Pardon?quote:
Zie mijn ninja-edit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:12 schreef Cynix ® het volgende:
Pardon?
Is al voor 8 uur vol, maak je geen zorgen.
Specularium zit in het publiek.quote:
hij kijkt zoals mijn PIquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik 'm ga herkennen
Ja, de vrienden van Matthijs-show beperkt zich helaas niet tot de tafel.quote:
Blaudzun, ook al zo'n vriend van Matthijs.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, de vrienden van Matthijs-show beperkt zich helaas niet tot de tafel.
Sinds ik hem vorig jaar zag als wielrenkenner ben ik fan. Al heeft dat niet zoveel met zijn muziek te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Blaudzun, ook al zo'n vriend van Matthijs.
Zat ie aan de Epo?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinds ik hem vorig jaar zag als wielrenkenner ben ik fan. Al heeft dat niet zoveel met zijn muziek te maken natuurlijk.
Ik bedoelde net de lactacyd reclame.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
Ik kende deze pleurop reclame nog niet.
60 x zoveel ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
149 euro per maand, maar wat kost ie dan?
Standaard 7 minutenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Wat een zooi reclame, of lijkt dat maar zo?
Dat wil ik juist weten. ALs je dat ding ZO koopt, wat kost ie dan? Als particulier ga je toch niet leasen.quote:
Doe ik met je mee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
Mooi, ik ga niet kijken naar die serie.
Hoiquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
Dit gaat geen kijkcijferkanon worden...
Goedenavond allen
En dat dan slecht kopiërenquote:
Uiteraard.quote:
Ken je dat stukje met die gehaktbal nog? Dat was echt lache!quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar goed, Iedereen is gek op Jack was natuurlijk een groot succes.
In India schijnt wel de zonquote:
Die scene heb ik net gemist ben ik bang, ik rolde over de grond van het lachen van de vorige grap van Jeroen van Koningsbergen.. euh Jack.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ken je dat stukje met die gehaktbal nog? Dat was echt lache!
Hij moet uitkijken.quote:
Niet TE principieel worden hè.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:34 schreef Uccie het volgende:
Als hij het gratis had willen doen, kan ie mooi die 31.000 Euro overmaken aan een goed doel
Ja hij zegt het zelfquote:
En als ie er niet bij is, Pleuris.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
In die kringen uitgesproken als "Fleuris"
20 miljoen met een miljard inwoners is ook niet zo heel veel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:35 schreef Pietepietje het volgende:
Zoveel kijkers heeft Matthijs niet
Met een beetje pech krijg je dat vanzelf wel in India.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
En als ie er niet bij is, Pleuris.
Procentueel gezien is het nog niks in een land met een miljard mensen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:35 schreef Pietepietje het volgende:
Zoveel kijkers heeft Matthijs niet
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
Daarna lekker met z'n allen in de Ganges schijten.
Daarom heeft hij zo'n gezonde glans in zijn haar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
Daarna lekker met z'n allen in de Ganges schijten.
Lijkt me ook wel handig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Heeft hij in ieder geval zat tijd om voor te bereiden.
Het beste in tijden, merkte je ook dat Matthijs zijn gast gewoon uit liet praten? ongelofelijkquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:39 schreef OProg het volgende:
Dit soort interviews moeten we vaker hebben om de snelheid er een beetje in te houden.
Je kan ze niet betichten van oeverloos gewauwel!!!quote:
Ik zou hem er met 1 klap vanaf kunnen helpen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zowel z'n mond als z'n tanden staan scheef.
Ja, en van die lichten tussen windmolensquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dit vind ik wel een leuke altijd, deze kunstenaar.
Dit was toch die van de lichtgevende snelwegen?
Oh nu je het zegt, was hij niet ook die met die lampjes-jurken?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dit vind ik wel een leuke altijd, deze kunstenaar.
Dit was toch die van de lichtgevende snelwegen?
Bah, viezerik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef YazooW het volgende:
Halina voorover op dat ding leggen en dan keihard in dr kont neuken, live op tv, omdat het kan.
HAHAHA! Ik dacht er net aan!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef YazooW het volgende:
Halina voorover op dat ding leggen en dan keihard in dr kont neuken, live op tv, omdat het kan.
Heerlijke ouderwetse tv voor het hele gezinquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef YazooW het volgende:
Oja, die doorschijnende jurkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt, was hij niet ook die met die lampjes-jurken?
Oh ja die lieten zien als een vrouw opgewonden was.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, die doorschijnende jurken
Een van de betere ideeën ooit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, die doorschijnende jurken
Mannen.. zo voorspelbaar.quote:
Moet je niet snappen, dit is gewoon leukquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:42 schreef wdn het volgende:
Zucht
Ik zal wel te dom zijn om dit te snappen
Straks zit ze ergens anders vol mee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Halina nog vol zit van voor de uitzending.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:40 schreef Slobeend het volgende:
Vannacht ligt Halina bij Floris in bed, dat jullie het weten.
Ze ziet er anders op die foto uit alsof ze dicht zou bijtenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
daaaaaaar moet een piemol in, daaaaaaar moet een piemol in
Of voicessquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Eerst stelen dan delen. Het zijn net een soort flippo's.
Linkse hobbie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:44 schreef YazooW het volgende:
Idealist, maar ondertussen vult hij wel zijn zakken ja.
Wel zo veiligquote:
En wij zitten te fokken in plaats van in de gaarkeuken te helpenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:46 schreef OProg het volgende:
De ene kant van de wereld gaat dood van de honger. En op de andere kant heeft iemand lichtgevende stenen uitgevonden.
Zijn vast wel een paar ambtenaren te vinden die er in trappen hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:47 schreef iFok. het volgende:
Leuk ideeën, Maar te duur om in Nederland toe te passen!
Je hoort me ook niet zeggen dat we het slecht hebben op deze kant.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En wij zitten te fokken in plaats van in de gaarkeuken te helpen
Denk het niet. Dubai is wel zo'n plek waar ze de hele stad volgooien met dit soort dingen, maar Nederland niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zijn vast wel een paar ambtenaren te vinden die er in trappen hoor
Maar het is wel lachen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Klinkt niet zo veilig, een pilletje waar je licht van gaat geven.
Ja als zijn handen licht moeten geven kan hij toch ook gewoon glow in the dark nagellak opdoen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
In Japan hebben ze dat al. En de Russen hebben er in 1986 al mee getest.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Tjernobyl in tabletvorm?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Lukt het, dan is het prachtig. Lukt het niet, dan zijn we van Matthijs af. Alleen maar voordelen dus.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
En als vergiftigde vissen het kunnen moeten wij het ook doen.quote:
Ik vraag me af wie zijn stylist is.quote:
Dat komt volgende week pas als ze vandaag de VI hoogtepunten van vrijdag uitzenden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:51 schreef Falco het volgende:
Geen moment van Hans die zn lul afveegt aan de gordijnen
En gangrapen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:52 schreef OProg het volgende:
In India zouden ze Bob nu wassen in de Ganges.
Gangesrapen bedoel je.quote:
Hou op gek, eerst nog zomer alsjeblieft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:53 schreef TLC het volgende:
Leuk dat Theo de oudejaarsconference gaat doen, wanneer is FEE hier eigenlijk weer open op fok ?![]()
Kan ie weer lekker verschillig zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:53 schreef TLC het volgende:
Leuk dat Theo de oudejaarsconference gaat doen, wanneer is FEE hier eigenlijk weer open op fok ?![]()
31 oktoberquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:53 schreef TLC het volgende:
Vuilnismannen moeten er ook zijn!quote:
Halina glibberde nog net niet van haar stoel afquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:40 schreef Slobeend het volgende:
Vannacht ligt Halina bij Floris in bed, dat jullie het weten.
was dat niet voor die rol? dat ze een uitgehongerde speelde?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is ze aantrekkelijk he
[ afbeelding ]
incl. kopjes thee
Die baard maakt hem niet stoerder.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:57 schreef Jivis het volgende:
Blaudzun. Gevalletje vaag doen om het vaag doen.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is ze aantrekkelijk he
[ afbeelding ]
incl. kopjes thee
top actrice, dat heb ik altijd al gezegd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
was dat niet voor die rol? dat ze een uitgehongerde speelde?
Ik hoop het wel, want dit ziet er niet heel gezond uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
was dat niet voor die rol? dat ze een uitgehongerde speelde?
Yep. Kijk mij eens cool zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:57 schreef Jivis het volgende:
Blaudzun. Gevalletje vaag doen om het vaag doen.
Ik verlang naar Arno, nog erger.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef Specularium het volgende:
Ik verlang naar Sjek, kun je nagaan.
Grueterquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verlang naar Arno, nog erger.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:59 schreef OProg het volgende:
En als hij thuiskomt hangt hijdat haar en die baard aan de kapstok en doet lenzen in.
Ik zie hem ook wel even zijn hand natlikken en dan zijn haar er strak mee vegenquote:
Ik heb ooit nog een album van hem gedownload toen niemand hem kende.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:00 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb ooit nog een album van hem gekocht toen niemand hem kende.
Cool story bro.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:00 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb ooit geen album van hem gekocht toen mensen hem wel kenden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:00 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb nooit een album gekocht terwijl iedereen hem kende. Wou ik ook zo houden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:00 schreef Slobeend het volgende:
Toen niemand hem nog kende?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel een album van Rod Stewart gedownload, telt dat ook?
Daar kan ik niet aan tippen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ooit geen album van hem gekocht toen mensen hem wel kenden.
Het maakt niet echt uit nee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:03 schreef padlarf het volgende:
Halina is niet zo heel kieskeurig vanavond of wel?
Als ik Halina was zou ik dat nooit zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:03 schreef padlarf het volgende:
Halina is niet zo heel kieskeurig vanavond of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |