quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef Fer het volgende:
Hoe kun je dit voor het andere aanzien.
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Ongeloofwaardiger bedoel je?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens nu.nl schoot hij door de badkamerdeur heen haar dood.
Maakt zijn verklaring toch wat geloofwaardiger.
quote:Pistorius schoot vier keer door badkamerdeur
De Zuid-Afrikaanse gehandicapte atleet Oscar Pistorius (26) heeft vier keer door de deur van zijn badkamer geschoten. Dat melden Zuid-Afrikaanse media. Pistorius werd gearresteerd omdat hij zijn vriendin Reeva Steenkamp (30) in zijn huis in Pretoria had doodgeschoten.
Over de toedracht van de schietpartij werd gisteren de hele dag gespeculeerd. In de media circuleerden berichten dat Pistorius had gedacht dat er een inbreker zijn huis was binnengedrongen. Daarom zou hij hebben geschoten. De politie kon dat verhaal niet bevestigen.
Borgtocht
Een Zuid-Afrikaanse krant meldt dat de politie twee uur voor de schietpartij al was gebeld door de buren, omdat zij hoorden dat Pistorius en Steenkamp ruzie hadden. Om 03.00 uur belden de buren de politie opnieuw omdat ze schoten hadden gehoord.
Pistorius wordt vanochtend voor de rechter voorgeleid. Hij heeft gisteren gevraagd of hij op borgtocht vrij mocht blijven, maar dat verzoek is niet ingewilligd.
Wow, die photoshoppers zijn goooooooeeeeeeed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef Fer het volgende:
Hoe kun je dit voor het andere aanzien.
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Ja dat zegt natuurlijk niet zoveel, misschien draaide hij weer door en had ze zich opgesloten in de badkamer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens nu.nl schoot hij door de badkamerdeur heen haar dood.
Maakt zijn verklaring toch wat geloofwaardiger.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zegt natuurlijk niet zoveel, misschien draaide hij weer door en had ze zich opgesloten in de badkamer.
idd, zat hij in de badkamer of zat zij in de badkamer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zegt natuurlijk niet zoveel, misschien draaide hij weer door en had ze zich opgesloten in de badkamer.
Of op de WC.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
idd, zat hij in de badkamer of zat zij in de badkamer.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is triest.. de moord op een mooie vrouw vind ik altijd nog een stukje triester.
Hij was nogal paranoide, 'zeggen ze'. Ik kan me er ook niets bij voorstellen eerlijk gezegd. Wanneer je in staat bent om een inbreker zo kapot te knallen, als dat de achterliggende gedachte was, lijk je me ook in staat je vriendin kapot te knallen wanneer het even niet lekker loopt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:11 schreef Alleskids het volgende:
je vriendin is bij je in huis die nacht, je hoort een geluid vanuit de badkamer, ziet je vriendin niet, maar schiet toch maar blindelings door de badkamerdeur, want stel dat er plots een inbreker in huis is, en misschien is je vriendin wel in gevaar. dan is blindelings door een deur schieten de perfecte oplossing?
Ja de moord op een lelijke vrouw is veel minder erg natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is triest.. de moord op een mooie vrouw vind ik altijd nog een stukje triester.
Dat is inderdaad minder erg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de moord op een lelijke vrouw is veel minder erg natuurlijk
Kloptquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de moord op een lelijke vrouw is veel minder erg natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |