Hahahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Voordat je reageert
Bijna maandag
Diepquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:10 schreef Dientje12 het volgende:
We hebben een L we hebben een A!!
lalalalala
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
Voordat je reageert
Kruis aan welke dag het is
Maandag
Dinsdag
Woensdag. X
Donderdag
Vrijdag
Weekenddag
ach soquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja dat moet in de topicpointer komen te staan zodat je het makkelijk kan overnemen en posten
Zo'n korte dag maar op school?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nog halfuurtje en dan naar huis slapen
Dat kan ik ook wel gebruiken momenteelquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik kreeg net trouwens een blikje energy van iemand omdat hij het toch niet drinkt
In Engeland verkopen (verkochten) ze ook euroshopper energy toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel gebruiken momenteel
Ik zou niet weten waar eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In Engeland verkopen (verkochten) ze ook euroshopper energy toch?
Ik was toen een paar jaar terug in deal in zo'n kleine groceries store en daar verkochten ze het wel voor 30p geloof ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar eigenlijkMisschien bij poundland of de 99p store
Dat is geen geldquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik was toen een paar jaar terug in deal in zo'n kleine groceries store en daar verkochten ze het wel voor 30p geloof ik
Maar nu is in NL al bijna de hele ochtend omquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vroeg opstaan is te mainstream
nog 37 minutenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar nu is in NL al bijna de hele ochtend om
Dan moet ik weer aan de slag ook. Iets eerder eigenlijkquote:
jazekerquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sofjelekker geslapen?
maar voor energy moet je 16 zijnquote:
lekkah slapenquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
maar voor energy moet je 16 zijn![]()
Kreeg het als 15 jarige toen gewoon mee met ID en alles![]()
kromme wetten daar
Vreemd wel dat ze daar zo moeilijk dedenquote:
Ik moest voor mijn broertje halen want die durfde zijn ID niet te laten zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd wel dat ze daar zo moeilijk deden
Hoe oud is je broertje dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik moest voor mijn broertje halen want die durfde zijn ID niet te laten zien
jij kan dat canaf zondag ook een week tochquote:
Aha. Waarom durfde hij het niet te laten zien eigenlijk? Te jong?quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
jij kan dat canaf zondag ook een week toch
Zit ook niet veel tijd tussen jullie danquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Is zegmaar anderhalf jaar jonger dan ik en dat was in de zomer van 2011
ja heerlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
jazekerjij ook? ben je op stage nu?
Die ouders hadden er zin in jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zit ook niet veel tijd tussen jullie dan
Heb jij eigenlijk broertjes of zusjes?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die ouders hadden er zin in ja
hij was toen 14quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Waarom durfde hij het niet te laten zien eigenlijk? Te jong?
aah. op zich wel jammer of toch niet. ik ben even je volgende stageplaats vergetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heerlijkjep laatste dagje hier
zal het wel missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |