Waarom doe jij jouw moeders huiswerkquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja prima, nu op stage en hoorde dat ik vanavond niet hoef op te passen dus een heerlijk avondje voor mezelfwaarin ik het huiswerk van mijn moeder moet uittypen
Ja wat hij doet mag dan ook niet van god hoorquote:
Waar ik 20 minuten over doe om te typen doet zij er 2 uur overquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom doe jij jouw moeders huiswerk
Is oppassen niet een heel relaxt baantjequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja prima, nu op stage en hoorde dat ik vanavond niet hoef op te passen dus een heerlijk avondje voor mezelfwaarin ik het huiswerk van mijn moeder moet uittypen
Hoe weet je dat hij dat doetquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja wat hij doet mag dan ook niet van god hoorbeetje buttpluggs gebruiken enzo
ielquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja wat hij doet mag dan ook niet van god hoorbeetje buttpluggs gebruiken enzo
Heel saai vooral.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Is oppassen niet een heel relaxt baantje
ik heb zijn whatsappquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij dat doet?
Ligt eraan wat voor kinderen het zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo? Tablet erbij en een beetje chillen toch?
Ik heb geen Tabletquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo? Tablet erbij en een beetje chillen toch?
Ik stel me zo voor dat die kinderen gewoon rustig aan een tafeltje wat gaan tekenen ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor kinderen het zijn
En dan moet je ze tegen een uur of 8 naar bed brengen, gaan ze heel vervelend zitten doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat die kinderen gewoon rustig aan een tafeltje wat gaan tekenen ofzo
Ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef JRRY het volgende:
Is Argo die homo of was dat iemand anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |