Wanneer mag ik nou eens een dagje bijrijder zijn???quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef Dientje12 het volgende:
me vrachtwagen voor de shop parkeren luk niet
Gewoon lopen danquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef Dientje12 het volgende:
Hahahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
Welkom bij een nieuwe aflevering van naar de wallen met dientje
Gewoon midden op de weg laten staan joh. Vinden mensen gezelligquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef Dientje12 het volgende:
als slaaf? any timequote:Op woensdag 13 februari 2013 10:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wanneer mag ik nou eens een dagje bijrijder zijn???
is dientje daar al eens geweest?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
Welkom bij een nieuwe aflevering van naar de wallen met dientje
Waarom?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sketch van Jochem Meyer
nee, maar ben wel dicht bij de wallenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is dientje daar al eens geweest?
spannend hoor!quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee, maar ben wel dicht bij de wallen
Gelukkig maarquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben rustig en kalm en helemaal zen
Gewoon vragen wat ze voor 10 euro doen, misschien krijg je dan een lik over je pener heenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja he, alleen ik heb maar 10 euro bij
Dat vind ik wel knapquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos jeweet
hahaquote:
Ik verleid ze gewoon met mijn zwoele blik, geen geld nodigquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gewoon vragen wat ze voor 10 euro doen, misschien krijg je dan een lik over je pener heen
Ja logisch maar ze moeten ook hun brood op de plank verdienen of geef je ze 10 euro fooi nadat ze je geneukt hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik verleid ze gewoon met mijn zwoele blik, geen geld nodig
hun brood verdienen of brood op de plank krijgenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja logisch maar ze moeten ook hun brood op de plank verdienen of geef je ze 10 euro fooi nadat ze je geneukt hebben
Lijkt me ook wel vrij 'normaal' eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahanee sommige mensen halen mij echt het bloed onder mijn nagels vandaan en dan kan ik heus wel boos worden
Tegen sommige mensen kun je ook gewoon niet aardig blijven doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel vrij 'normaal' eigenlijk
Ze zullen denken aan samenwonen gezin alles g, ik ga rijk worden..quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja logisch maar ze moeten ook hun brood op de plank verdienen of geef je ze 10 euro fooi nadat ze je geneukt hebben
Mee eens! Ik herken dat welquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tegen sommige mensen kun je ook gewoon niet aardig blijven doen
Ze zullen jouw bezoek zien als een verrijking van hun levenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze zullen denken aan samenwonen gezin alles g, ik ga rijk worden..
Ja, ik kom niet alleen voor de kietelaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze zullen jouw bezoek zien als een verrijking van hun leven
Je heb gelijk sorryquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet het is nog vroeg en ik heb buikpijn, laat me
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet alleen voor de kietelaar
Bij mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waar kan ik suggesties voor nieuwe topicpointers naartoe DM/PM'en?
zet ze gewoon in het topicquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waar kan ik suggesties voor nieuwe topicpointers naartoe DM/PM'en?
Ga weg met maandag, ik wil vrijdagquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Voordat je reageert
Bijna maandag
Hahahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Voordat je reageert
Bijna maandag
Diepquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:10 schreef Dientje12 het volgende:
We hebben een L we hebben een A!!
lalalalala
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
Voordat je reageert
Kruis aan welke dag het is
Maandag
Dinsdag
Woensdag. X
Donderdag
Vrijdag
Weekenddag
ach soquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja dat moet in de topicpointer komen te staan zodat je het makkelijk kan overnemen en posten
Zo'n korte dag maar op school?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nog halfuurtje en dan naar huis slapen
Dat kan ik ook wel gebruiken momenteelquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik kreeg net trouwens een blikje energy van iemand omdat hij het toch niet drinkt
In Engeland verkopen (verkochten) ze ook euroshopper energy toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel gebruiken momenteel
Ik zou niet weten waar eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In Engeland verkopen (verkochten) ze ook euroshopper energy toch?
Ik was toen een paar jaar terug in deal in zo'n kleine groceries store en daar verkochten ze het wel voor 30p geloof ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar eigenlijkMisschien bij poundland of de 99p store
Dat is geen geldquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik was toen een paar jaar terug in deal in zo'n kleine groceries store en daar verkochten ze het wel voor 30p geloof ik
Maar nu is in NL al bijna de hele ochtend omquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vroeg opstaan is te mainstream
nog 37 minutenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar nu is in NL al bijna de hele ochtend om
Dan moet ik weer aan de slag ook. Iets eerder eigenlijkquote:
jazekerquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sofjelekker geslapen?
maar voor energy moet je 16 zijnquote:
lekkah slapenquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
maar voor energy moet je 16 zijn![]()
Kreeg het als 15 jarige toen gewoon mee met ID en alles![]()
kromme wetten daar
Vreemd wel dat ze daar zo moeilijk dedenquote:
Ik moest voor mijn broertje halen want die durfde zijn ID niet te laten zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd wel dat ze daar zo moeilijk deden
Hoe oud is je broertje dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik moest voor mijn broertje halen want die durfde zijn ID niet te laten zien
jij kan dat canaf zondag ook een week tochquote:
Aha. Waarom durfde hij het niet te laten zien eigenlijk? Te jong?quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
jij kan dat canaf zondag ook een week toch
Zit ook niet veel tijd tussen jullie danquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Is zegmaar anderhalf jaar jonger dan ik en dat was in de zomer van 2011
ja heerlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
jazekerjij ook? ben je op stage nu?
Die ouders hadden er zin in jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zit ook niet veel tijd tussen jullie dan
Heb jij eigenlijk broertjes of zusjes?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die ouders hadden er zin in ja
hij was toen 14quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Waarom durfde hij het niet te laten zien eigenlijk? Te jong?
aah. op zich wel jammer of toch niet. ik ben even je volgende stageplaats vergetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heerlijkjep laatste dagje hier
zal het wel missen
Wat zal je missen dan? Krijg niet de indruk dat je daar hard aan het werk bentquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heerlijkjep laatste dagje hier
zal het wel missen
Ik ben een lonerquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk broertjes of zusjes?
Jammer welquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben een loner
Mijn moeder wilde nog wel een jongen maar wegens haar trombose was dat te riskant
Hahaha naww het is best gezellig hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zal je missen dan? Krijg niet de indruk dat je daar hard aan het werk bent![]()
Nou, dan hoop ik dat er taart staatquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha naww het is best gezellig hoor
Die is onder de 10quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb ook nog een zusje maar dat was een laatkomertje
Hij had wel iets maar dat is die oen thuis vergetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat er taart staat
Dat snap ik bestquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja had het ook wel leuk gevonden een broertje
Nou ja, een paar briefjes van 500 euro is ook goed natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij had wel iets maar dat is die oen thuis vergeten
Ja precies, mag hij best doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, een paar briefjes van 500 euro is ook goed natuurlijk
Luie donder die gastquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja precies, mag hij best doenhij lurkt nu koffie bij de buurvrouw dus ik let wel weer op de winkel voor hem
Ik ook, hoef vanavond niet op te passen dus dan kan ik lekker niksen op de knabquote:
Op wie zou je anders moeten passen dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ook, hoef vanavond niet op te passen dus dan kan ik lekker niksen op de knab
Op een kindjequote:Op woensdag 13 februari 2013 11:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op wie zou je anders moeten passen dan?
Op de watquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hij zit ook de hele dag op paiq
Gezellig hoorquote:
Hij is twee en heel schattig, als hij niet poept en zichzelf niet onder smeertquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig hoor
Mits geen baby want die zijn saai
Hmmmz, 2 is inderdaad nog wel erg jong. Nou ja, het is werkquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij is twee en heel schattig, als hij niet poept en zichzelf niet onder smeert
jazeker, gezellig babytv kijken en FOK! en whatsappquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, 2 is inderdaad nog wel erg jong. Nou ja, het is werk
Ik vind alleen het middelste leukquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jazeker, gezellig babytv kijken en FOK! en whatsapp
Ja oke maar sommige dingen ga ik niet op FOK! planten en waarom DMen als je kan whatsappenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind alleen het middelste leuk
Dat is waar. Moet je wel die gegevens hebben van die fokkers thoughquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja oke maar sommige dingen ga ik niet op FOK! planten en waarom DMen als je kan whatsappen
Haha, dat kan ik wel begrijpen..quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik dacht aan jou toen ik dit topique maakte
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik wel begrijpen..
Tinypic.comquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:46 schreef Rockiejj het volgende:
Hoe load je plaatjes up via telefoon?
Ziet er gezellig uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:50 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
hoorcolleges fuck yeah
Lachenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:50 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
hoorcolleges fuck yeah
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Bedankt dat je het vraagt!
Ja met mij is alles goed en met jou?
Gaat wel, beetje ziekquote:
awhhquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Gaat wel, beetje ziek
Dankjequote:
hahaha probeerde hij je te overtuigen dat het slecht was?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dankje
Ik heb gisteravond de hele avond met Argo over DM gediscussieerd over seks voor het huwelijk dankzij Taex z'n topic
Zeer rustig, 1 uurtje school gehadquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja primalekker dagje?
Ja, wat een vaag figuurquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha probeerde hij je te overtuigen dat het slecht was?
Ja prima, nu op stage en hoorde dat ik vanavond niet hoef op te passen dus een heerlijk avondje voor mezelfquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Zeer rustig, 1 uurtje school gehad
En het uwe?
Waarom doe jij jouw moeders huiswerkquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja prima, nu op stage en hoorde dat ik vanavond niet hoef op te passen dus een heerlijk avondje voor mezelfwaarin ik het huiswerk van mijn moeder moet uittypen
Ja wat hij doet mag dan ook niet van god hoorquote:
Waar ik 20 minuten over doe om te typen doet zij er 2 uur overquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom doe jij jouw moeders huiswerk
Is oppassen niet een heel relaxt baantjequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja prima, nu op stage en hoorde dat ik vanavond niet hoef op te passen dus een heerlijk avondje voor mezelfwaarin ik het huiswerk van mijn moeder moet uittypen
Hoe weet je dat hij dat doetquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja wat hij doet mag dan ook niet van god hoorbeetje buttpluggs gebruiken enzo
ielquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja wat hij doet mag dan ook niet van god hoorbeetje buttpluggs gebruiken enzo
Heel saai vooral.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Is oppassen niet een heel relaxt baantje
ik heb zijn whatsappquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij dat doet?
Ligt eraan wat voor kinderen het zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo? Tablet erbij en een beetje chillen toch?
Ik heb geen Tabletquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo? Tablet erbij en een beetje chillen toch?
Ik stel me zo voor dat die kinderen gewoon rustig aan een tafeltje wat gaan tekenen ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor kinderen het zijn
En dan moet je ze tegen een uur of 8 naar bed brengen, gaan ze heel vervelend zitten doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat die kinderen gewoon rustig aan een tafeltje wat gaan tekenen ofzo
Ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef JRRY het volgende:
Is Argo die homo of was dat iemand anders?
Gewoon dreigen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
En dan moet je ze tegen een uur of 8 naar bed brengen, gaan ze heel vervelend zitten doen
#ervaring
Nee dat is een ander vaag figuur.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef JRRY het volgende:
Is Argo die homo of was dat iemand anders?
Oh hihaho oke.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat is een ander vaag figuur.
al een hele tijd geleden deelde hij zijn fetisj voor stringsquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan
Ja okéquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar ge verdiend tog doekoe met oppassen.
boeit ze niet, dan gaan ze zeggen dat je ze hetb geslagen ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon dreigen.
''Als je nu niet naar bed gaat ga ik het tegen jullie ouders zeggen''
Ik heb een supersof fetisjquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
al een hele tijd geleden deelde hij zijn fetisj voor strings
nicequote:
En toen dacht je van: 'wat een leuke jongen, laat ik hem via wap pics van mijn string sturen!' ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
al een hele tijd geleden deelde hij zijn fetisj voor strings
Dan heb ik het al snel gehad bij die familie.. En anders laat je ze lekker opbijven. Boeit mij wat moeten de ouders de kinderen maar een beetje opvoeding geven..quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
boeit ze niet, dan gaan ze zeggen dat je ze hetb geslagen ofzo
Ik lijk op Fransisco Lawchowskiquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
nice
mn nichtje lijk best op rihanna zie ik nu
wiequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik lijk op Fransisco Lawchowski
nee ik was nieuwsgierig waarom hij zo debiel wasquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En toen dacht je van: 'wat een leuke jongen, laat ik hem via wap pics van mijn string sturen!' ?
quote:
neequote:
En heb je het ontdekt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik was nieuwsgierig waarom hij zo debiel was
beetje wel jaquote:
Nee hij wil graag dat de vrouw hem later domineert en hij houdt van strings en buttpluggsquote:
Dat mag heul niet van de HEER.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee hij wil graag dat de vrouw hem later domineert en hij houdt van strings en buttpluggs
Cool.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
nice
mn nichtje lijk best op rihanna zie ik nu
Hij vindt dat dat wat anders is dan seks voor het huwelijk want dat is ernstigquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat mag heul niet van de HEER.
Ik heb twee donkere nichtjes en ze zijn mooiquote:
als ik al zou daten, dan met iemand die ik ken.quote:
Maar dat staat helemaal niet letterlijk in de bijbelquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij vindt dat dat wat anders is dan seks voor het huwelijk want dat is ernstig
Ja donkere meisjes zijn sws mooiquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb twee donkere nichtjes en ze zijn mooien lief
quote:
Wanneer ken je iemand?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik al zou daten, dan met iemand die ik ken.
Potverdikkeme we kennen elkaar nu al dik een maand, wat een kutexcuusquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik al zou daten, dan met iemand die ik ken.
seks is pas iets wat je doet als je echt bij elkaar hoort gvdquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dat staat helemaal niet letterlijk in de bijbel
ik heb pizza gewoon op fbquote:
Ik weet niet eens je naamquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Potverdikkeme we kennen elkaar nu al dik een maand, wat een kutexcuus
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb pizza gewoon op fbprom ook toch?
Dat is echt een standpunt voor nep gereformeerden die de bijbel niet begrijpenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
seks is pas iets wat je doet als je echt bij elkaar hoort gvd
dat voel je vanzelf wel.quote:
ja ik heb coole FOK!ers op fb en argoquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb pizza gewoon op fbprom ook toch?
seks is iets moois wat niet mag worden verdreven door porno neukenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is echt een standpunt voor nep gereformeerden die de bijbel niet begrijpen
Pornoneuken is ook iets moois, lekker buttplugs erbij en zwepenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
seks is iets moois wat niet mag worden verdreven door porno neuken
Wat een klotesite heb je dan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pornoneuken is ook iets moois, lekker buttplugs erbij en zwepen
pornoneuken is geen liefde gvdquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pornoneuken is ook iets moois, lekker buttplugs erbij en zwepen
teder en liefdevol pornoneukenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pornoneuken is geen liefde gvd
seks voor het huwelijk is gewoon niet bevorderlijk voor de relatiequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
teder en liefdevol pornoneuken
Tuurlijk wel, elkaar leren kennen allesquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
seks voor het huwelijk is gewoon niet bevorderlijk voor de relatie
Ooh ja maar liefde en seks hoort bij elkaar en voor het huwelijk kan je niet verliefd zijn, dom van mequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, elkaar leren kennen alles
Liefde bedrijven gvdquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pornoneuken is geen liefde gvd
Dat doe je maar tijdens een spelletje Ganzenbordenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, elkaar leren kennen alles
strip-Ganzenbordenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat doe je maar tijdens een spelletje Ganzenborden
jullie zijn dus varkensquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je gaat elkaar toch niet naakt zien voor het huwelijk
harlem shakequote:
ik ben super kosjerquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja want seks is niet kosjer
Wat wil je danquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil zoveel en dat gebeurt ook niet
1 +5999quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik dat doe krijg ik hooguit 1 euro
ben je zo miljardairquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en nog een euro en nog een euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |