Pardon?quote:
Zie mijn ninja-edit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:12 schreef Cynix ® het volgende:
Pardon?
Is al voor 8 uur vol, maak je geen zorgen.
Specularium zit in het publiek.quote:
hij kijkt zoals mijn PIquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik 'm ga herkennen
Ja, de vrienden van Matthijs-show beperkt zich helaas niet tot de tafel.quote:
Blaudzun, ook al zo'n vriend van Matthijs.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, de vrienden van Matthijs-show beperkt zich helaas niet tot de tafel.
Sinds ik hem vorig jaar zag als wielrenkenner ben ik fan. Al heeft dat niet zoveel met zijn muziek te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Blaudzun, ook al zo'n vriend van Matthijs.
Zat ie aan de Epo?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinds ik hem vorig jaar zag als wielrenkenner ben ik fan. Al heeft dat niet zoveel met zijn muziek te maken natuurlijk.
Ik bedoelde net de lactacyd reclame.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
Ik kende deze pleurop reclame nog niet.
60 x zoveel ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
149 euro per maand, maar wat kost ie dan?
Standaard 7 minutenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Wat een zooi reclame, of lijkt dat maar zo?
Dat wil ik juist weten. ALs je dat ding ZO koopt, wat kost ie dan? Als particulier ga je toch niet leasen.quote:
Doe ik met je mee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
Mooi, ik ga niet kijken naar die serie.
Hoiquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
Dit gaat geen kijkcijferkanon worden...
Goedenavond allen
En dat dan slecht kopiërenquote:
Uiteraard.quote:
Ken je dat stukje met die gehaktbal nog? Dat was echt lache!quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar goed, Iedereen is gek op Jack was natuurlijk een groot succes.
In India schijnt wel de zonquote:
Die scene heb ik net gemist ben ik bang, ik rolde over de grond van het lachen van de vorige grap van Jeroen van Koningsbergen.. euh Jack.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ken je dat stukje met die gehaktbal nog? Dat was echt lache!
Hij moet uitkijken.quote:
Niet TE principieel worden hè.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:34 schreef Uccie het volgende:
Als hij het gratis had willen doen, kan ie mooi die 31.000 Euro overmaken aan een goed doel
Ja hij zegt het zelfquote:
En als ie er niet bij is, Pleuris.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
In die kringen uitgesproken als "Fleuris"
20 miljoen met een miljard inwoners is ook niet zo heel veel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:35 schreef Pietepietje het volgende:
Zoveel kijkers heeft Matthijs niet
Met een beetje pech krijg je dat vanzelf wel in India.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
En als ie er niet bij is, Pleuris.
Procentueel gezien is het nog niks in een land met een miljard mensen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:35 schreef Pietepietje het volgende:
Zoveel kijkers heeft Matthijs niet
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
Daarna lekker met z'n allen in de Ganges schijten.
Daarom heeft hij zo'n gezonde glans in zijn haar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
Daarna lekker met z'n allen in de Ganges schijten.
Lijkt me ook wel handig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Heeft hij in ieder geval zat tijd om voor te bereiden.
Het beste in tijden, merkte je ook dat Matthijs zijn gast gewoon uit liet praten? ongelofelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |