrikaanse gehandicapte atleet heeft dit dinsdag onder ede in de rechtbank in Pretoria verklaard. .

'Ik had absoluut geen intentie om mijn vriendin te doden. Ik was heel erg verliefd op haar. Ik ben absoluut helemaal kapot door de dood van mijn geliefde Reeva.'

Pistorius schoot zijn vriendin Reeva Steenkamp donderdag dood in de badkamer van zijn woning. De aanklager heeft hem moord ten laste gelegd. Pistorius vuurde vier kogels af door deur van zijn badkamer. Steenkamp werd hierdoor drie keer geraakt.

Pistorius verklaarde dinsdag dat hij dacht dat een indringer door het raam van de badkamer zijn huis was binnen gedrongen en dat hij daarom door de deur schoot. Het cricketbat, dat bebloed zou zijn gevonden, heeft hij gebruikt om de badkamer open te maken. Hij bewaarde een 9mm pistool onder zijn bed omdat hij met de dood werd bedreigd. .
http://www.volkskrant.nl/(...)k-was-verliefd.dhtml
The love you take is equal to the love you make.
pi_123072299
Woont in een van de meest beveiligde gated communities in ZA, denkt dat z'n vriendin een inbreker is :') .
pi_123073013
En hoe zit het dan met dat verhaal dat de buren eerder op de avond of nacht al de politie hadden gebeld omdat ze geschreeuw/ ruzie hoorden in zijn huis?
pi_123073519
http://www.telegraaf.nl/t(...)iet_met_opzet__.html

quote:
zijn advocaat Barry Roux las voor de rechtbank een verklaring van een zeer geëmotioneerde Pistorius voor. De 'Blade Runner' dacht vorige week dat een indringer door het raam van de badkamer zijn huis was binnen gedrongen. Hij had geluiden gehoord, had zijn kunstbenen aangetrokken en was naar de badkamer gelopen. Hij besloot daarna door de deur te schieten met zijn 9 mm pistool, dat onder zijn bed lag omdat hij met de dood werd bedreigd. Hij belde daarna de politie.
Hij had zich echter niet gerealiseerd dat Steenkamp, een gevierd model in Zuid-Afrika, niet in bed lag. Toen hij daar achter kwam, gebruikte hij een cricketbat, dat bebloed in zijn huis is gevonden, om de badkamer open te maken. Daar vond hij zijn vriendin dood op de grond.
welke randdebiel schiet door een dichte badkamerdeur |:(
pi_123073826
Wat een lame verhaal, alsof je niet voelt, checkt of even kijkt naar de persoon die naast je ligt als je denkt dat er een inbreker in je huis is en je bed uit gaat.
Guilty as hell gewoon.

En een cricketbat onder het bloed omdat je een deur hebt geforceerd? :|W
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_123073969
Tja, en dan ook nog die steroiden die in zijn huis zijn gevonden...
Ben benieuwd wat er uit die bloedproef komt.

Kan best zijn dat het in zijn gedachten levensecht was dat er een inbreker was... Maar dan was ie gewoon helemaal doorgedraaid door de drank en steroiden.

Maar als blijkt dat hij na een ordinaire ruzie haar van het leven heeft beroofd vind ik hem echt een heel slecht mens hoe hij nu de grote onschuld uithangt.
pi_123074011
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
Woont in een van de meest beveiligde gated communities in ZA, denkt dat z'n vriendin een inbreker is :') .
Er ontbrak bij die psychopaat inderdaad wel wat meer als alleen zijn benen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_123074016
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 15:09 schreef shmoopy het volgende:

En een cricketbat onder het bloed omdat je een deur hebt geforceerd? :|W
inderdaad eerst gebruikt om de deur open te breken en toen met de cricketbat haar lichaam aangeraakt om... eehhh..... ehhhh,..... iets te doen en haar leven te redden.
pi_123074103
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 15:13 schreef Alleskids het volgende:

[..]

inderdaad eerst gebruikt om de deur open te breken en toen met de cricketbat haar lichaam aangeraakt om... eehhh..... ehhhh,..... iets te doen en haar leven te redden.
Precies. I hate it when that happens. :')
  dinsdag 19 februari 2013 @ 15:18:36 #165
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_123074222
quote:
8s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:07 schreef TLC het volgende:
In het huis van de Zuid-Afrikaanse hardloper en paralympiër Oscar Pistorius is een dode vrouw gevonden. Volgens lokale media is de vrouw zijn vriendin. Oscar 'Blade runner' Pistorius zou haar per ongeluk hebben doodgeschoten omdat hij dacht dat ze een inbreker was.

(nos.nl)

[ afbeelding ]

ongelukje of ........... ?? :') :X
Die vriending bleek een replicant met verlopen einddatum te zijn en hij heeft zijn plicht gedaan.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_123074388
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 15:09 schreef shmoopy het volgende:
Wat een lame verhaal, alsof je niet voelt, checkt of even kijkt naar de persoon die naast je ligt als je denkt dat er een inbreker in je huis is en je bed uit gaat.
Hij heeft alle tijd in nood nodig om zijn benen vast te schroeven!
pi_123074438
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 15:13 schreef Alleskids het volgende:

[..]

Of gewoon laten vallen. Je beukt de deur open, ziet je vriendin in een plas bloed en laat de knuppel vallen.
pi_123074475
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 15:18 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Die vriending bleek een replicant met verlopen einddatum te zijn en hij heeft zijn plicht gedaan.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 15:24:17 #169
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_123074524
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 15:23 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die.
_O_ _O_ _O_
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_123074668
Toch een vaag verhaal. Ik neem aan dat zijn schuld of onschuld ook staat of valt met de vraag van wie het bloed op de cricketbat is en of er op haar lichaam sporen van mishandeling worden aangetroffen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_123076327
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 15:26 schreef JohnDDD het volgende:
Toch een vaag verhaal. Ik neem aan dat zijn schuld of onschuld ook staat of valt met de vraag van wie het bloed op de cricketbat is en of er op haar lichaam sporen van mishandeling worden aangetroffen.
en of er kruitsporen op haar hoofd aangetroffen zijn?
pi_123076400
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 15:26 schreef JohnDDD het volgende:
Precies.
In principe kan hij daadwerkelijk die deur hebben open geknuppeld waarna hij de knuppel in een plas bloed heeft laten vallen.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:05:54 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123076432
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:03 schreef computergirl het volgende:

[..]

en of er kruitsporen op haar hoofd aangetroffen zijn?
Ik neem aan dat ze kunnen vaststellen dat er door de badkamerdeur heen geschoten is.
pi_123076846
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:05 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Precies.
In principe kan hij daadwerkelijk die deur hebben open geknuppeld waarna hij de knuppel in een plas bloed heeft laten vallen.
maar knuppel was naast bed gevonden, niet in badkamer in plas bloed.
Hij heeft haar de trap afgedragen (waarom?), heeft hij dan eerst nog de tijd genomen om de baseballbat te verplaatsen?
pi_123079233
Hij heeft 'r gewoon met die bat geslagen, zij heeft zich in de badkamer opgesloten en uit woede heeft ie d'r door de deur doodgeschoten.
Appeltje-eitje.
Met z'n krokodillentranen. :{w
pi_123081362
Vanavond komen in DWDD Peter R. de Vries en Ellen de Langen praten over de zaak.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_123081492
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:07 schreef shmoopy het volgende:
ft 'r gewoon met die bat geslagen, zij heeft zich in de badkamer opgesloten en uit woede heeft ie d'r door de deur doodgeschoten.Appeltje-eitje.Met z'n krokodillentranen.
Als jij met zo'n bat tot bloedens toe wordt geslagen wandel je echt niet meer de badkamer in. :')
pi_123081594
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:02 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Als jij met zo'n bat tot bloedens toe wordt geslagen wandel je echt niet meer de badkamer in. :')
Kan prima. Sowieso houdt al de adrenaline je nog wel even op de been.
pi_123081823
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze kunnen vaststellen dat er door de badkamerdeur heen geschoten is.
Was ook het eerste wat ik dacht toen ik het las.
En drie van de vier kogels raakten haar. Door de badkamerdeur heen. Ja, vast.
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2013 @ 18:40:34 #180
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_123082957
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:52 schreef stalybridge het volgende:
Vraagje aan Karina en nummer_zoveel. Waarom wel reageren (terecht denk ik) op de opmerking dat het erger is als het een mooie vrouw betreft maar niet op.

[..]

Blijkbaar doet het er toe of je een succesvol koppel bent en of je een mooie man bent.
Een onnodige dode vrouw is in alle gevallen vreselijk, of je uiterlijk nou mee zit of niet. Maar hij heeft hard zijn best gedaan om als jongeman zijn handicap om te zetten in iets positiefs, om vervolgens medailles bij elkaar te lopen, veel mensen zien hem als voorbeeld en veel Zuid Afrikanen zijn trots op hem. Het is gewoon zonde (voor de moeite die hij heeft gedaan en voor de mensen die tegen hem op kijken) en stom dat je zo hard je best doet en het dan eigenhandig verpest.
Als het een jongeman was die in de supermarkt werkte en in een klein flatje zou wonen dan zou het helaas niet in het nieuws komen, maar dat heb je nou eenmaal met bekende figuren.

Ik overigens wel even zeggen dat ik wat bevooroordeeld ben want ik vind het gewoon een smakelijk hapje 8-). De bakvis in mij zou liegen als dat niet zo was.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_123083115
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:40 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik overigens wel even zeggen dat ik wat bevooroordeeld ben want ik vind het gewoon een smakelijk hapje 8-). De bakvis in mij zou liegen als dat niet zo was.
Dat snap ik dan weer niet, vond hem vanaf het begin er al uitzien als een engnek.
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2013 @ 18:51:27 #182
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_123083355
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:44 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat snap ik dan weer niet, vond hem vanaf het begin er al uitzien als een engnek.
Ik vond de combinatie van zijn looks en aardigheid in real live gewoon lekkâh 8-),. En ik had zijn paspoort in mijn handen, en op zijn paspoort foto zag ie eruit alsof ie bont en blauw was geslagen. Zijn verhaal (en volgens het internet) was dat ie een aantal dagen voor het maken van zijn paspoort foto, een ongeluk heeft gehad met een speedboat. Blijkbaar zelf veroorzaakt.

It wasn’t Pistorius’ first wreck. In 2009, he plowed a speedboat into a submerged pier in South Africa and needed 180 stitches.

Opgewonden typetje ;(
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_123083948
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:51 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik vond de combinatie van zijn looks en aardigheid in real live gewoon lekkâh 8-)
Dat is wel vaker zo ja, dat psychopaten een bepaalde aantrekkingskracht hebben. Omdat ze zo kalm en charismatisch overkomen in het echt. Uit alles blijkt namelijk dat het niet zo'n heel vriendelijk en beheerst figuur was.
pi_123088095
Het verhaal van de inbreker lijkt mij ook gewoon te vaag. Als je gerommel hoort 's nachts in de badkamer, kijk je dan niet eerst of je vriendin nog in bed ligt? En als je dan bij de badkamer bent, begin je dan meteen door de deur heen te schieten?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_123093390
Het pleit hem natuurlijk ook niet vrij wanneer hij met zijn paronoide kop een pistool onder zijn kussen heeft gelegd en maar meteen op badkamerdeuren begint te schieten als hij wakker wordt omdat hij iets hoort in de veronderstelling dat hij in gevaar is.

Maar hij heeft blijkbaar een volledige verklaring afgelegd over hoe het gegaan zou zijn, en dan zal het technische bewijs dat wel ondersteunen of ontkrachten. Als je met een cricketbat een deur forceert dan laat dat sporen na, als je hem in een plas bloed legt laat dat ook andere sporen na dan als je er tot bloedens toe mee slaat. Dus liegen zal hem niet baten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2013 @ 21:57:52 #186
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_123093718
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat is wel vaker zo ja, dat psychopaten een bepaalde aantrekkingskracht hebben. Omdat ze zo kalm en charismatisch overkomen in het echt. Uit alles blijkt namelijk dat het niet zo'n heel vriendelijk en beheerst figuur was.
:') Dan denk ik dat ik een heleboel psychopaten heb gesproken de afgelopen 5 jaar.
pi_123096046
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Het pleit hem natuurlijk ook niet vrij wanneer hij met zijn paronoide kop een pistool onder zijn kussen heeft gelegd en maar meteen op badkamerdeuren begint te schieten als hij wakker wordt omdat hij iets hoort in de veronderstelling dat hij in gevaar is.

Maar hij heeft blijkbaar een volledige verklaring afgelegd over hoe het gegaan zou zijn, en dan zal het technische bewijs dat wel ondersteunen of ontkrachten. Als je met een cricketbat een deur forceert dan laat dat sporen na, als je hem in een plas bloed legt laat dat ook andere sporen na dan als je er tot bloedens toe mee slaat. Dus liegen zal hem niet baten.
hij heeft in elk geval wel de tijd genomen om zijn kunstbeen aan te trekken toen hij < inbrekers geluiden> hoorde, maar vergat daarbij dat zijn vriendin ook in huis was, en vergat te controleren of zij nog naast hem lagen nam niet de moeite te informeren waar zij was...
  Trouwste user 2022 woensdag 20 februari 2013 @ 00:09:43 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_123101355
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef Alleskids het volgende:

[..]

hij heeft in elk geval wel de tijd genomen om zijn kunstbeen aan te trekken toen hij < inbrekers geluiden> hoorde, maar vergat daarbij dat zijn vriendin ook in huis was, en vergat te controleren of zij nog naast hem lagen nam niet de moeite te informeren waar zij was...
Ze lagen iig niet ver weg.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_123106369
Verslaggever BBC live in rechtszaal: https://twitter.com/BBCAndrewH

quote:
Botha: we think cricket bat was used to gain entry.
  Moderator woensdag 20 februari 2013 @ 10:01:46 #190
9859 crew  Karina
Woman
pi_123106963
quote:
Tijdens de rechtszaak verklaarde een getuige vandaag dat hij 'non-stop geschreeuw' hoorde vanuit het huis van Pistorius, vlak voor de schietpartij. Ook werd er een pistool gevonden in het huis van de atleet, waarvoor hij geen licentie bezat. Bron
:{ Waarom belde die getuige de politie niet? Als ik bij de buren iemand de hele tijd hoor schreeuwen zou ik dat wel doen. Of desnoods even aanbellen of er iets aan de hand is, maar dat zal in ZA wel niet echt handig zijn, met al die mensen die pistolen in huis hebben.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:16:27 #191
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123107456
quote:

[..]

hij stond op het balkon of zo toen hij binnen in de badkamer geluiden hoorde (de badkamer was het enige stukje huis waar geen tralies voor de ramen zaten)... hij slop naar binnen, schreeuwde hard de badkamer in en schoot daarna... toen hij terugliep naar bed realiseerde hij dat zijn vriendin er niet lag... en toen schrok hij zich een hoedje (zoiets was het)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_123107489
quote:
99s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verslaggever BBC live in rechtszaal: https://twitter.com/BBCAndrewH

[..]

why botha
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_123107527
quote:
99s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:01 schreef Karina het volgende:

:{ Waarom belde die getuige de politie niet? Als ik bij de buren iemand de hele tijd hoor schreeuwen zou ik dat wel doen. Of desnoods even aanbellen of er iets aan de hand is, maar dat zal in ZA wel niet echt handig zijn, met al die mensen die pistolen in huis hebben.
het geschreeuw is misschien te verklaren als hij aan het schreeuwen was naar de niet-bestaande overvaller en naar zijn niet-in-bed-liggende vriendin om de politie te bellen

We weten niet hoelang dat non-stop geschreeuw duurde en misschien was P. wel elke dag aan het schreeuwen
pi_123109321
quote:

[..]

hij heeft in elk geval wel de tijd genomen om zijn kunstbeen aan te trekken toen hij < inbrekers geluiden> hoorde,
Dat lijkt me logisch als je geen echte onderbenen hebt. Wat dacht je dan, dat hij zijn pistool zou pakken en op zijn stompjes naar het geluid toe zou lopen om daar de inbreker af te stoppen?

quote:
maar vergat daarbij dat zijn vriendin ook in huis was, en vergat te controleren of zij nog naast hem lagen nam niet de moeite te informeren waar zij was...
Ik bepleit hier ook niet dat hij juist gehandeld zou hebben. Het zou kunnen zijn dat hij in een paranoide waan gehandeld heeft. Dat kan ook een leugen van hem zijn, ik durf alleen de stelling wel aan dat het technisch onderzoek zal uitwijzen of het zo gegaan is als hij gezegd heeft dat het gegaan is, of niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_123111388
het lijkt mij een spannende aflevering van csi of law and order
pi_123111837
Eigenlijk geloof ik Bladerunner wel, gewoon om het feit dat het zo onwaarschijnlijk is om op deze manier je vriendin te vermoorden. Dat het gek wordt gevonden dat een mogelijke inbreker zou insluiten op de badkamer snap ik niet. Politie krijgt regelmatig telefoontjes van bange inbrekers die zichzelf ergens hebben opgesloten.

http://www.nu.nl/opmerkel(...)er-belt-politie.html
http://jeugdjournaal.nl/i(...)er-belt-politie.html
http://nos.nl/artikel/345687-inbreker-belt-zelf-politie.html

quote:
Een bange inbreker heeft zelf de politie gebeld vanuit het huis waar hij had ingebroken. De man van 27 uit Utrecht had zich opgesloten in de badkamer uit angst voor de bewoners.

De bewoners waren wakker geworden van de inbraakgeluiden. Toen ze op onderzoek uitgingen, vonden ze de inbreker en gingen hem achterna. Die achtervolging eindigde bij de badkamer.
pi_123111919
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:24 schreef JohnDDD het volgende:
Het verhaal van de inbreker lijkt mij ook gewoon te vaag. Als je gerommel hoort 's nachts in de badkamer, kijk je dan niet eerst of je vriendin nog in bed ligt? En als je dan bij de badkamer bent, begin je dan meteen door de deur heen te schieten?
De ouders van mijn vriendin dachten van elkaar ook dat het inbrekers waren :'). Hij werd midden in de nacht wakker op zijn hotelkamer en zag iemand rommelen bij het raam. Vervolgens ging hij schreeuwen en bleek het zijn vrouw :'). Slaap en angst kunnen gekke dingen doen. En als je dan ook nog een pistool tot je beschikking hebt..
pi_123112106
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:14 schreef Leslie.Chow het volgende:
Eigenlijk geloof ik Bladerunner wel, gewoon om het feit dat het zo onwaarschijnlijk is om op deze manier je vriendin te vermoorden. Dat het gek wordt gevonden dat een mogelijke inbreker zou insluiten op de badkamer snap ik niet. Politie krijgt regelmatig telefoontjes van bange inbrekers die zichzelf ergens hebben opgesloten.
Ik vind het andersom eerder onwaarschijnlijk hoewel ik niet uitsluit dat er inderdaad mensen zijn die zo zouden reageren zoals Pistorius beweert.
Ben eigenlijk op de hand van de theorie van Peter R de Vries gisteren bij DWDD. Frappant was bijvoorbeeld de badkamerdeur die blijkbaar op slot was.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:24:14 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123112209
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:21 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik vind het andersom eerder onwaarschijnlijk hoewel ik niet uitsluit dat er inderdaad mensen zijn die zo zouden reageren zoals Pistorius beweert.
Ben eigenlijk op de hand van de theorie van Peter R de Vries gisteren bij DWDD. Frappant was bijvoorbeeld de badkamerdeur die blijkbaar op slot was.
Wat was zijn theorie?
pi_123112286
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat was zijn theorie?
Passionele moord. Dus niet de moord met voorbedachte raden zoals waar hij voor aangeklaagd wordt maar dat een ruzie uit de hand is gelopen en zij verschanste op de badkamer met de deur op slot (want wie gaat er in een relatie nog naar het toilet met de deur op slot, zeker 's-nachts)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')