Hahahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Voordat je reageert
Bijna maandag
Diepquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:10 schreef Dientje12 het volgende:
We hebben een L we hebben een A!!
lalalalala
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
Voordat je reageert
Kruis aan welke dag het is
Maandag
Dinsdag
Woensdag. X
Donderdag
Vrijdag
Weekenddag
ach soquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja dat moet in de topicpointer komen te staan zodat je het makkelijk kan overnemen en posten
Zo'n korte dag maar op school?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nog halfuurtje en dan naar huis slapen
Dat kan ik ook wel gebruiken momenteelquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik kreeg net trouwens een blikje energy van iemand omdat hij het toch niet drinkt
In Engeland verkopen (verkochten) ze ook euroshopper energy toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel gebruiken momenteel
Ik zou niet weten waar eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In Engeland verkopen (verkochten) ze ook euroshopper energy toch?
Ik was toen een paar jaar terug in deal in zo'n kleine groceries store en daar verkochten ze het wel voor 30p geloof ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar eigenlijkMisschien bij poundland of de 99p store
Dat is geen geldquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik was toen een paar jaar terug in deal in zo'n kleine groceries store en daar verkochten ze het wel voor 30p geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |