Maar nu is in NL al bijna de hele ochtend omquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vroeg opstaan is te mainstream
nog 37 minutenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar nu is in NL al bijna de hele ochtend om
Dan moet ik weer aan de slag ook. Iets eerder eigenlijkquote:
jazekerquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sofjelekker geslapen?
maar voor energy moet je 16 zijnquote:
lekkah slapenquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
maar voor energy moet je 16 zijn![]()
Kreeg het als 15 jarige toen gewoon mee met ID en alles![]()
kromme wetten daar
Vreemd wel dat ze daar zo moeilijk dedenquote:
Ik moest voor mijn broertje halen want die durfde zijn ID niet te laten zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd wel dat ze daar zo moeilijk deden
Hoe oud is je broertje dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik moest voor mijn broertje halen want die durfde zijn ID niet te laten zien
jij kan dat canaf zondag ook een week tochquote:
Aha. Waarom durfde hij het niet te laten zien eigenlijk? Te jong?quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
jij kan dat canaf zondag ook een week toch
Zit ook niet veel tijd tussen jullie danquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Is zegmaar anderhalf jaar jonger dan ik en dat was in de zomer van 2011
ja heerlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
jazekerjij ook? ben je op stage nu?
Die ouders hadden er zin in jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zit ook niet veel tijd tussen jullie dan
Heb jij eigenlijk broertjes of zusjes?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die ouders hadden er zin in ja
hij was toen 14quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Waarom durfde hij het niet te laten zien eigenlijk? Te jong?
aah. op zich wel jammer of toch niet. ik ben even je volgende stageplaats vergetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heerlijkjep laatste dagje hier
zal het wel missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |