Ken je dat stukje met die gehaktbal nog? Dat was echt lache!quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar goed, Iedereen is gek op Jack was natuurlijk een groot succes.
In India schijnt wel de zonquote:
Die scene heb ik net gemist ben ik bang, ik rolde over de grond van het lachen van de vorige grap van Jeroen van Koningsbergen.. euh Jack.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ken je dat stukje met die gehaktbal nog? Dat was echt lache!
Hij moet uitkijken.quote:
Niet TE principieel worden hè.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:34 schreef Uccie het volgende:
Als hij het gratis had willen doen, kan ie mooi die 31.000 Euro overmaken aan een goed doel
Ja hij zegt het zelfquote:
En als ie er niet bij is, Pleuris.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
In die kringen uitgesproken als "Fleuris"
20 miljoen met een miljard inwoners is ook niet zo heel veel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:35 schreef Pietepietje het volgende:
Zoveel kijkers heeft Matthijs niet
Met een beetje pech krijg je dat vanzelf wel in India.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
En als ie er niet bij is, Pleuris.
Procentueel gezien is het nog niks in een land met een miljard mensen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:35 schreef Pietepietje het volgende:
Zoveel kijkers heeft Matthijs niet
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
Daarna lekker met z'n allen in de Ganges schijten.
Daarom heeft hij zo'n gezonde glans in zijn haar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
Daarna lekker met z'n allen in de Ganges schijten.
Lijkt me ook wel handig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Heeft hij in ieder geval zat tijd om voor te bereiden.
Het beste in tijden, merkte je ook dat Matthijs zijn gast gewoon uit liet praten? ongelofelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |