abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123149661
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 07:29 schreef Karina het volgende:
Rechercheur Pistorius zelf verdacht van moord
Een van de rechercheurs die de zaak van de van moord verdachte Oscar Pistorius onderzoekt, wordt zelf verdacht van 7 moorden. Dat heeft de Zuid-Afrikaanse politie donderdag bevestigd.
Hoofdrechercheur Hilton Botha opende in 2009 mogelijk samen met drie andere politie-officieren het vuur op 7 passagiers in een minibusje. Botha en collega's zouden op dat moment dronken zijn geweest. De zaak komt in mei voor de rechter.

Ondanks de aanklacht is de politie nog steeds van plan om Botha op de zaak-Pistorius te houden, aldus de politie. De aanklacht was in eerste instantie ingetrokken, maar dat werd later teruggedraaid.
Bron

Het begint op een foute detective te lijken...
:') . Lekker geloofwaardig.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 21 februari 2013 @ 07:47:18 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123149695
Ik hoorde nog op de BBC dat haar blaas leeg was. Dat zou kloppen met dat ze naar de wc was gegaan op te plassen en dus niet om zich te verstoppen voor Pistorius.

Ook werd duidelijk gezegd dat er niks was aangetoond dat in strijd was met het verhaal van Pistorius. Hij had dus, zo het nu lijkt, zijn benen niet aan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_123149905
Die zaak begint nu wel een beetje te stinken. Wil de politie daar haar negatieve imago oppoetsen door nu eens wel een zaak "op te lossen"?

Een bebloede cricketbat en géén sporen van fysiek geweld klinkt niet geheel geloofwaardig. En straks blijkt die melding van huiselijk geweld in werkelijkheid drie straten verderop gedaan te zijn. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_123150641
Maar toch, het is niet normaal om zo te reageren. En er zijn dus steroiden gevonden in zijn huis.
Je checkt toch eerst of je vriendin niet in bed ligt?

Meest aannemelijke lijkt mij dat hij echt dacht dat het een inbreker was maar dat hij behoorlijk para was allerlei mogelijke rotzooi.
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:17:55 #230
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123150701
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar toch, het is niet normaal om zo te reageren. En er zijn dus steroiden gevonden in zijn huis.

Meest aannemelijke lijkt mij dat hij echt dacht dat het een inbreker was maar dat hij behoorlijk para was allerlei mogelijke rotzooi.
Steroïden zijn niet bevestigd.

Hij zou uit bed zijn gegaan naar het balkon om een ventilator te pakken. Zijn vriendin zou toen uit bed zijn gegaan om naar de wc te gaan. Het licht was uit.
pi_123150866
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:13 schreef nummer_zoveel het volgende:

Het is niet zo dat steroïden je veranderen in een kwaadaardig monster. Heb er zelf ook aan gezeten. Denk eerder dat hij 'para' werd van het idee dat hij behoorlijk kwetsbaar is (wat nu eenmaal zo is met kunstbenen).
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:28:40 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123150878
En het was toch testosteron?

Maar dat is dus niet bevestigd.
pi_123150942
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:28 schreef Lienekien het volgende:
En het was toch testosteron?

Maar dat is dus niet bevestigd.
nee kruidenmengsel toch, met injectienaalden?
pi_123150966
quote:
Een bebloede cricketbat en géén sporen van fysiek geweld klinkt niet geheel geloofwaardig.
Hoezo niet? We weten immers dat er geschoten is, dus het bloed hoeft niet verklaard te worden door ander geweld dan vuurwapengeweld.

quote:
En straks blijkt die melding van huiselijk geweld in werkelijkheid drie straten verderop gedaan te zijn. :')
En wat voor melding is en waarvan. Het is natuurlijk niet zo dat elke keer als de politie gebeld wordt dit is omdat iemand een vrouw in elkaar aan het beuken is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_123151340
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

Een kruidenmengsel wat je injecteert?
Dat klinkt wel heel vreemd.
pi_123151363
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:27 schreef Leslie.Chow het volgende:

Denk eerder dat hij 'para' werd van het idee dat hij behoorlijk kwetsbaar is (wat nu eenmaal zo is met kunstbenen).
Nou, daar moet ie dan toch al z'n hele leven last van hebben dan.
Blijf het vreemd vinden hoor. Zijn bloed zou worden gecontroleerd, zijn daar al uitslagen van?
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:59:39 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123151476
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

De verdenking was testosteron met injectienaalden. Het verweer was een kruidenmengsel.
pi_123152300
quote:
Nike verbreekt alsnog sponsorovereenkomst Pistorius
NEW YORK - Nike heeft het sponsorcontract met de van moord verdachte atleet Oscar Pistorius voorlopig stopgezet, in afwachting van diens rechtszaak. Dat maakte het Amerikaanse sportmerk donderdag bekend.
Foto: AFP

"Nike heeft het contract met Oscar Pistorius opgeschort", leest de korte verklaring op de website van het bedrijf. "We geloven dat Oscar Pistorius een eerlijk proces verdient en we zullen de situatie nauwlettend blijven volgen."

De Zuid-Afrikaanse atleet wordt beschuldigd van moord op zijn vriendin Reeva Steenkamp. Hij zou haar hebben doodgeschoten.

De kogel

Nike liet in de eerste dagen na de arrestatie van de wereldberoemde paralympische atleet weten nog geen beslissing te nemen over de gevolgen voor de lucratieve sponsorovereenkomst.

Eerder in de week maakte Nike al wel bekend dat het in de toekomst in ieder geval geen nieuwe reclamecampagnes rondom Pistorius zou plannen.

Vorige week werd een pijnlijke tekst uit een sponsoradvertentie van Nike op de website van Pistorius verwijderd. Daarop stond de paralympisch kampioen in de starthouding met de tekst 'Ik ben de kogel in het magazijn'.
nu.nl
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 11:37:42 #239
9859 crew  Karina
Woman
pi_123154441
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
'Ik ben de kogel in het magazijn'.
Vooruitziende blik :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:30:26 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123156590
Er staat nog een vraag voor u open!!
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2013 @ 12:31:11 #241
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_123156617
quote:
:D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_123159307
quote:
Court has resumed after Pistorius, magistrate quickly left courtroom due to unspecified "threat"
:{ :?
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 13:55:02 #243
9859 crew  Karina
Woman
pi_123159434
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:51 schreef Frutsel het volgende:

[..]

:{ :?
Bommelding?
niet zo tof doen
pi_123159499
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:55 schreef Karina het volgende:

[..]

Bommelding?
Geen idee, zou kunnen... de tweet daarvoor was
quote:
MAGISTRATE CLEARS PISTORIUS FROM PRETORIA COURT, SAYS "THERE IS A THREAT OUTSIDE"
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 13:57:47 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_123159539
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:56 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Geen idee, zou kunnen... de tweet daarvoor was

[..]

Mmm dat klinkt eerder alsof er buiten iemand met en geweer staat te zwaaien.
niet zo tof doen
pi_123162546
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Mmm dat klinkt eerder alsof er buiten iemand met en geweer staat te zwaaien.
misschien iemand die een inbreker vermoed in het gerechtsgebouw, en de Pistorius-manier wel een goed idee vind?
pi_123167140
quote:
Van poging tot moord verdachte rechercheur van zaak-Pistorius af

De rechercheur die het onderzoek leidt in de moordzaak van de Zuid-Afrikaanse atleet Oscar Pistorius wordt van de zaak gehaald. Dat heeft de Zuid-Afrikaanse politie volgens Reuters laten weten. De agent wordt zelf verdacht van een poging tot moord, bleek eerder vandaag.

De directeur van de Zuid-Afrikaanse nationale politie verklaarde daarop zojuist tijdens een personferentie het belang en de ernst van de affaire te erkennen, en de politieman daarom van de zaak te halen. Politiechef Riah Phiyega zei donderdag dat Vinesh Moonoo het onderzoek overneemt. Zij verklaarde dat de zaak-Pistorius “op nationaal niveau aandacht krijgt” en dat Moonoo “een team van zeer ervaren en hoogopgeleide rechercheurs om zich heen verzamelt”. Moonoo is volgens Phiyega de beste rechercheur van Zuid-Afrika.

De rechercheur die het politieonderzoek eerst leidde, blijkt zelf voor de rechter te moeten verschijnen voor poging tot moord. Hij moet in mei voor de rechter komen in verband met een schietincident in 2011.

De rechercheur en twee andere politiemensen openden destijds het vuur op een bestelbusje, in een poging het voertuig tot stilstand te brengen. Volgens Zuid-Afrikaanse media waren de drie op dat moment onder invloed van alcohol. De aanklachten werden aanvankelijk ingetrokken nadat de drie in 2011 waren opgepakt, maar gisteren zou alsnog besloten zijn de zaak voor de rechter te brengen.
Vandaag laatste dag hoorzitting Pistorius om mogelijke borgtocht

Pistorius wordt beschuldigd van moord met voorbedachten rade op zijn vriendin Reeva Steenkamp. Vandaag is de derde en waarschijnlijk laatste dag van de hoorzitting aan de hand waarvan bepaald wordt of Pistorius op borgtocht vrijkomt.

In het proces van Pistorius werd gisteren duidelijk dat de politie in het onderzoek fikse blunders heeft begaan. Zo werd onder meer een getuigenverklaring niet goed gecheckt, beweerde Botha ten onrechte dat Pistorius helemaal niet naar de hulpdiensten had gebeld en bleek de rechercheur onzorgvuldig te zijn geweest op de plaats delict. Ook insinueerde hij dopinggebruik door Pistorius nadat testosteron en injectienaalden gevonden waren, maar dit zou een homeopathisch middel geweest zijn waarop Botha zei dat hij niet het hele etiket had gelezen.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 09:21:22 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123194875
Er staat nog een vraag voor u open!!
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 12:10:57 #249
240917 Mula
pi_123200185
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:21 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Frappant was bijvoorbeeld de badkamerdeur die blijkbaar op slot was.
Als ik op de wc zou zitten en ik hoor mijn vriend in de slaapkamer gillen tegen een inbreker, dan zou ik ook de badkamerdeur snel op slot doen. Ze kon geen kant op, wat moest ze anders? Als je al paranoid bent, je roept iets tegen een inbreker en die geeft geen reactie, dan kan ik me voorstellen dat je in blinde paniek begint te schieten.

Ik denk dat de getuigenverklaringen mbt het licht en de ruzie heel belangrijk gaan zijn.
pi_123202771
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:10 schreef Mula het volgende:

[..]

Als ik op de wc zou zitten en ik hoor mijn vriend in de slaapkamer gillen tegen een inbreker, dan zou ik ook de badkamerdeur snel op slot doen. Ze kon geen kant op, wat moest ze anders? Als je al paranoid bent, je roept iets tegen een inbreker en die geeft geen reactie, dan kan ik me voorstellen dat je in blinde paniek begint te schieten.

Ik denk dat de getuigenverklaringen mbt het licht en de ruzie heel belangrijk gaan zijn.
Of je kunt je ook afvragen waarom in een inbreker in Godesherennaam in een badkamer zou zitten :') al die moeite gedaan om in het huis te komen om een zeepje te stelen ?? :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')