Nou ja, eerlijk is eerlijk, het gemis is groter...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de moord op een lelijke vrouw is veel minder erg natuurlijk
Leuk om te zien dat ik medestanders hebquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
Ik ga hier maar niet op in, lijkt me verstandiger
quote:
quote:
Elke lelijke vrouw die sterft is wel weer een kans minder voor jullie om aan seks te komen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, het gemis is groter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Dat is wel een leuke discussie op zich. Het is jou mening natuurlijk, maar ik snap de gedachte wel. En inderdaad is de één niet meer waard dan de ander, pas zodra anderen er een meerwaarde aan hangen om welke reden dan ook heeft de één een meerwaarde, anders niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat ik medestanders heb![]()
Om eerlijk te zijn is een mensenleven van de 1 over het algemeen niet meer waard dan van een ander, hoewel veel mensen zullen worden gemist als kiespijn. Maar bij de moord op een mooie vrouw krijg ik toch vaak de gedachte 'ahh zonde man', vind het dus net even wat erger.
een kleine stap zijwaarts: waarom moet er bij een ramp met meerdere doden, speciaal vermeld worden hoeveel kinderen er onder de slachtoffers zijn? is de dood /verwonding van een kind, erger dan de dood/verwonding van een volwassene?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat ik medestanders heb![]()
Om eerlijk te zijn is een mensenleven van de 1 over het algemeen niet meer waard dan van een ander, hoewel veel mensen zullen worden gemist als kiespijn. Maar bij de moord op een mooie vrouw krijg ik toch vaak de gedachte 'ahh zonde man', vind het dus net even wat erger.
nu.nlquote:KAAPSTAD - Oscar Pistorius staat in zijn politiecel permanent onder toezicht om zelfmoord te vermijden. Dat meldt zaterdag de Zuid-Afrikaanse televisiezender ENCA.
De wereldberoemde gehandicapte atleet wordt verdacht van moord op zijn vriendin Reeva Steenkamp. 'Blade Runner' zou haar hebben aangezien voor een inbreker toen hij haar donderdag in zijn woning doodschoot.
De aanklager liet vrijdag echter weten dat hij de zesvoudig paralympisch kampioen wil aanklagen voor moord, wat betekent dat hij het misdrijf vooraf zou hebben bedacht. Pistorius ontkent met klem dat er sprake is geweest van opzet. De rechter bepaalt dinsdag of hij op borgtocht vrij komt.
Tja, een kind had nog een heel leven voor zich he... De onschuld van een kind...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:50 schreef Alleskids het volgende:
[..]
een kleine stap zijwaarts: waarom moet er bij een ramp met meerdere doden, speciaal vermeld worden hoeveel kinderen er onder de slachtoffers zijn? is de dood /verwonding van een kind, erger dan de dood/verwonding van een volwassene?
Ja, de dood van sommige personen wordt door mensen erger gevonden dan de dood van andere (type) personen. Mooie gezonde vrouwen en kinderen hebben in dat geval een streepje voor op zieke hongerige Afrikanen. Niet de mooiste eigenschap van mensen, maar wel gewoon gezond menselijk gedrag. Het leven zou een helletocht worden als men om elke dood evenveel zou rouwen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:50 schreef Alleskids het volgende:
[..]
een kleine stap zijwaarts: waarom moet er bij een ramp met meerdere doden, speciaal vermeld worden hoeveel kinderen er onder de slachtoffers zijn? is de dood /verwonding van een kind, erger dan de dood/verwonding van een volwassene?
Je kunt je afvragen of het al dan niet gezond menselijk gedrag is, of wenselijk zelfs. Maar het zal wel weer een voordeel hebben, maar gezond zo zou ik het niet omschrijven, eerder egoistisch als ik eerlijk ben. Maargoed mijn mening wijkt altijd al afquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, de dood van sommige personen wordt door mensen erger gevonden dan de dood van andere (type) personen. Mooie gezonde vrouwen en kinderen hebben in dat geval een streepje voor op zieke hongerige Afrikanen. Niet de mooiste eigenschap van mensen, maar wel gewoon gezond menselijk gedrag. Het leven zou een helletocht worden als men om elke dood evenveel zou rouwen.
Puur uit pragmatisch oogpunt ben ik zelf heel erg blij dat 99.999% van de doden die elke dag vallen mij buitengewoon weinig tot echt helemaal niets doet. Mijn leven zou ondraaglijk worden van verdriet als ik om al die talloze sterfgevallen zwaar geraakt zou worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:09 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of het al dan niet gezond menselijk gedrag is, of wenselijk zelfs. Maar het zal wel weer een voordeel hebben, maar gezond zo zou ik het niet omschrijven, eerder egoistisch als ik eerlijk ben. Maargoed mijn mening wijkt altijd al af
Maar dat is iets anders, namelijk iedereen doet dat, dat is de ver van je bed show, het zou ondraagelijk zijn als je alle leed zou ervaren en moeten verwerken. Vandaar dat alleen de meeste dierbare van invloed zijn op je gestel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Puur uit pragmatisch oogpunt ben ik zelf heel erg blij dat 99.999% van de doden die elke dag vallen mij buitengewoon weinig tot echt helemaal niets doet. Mijn leven zou ondraaglijk worden van verdriet als ik om al die talloze sterfgevallen zwaar geraakt zou worden.
Als sociaal dier ben ik niet ongevoelig. Het hangt er gewoon vanaf wie er overlijdt. Mooie succesvolle vrouwen doen mij in dat geval meer dan lelijke en arme mensen mocht ik ze allebei niet persoonlijk kennen.
Nee, ik beschouw het als een groter verlies voor de kudde. Het is niet dat ik er persoonlijk enige verbondenheid mee voel, dat gaat allemaal via het aandeel dat anderen en ik hebben binnen de kudde.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:19 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Maar dat is iets anders, namelijk iedereen doet dat, dat is de ver van je bed show, het zou ondraagelijk zijn als je alle leed zou ervaren en moeten verwerken. Vandaar dat alleen de meeste dierbare van invloed zijn op je gestel.
Raakt het je dan meer omdat je je ergens op één of ander niveau met zo'n persoon verbonden voelt ?
Ahh pure altruistische gedachten wat aardig !quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, ik beschouw het als een groter verlies voor de kudde. Het is niet dat ik er persoonlijk enige verbondenheid mee voel, dat gaat allemaal via het aandeel dat anderen en ik hebben binnen de kudde.
Aangezien ik afhankelijk ben van de (kracht van de) kudde zit er ook een persoonlijk belang bij. In puur egoïsme of altruïsme geloof ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:44 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ahh pure altruistische gedachten wat aardig !
Het zijn twee kanten van eenzelfde medaille inderdaad. Al zou je altruistisch handelen heeft het effect op de groep of persoon en dus weer op jou.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Aangezien ik afhankelijk ben van de (kracht van de) kudde zit er ook een persoonlijk belang bij. In puur egoïsme of altruïsme geloof ik dan ook niet.
http://www.nu.nl/buitenla(...)moord-pistorius.htmlquote:Politie vreest voor zelfmoord Pistorius'
KAAPSTAD - Oscar Pistorius staat in zijn politiecel permanent onder toezicht om zelfmoord te vermijden. Dat meldt zaterdag de Zuid-Afrikaanse televisiezender ENCA.
Foto: ANP
De wereldberoemde gehandicapte atleet wordt verdacht van moord op zijn vriendin Reeva Steenkamp. 'Blade Runner' zou haar hebben aangezien voor een inbreker toen hij haar donderdag in zijn woning doodschoot.
De aanklager liet vrijdag echter weten dat hij de zesvoudig paralympisch kampioen wil aanklagen voor moord, wat betekent dat hij het misdrijf vooraf zou hebben bedacht. Pistorius ontkent met klem dat er sprake is geweest van opzet. De rechter bepaalt dinsdag of hij op borgtocht vrij komt.
De oom van Pistorius heeft zaterdag in een schriftelijke verklaring gezegd dat de hele familie geschokt is.
''Iedereen zag hoe 'close' Reena [vriendin, red.] was geworden met Oscar en hoe gelukkig zij samen waren. Ze hadden plannen samen en Oscar was de laatste tijd vrolijker in zijn privéleven dan hij in lange tijd was geweest.''
Pistorius is volgens zijn oom 'verlamd van de shock en het verdriet'
Door: ANP/NU.nl
Daar kan ik me op sommige locaties dan weer wel wat bij voorstellen, zeker als je niet de mogelijkheid hebt weg te komen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:03 schreef DO2 het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje vreemd dat je een inbreker meteen doorzeeft met kogels, overigens.
Het hangt er van af wíe er overlijdt? Mwah. Ook de manier waarop denk ik. Ik vind een jonge mooie vrouw die bv door een vreemde zomaar uit het niets wordt vermoord dan 'erger' dan dat het in de relationele sfeer ligt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Puur uit pragmatisch oogpunt ben ik zelf heel erg blij dat 99.999% van de doden die elke dag vallen mij buitengewoon weinig tot echt helemaal niets doet. Mijn leven zou ondraaglijk worden van verdriet als ik om al die talloze sterfgevallen zwaar geraakt zou worden.
Als sociaal dier ben ik niet ongevoelig. Het hangt er gewoon vanaf wie er overlijdt. Mooie succesvolle vrouwen doen mij in dat geval meer dan lelijke en arme mensen mocht ik ze allebei niet persoonlijk kennen.
nu.nlquote:PRETORIA - In het huis van de Zuid-Afrikaanse gehandicapte atleet Oscar Pistorius is een met bloed besmeurd cricketbat gevonden.
Dat meldt de Zuid-Afrikaanse krant City Press zondag. Pistorius schoot donderdag in zijn huis zijn vriendin Reeva Steenkamp dood. Volgens de krant had ze ook zware verwondingen aan het hoofd.
Pistorius zit sinds de dood van zijn vriendin in de cel. De aanklagers legden hem vrijdag moord ten laste. De 'Blade Runner' ontkent zijn vriendin met opzet te hebben doodgeschoten.
Dinsdag buigt een rechter zich over zijn eventuele vrijlating op borgtocht.
Niet te geloven: straks komt ie nog op borgtocht vrij ook.quote:Sponsors blijven Pistorius voorlopig trouw
AMSTERDAM - De van moord beschuldigde atleet Oscar Pistorius mag voorlopig blijven rekenen op de steun van zijn sponsors.
Onder meer Nike en Oakley hebben laten weten de contractuele verplichtingen met de 26-jarige atleet na te komen. Dat heeft zaakwaarnemer Peet van Zyl na een bezoek aan Pistorius op het politiebureau in Pretoria laten weten.
Pistorius blijft nog zeker tot en met woensdag vastzitten. Op die dag wordt besloten of de Zuid-Afrikaan op borgtocht vrijkomt.
Zelfs als Pistorius zijn proces in vrijheid mag afwachten, zal hij voorlopig geen races lopen. "Al zijn wedstrijden voor de komende tijd zijn gecanceld", meldt Van Zyl. "Hij moet al zijn energie op zijn verdediging richten."
Pistorius schoot zijn vriendin Reeva Steenkamp op Valentijnsdag dood in zijn appartement in Pretoria. Naar eigen zeggen zag hij haar aan voor een inbreker, maar die lezing wordt door verschillende bronnen tegengesproken.
Zuid-Afrikaanse media melden zondag dat er een bebloede cricketbat in het bewuste huis is aangetroffen. Daarmee zou Pistorius voor de fatale schoten zijn vriendin hebben aangevallen.
Blade Runner, die als kind zijn onderbenen kwijtraakte, geldt als een van de bekendste atleten ter wereld. Hij haalde als gehandicapte sporter de Olympische Spelen, waar hij de halve finale op de 400 meter haalde. Ook is hij zesvoudig paralympisch kampioen.
quote:Pistorius is volgens zijn oom 'verlamd van de shock en het verdriet'
Dit word gewoon OJ Simpson all over again.quote:Op maandag 18 februari 2013 05:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Niet te geloven: straks komt ie nog op borgtocht vrij ook.
"the steroids made me do it"quote:Op maandag 18 februari 2013 07:37 schreef Karina het volgende:
Naast bebloede cricketbat ook steroïden aangetroffen in huis Pistorius'
Blijkbaar doet het er toe of je een succesvol koppel bent en of je een mooie man bent.quote:Maar wat een drama zeg zo'n succesvol koppel in een gruwelijke situatie. Ik hoop echt voor hem dat het een misverstand is, wat niet weg neemt dat hij waarschijnlijk gewoon een straf krijgt. Zonde.
Het blijft een mooie man maar looks can kill blijkbaar. .
Terechte vraag en een simpel antwoord van mijn kant: over deze reactie had ik heengelezen. Het maakt geen bal uit of je bekend bent, knap of lelijk, het gaat om een persoon die een ander persoon vermoordt, dat is altijd een drama.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:52 schreef stalybridge het volgende:
Vraagje aan Karina en nummer_zoveel. Waarom wel reageren (terecht denk ik) op de opmerking dat het erger is als het een mooie vrouw betreft maar niet op.
[..]
Blijkbaar doet het er toe of je een succesvol koppel bent en of je een mooie man bent.
Oh gelukkig. Ik dacht al dat je naast een voorkeur voor vrouwelijke schrijvers, altijd op een vrouw stemmen tijdens de verkiezingen ook nog alleen reageerde als zoiets over vrouwen wordt gezegd.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Terechte vraag en een simpel antwoord van mijn kant: over deze reactie had ik heengelezen. Het maakt geen bal uit of je bekend bent, knap of lelijk, het gaat om een persoon die een ander persoon vermoordt, dat is altijd een drama.
Bovenstaande doe ik ook nietquote:Op maandag 18 februari 2013 11:06 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik dacht al dat je naast een voorkeur voor vrouwelijke schrijvers, altijd op een vrouw stemmen tijdens de verkiezingen ook nog alleen reageerde als zoiets over vrouwen wordt gezegd.
Zometeen zeg je ook nog dat de meeste vrouwen dat ook niet doen. Kwam er laatst al achter dat niet alle homo's van het songfestival houden. De fundamenten van mijn vooroordelen staan op instorten.quote:
Ik spreek alleen voor mezelf. En ik heb het vermoeden dat ik niet echt een standaardvrouw ben.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:26 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Zometeen zeg je ook nog dat de meeste vrouwen dat ook niet doen. Kwam er laatst al achter dat niet alle homo's van het songfestival houden. De fundamenten van mijn vooroordelen staan op instorten.
Wat een drama, dan ga je straks de cel in voor moord (daar lijkt het wel op volgens de berichten) en dan verlies je ook nog al je medailles. Ik weet niet wat erger isquote:Op maandag 18 februari 2013 07:37 schreef Karina het volgende:
Bloedtesten
De politie wacht op testresultaten van Pistorius' bloed. Mogelijk krijgt de moord nog een staartje. Als dopinggebruik kan worden aangetoond, dan kan hij zijn (paralympische) titels en medailles verliezen.
Nee en Pistorius kan ook niet wegrennen van ze, want die blades mag hij vast niet aan in de nor.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:37 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Wat een drama, dan ga je straks de cel in voor moord en dan verlies je ook nog al je medailles. Ik weet niet wat erger is.
En levenslang is niet zo heel lang
http://metro.co.uk/2012/0(...)hiv-positive-388840/
quote:Steroïden en drank bij Blade Runner gevonden
In de zaak rond Oscar Pistorius komt steeds meer bewijsmateriaal bovendrijven. Na een bebloede baseballknuppel zijn er verboden steroïden en sporen van hevig drankgebruik aangetroffen in het huis van de atleet, die zijn vriendin zou hebben doodgeschoten.
De Zuid-Afrikaanse politie vermoedt dat Blade Runner zijn vriendin Reeva Steenkamp vermoordde in een aanval van woede die werd veroorzaakt door de steroïden, meldt The Sun. Onderzocht wordt nu of Pistorius in de greep van een bijeffect was toen hij Steenkamp neerschoot.
Volgens een bron dichtbij het onderzoek werden er ook sporen van extreem drankgebruik gevonden en eist de politie dat Pistorius wordt getest.
Zondag werd bekend dat er een bebloede honkbalknuppel in het huis was gevonden. De politie houdt rekening met drie scenarios: Pistorius viel Steenkamp aan met de knuppel, hij gebruikte het ding om de badkamerdeur waarachter zij zich verschuilde te forceren, of het model probeerde zich met de knuppel te verdedigen.
Reeva Steenkamp werd op Valentijnsdag doodgeschoten door haar vriend Oscar Pistorius, de beenloze sprinter die een aantal wereldrecords op zijn naam heeft staan. De atleet zit nu vast op verdenking van moord, maar beweert dat het om een ongeluk ging: hij dacht dat ze een inbreker was.
immers testosteron, daar wordt je weeïg vanquote:Op maandag 18 februari 2013 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Whehehehehe "roid rage". Goed om te zien dat de media daar nog steeds in gelooft.
Mandela zat 40 jaar in de celquote:Op maandag 18 februari 2013 13:04 schreef Re het volgende:
[..]
immers testosteron, daar wordt je weeïg van
hebben ze nog crime passionel in ZA, dat zal de volgende stap wprden
Nee hoor, ik vind het net zo erg. Maar een bekend stel haalt het wereldnieuws, en als je topsporter bent met een handicap ben je een voorbeeld en een held voor velen en dan komt dit extra hard aan voor veel mensen.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:52 schreef stalybridge het volgende:
Vraagje aan Karina en nummer_zoveel. Waarom wel reageren (terecht denk ik) op de opmerking dat het erger is als het een mooie vrouw betreft maar niet op.
[..]
Blijkbaar doet het er toe of je een succesvol koppel bent en of je een mooie man bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |