Gewoon dreigen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
En dan moet je ze tegen een uur of 8 naar bed brengen, gaan ze heel vervelend zitten doen
#ervaring
Nee dat is een ander vaag figuur.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef JRRY het volgende:
Is Argo die homo of was dat iemand anders?
Oh hihaho oke.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat is een ander vaag figuur.
al een hele tijd geleden deelde hij zijn fetisj voor stringsquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan
Ja okéquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar ge verdiend tog doekoe met oppassen.
boeit ze niet, dan gaan ze zeggen dat je ze hetb geslagen ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon dreigen.
''Als je nu niet naar bed gaat ga ik het tegen jullie ouders zeggen''
Ik heb een supersof fetisjquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
al een hele tijd geleden deelde hij zijn fetisj voor strings
nicequote:
En toen dacht je van: 'wat een leuke jongen, laat ik hem via wap pics van mijn string sturen!' ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
al een hele tijd geleden deelde hij zijn fetisj voor strings
Dan heb ik het al snel gehad bij die familie.. En anders laat je ze lekker opbijven. Boeit mij wat moeten de ouders de kinderen maar een beetje opvoeding geven..quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
boeit ze niet, dan gaan ze zeggen dat je ze hetb geslagen ofzo
Ik lijk op Fransisco Lawchowskiquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
nice
mn nichtje lijk best op rihanna zie ik nu
wiequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik lijk op Fransisco Lawchowski
nee ik was nieuwsgierig waarom hij zo debiel wasquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En toen dacht je van: 'wat een leuke jongen, laat ik hem via wap pics van mijn string sturen!' ?
quote:
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |