quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:39 schreef OProg het volgende:
Dit soort interviews moeten we vaker hebben om de snelheid er een beetje in te houden.
Je kan ze niet betichten van oeverloos gewauwel!!!quote:
Ik zou hem er met 1 klap vanaf kunnen helpen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zowel z'n mond als z'n tanden staan scheef.
Ja, en van die lichten tussen windmolensquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dit vind ik wel een leuke altijd, deze kunstenaar.
Dit was toch die van de lichtgevende snelwegen?
Oh nu je het zegt, was hij niet ook die met die lampjes-jurken?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dit vind ik wel een leuke altijd, deze kunstenaar.
Dit was toch die van de lichtgevende snelwegen?
Bah, viezerik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef YazooW het volgende:
Halina voorover op dat ding leggen en dan keihard in dr kont neuken, live op tv, omdat het kan.
HAHAHA! Ik dacht er net aan!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef YazooW het volgende:
Halina voorover op dat ding leggen en dan keihard in dr kont neuken, live op tv, omdat het kan.
Heerlijke ouderwetse tv voor het hele gezinquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef YazooW het volgende:
Oja, die doorschijnende jurkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt, was hij niet ook die met die lampjes-jurken?
Oh ja die lieten zien als een vrouw opgewonden was.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, die doorschijnende jurken
Een van de betere ideeën ooit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, die doorschijnende jurken
Mannen.. zo voorspelbaar.quote:
Moet je niet snappen, dit is gewoon leukquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:42 schreef wdn het volgende:
Zucht
Ik zal wel te dom zijn om dit te snappen
Straks zit ze ergens anders vol mee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Halina nog vol zit van voor de uitzending.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:40 schreef Slobeend het volgende:
Vannacht ligt Halina bij Floris in bed, dat jullie het weten.
Ze ziet er anders op die foto uit alsof ze dicht zou bijtenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
daaaaaaar moet een piemol in, daaaaaaar moet een piemol in
Of voicessquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Eerst stelen dan delen. Het zijn net een soort flippo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |