Hij is twee en heel schattig, als hij niet poept en zichzelf niet onder smeertquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig hoor
Mits geen baby want die zijn saai
Hmmmz, 2 is inderdaad nog wel erg jong. Nou ja, het is werkquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij is twee en heel schattig, als hij niet poept en zichzelf niet onder smeert
jazeker, gezellig babytv kijken en FOK! en whatsappquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, 2 is inderdaad nog wel erg jong. Nou ja, het is werk
Ik vind alleen het middelste leukquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jazeker, gezellig babytv kijken en FOK! en whatsapp
Ja oke maar sommige dingen ga ik niet op FOK! planten en waarom DMen als je kan whatsappenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind alleen het middelste leuk
Dat is waar. Moet je wel die gegevens hebben van die fokkers thoughquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja oke maar sommige dingen ga ik niet op FOK! planten en waarom DMen als je kan whatsappen
Haha, dat kan ik wel begrijpen..quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik dacht aan jou toen ik dit topique maakte
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik wel begrijpen..
Tinypic.comquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:46 schreef Rockiejj het volgende:
Hoe load je plaatjes up via telefoon?
Ziet er gezellig uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:50 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
hoorcolleges fuck yeah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |