Weinig geld, geen sociale contacten. Het lijkt mij nietsquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:51 schreef Dientje12 het volgende:
Echt, soms denk ik aan een uitkering omdat veel mij eigenlijk niet kan schelen
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:52 schreef Drabit het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar ik ben al een beetje anders dan mijn klasgenoten en ik wil er niet helemaal buiten vallen, iemand om naast te zitten tijdens lessen is wel zo gezellig/
Mwah, ik heb nu ook geen sociale contactenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weinig geld, geen sociale contacten. Het lijkt mij niets
Nou, sterkte in ieder geval maar kerel. Het komt wel goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nu ook geen sociale contacten
En geld ja dat is ander verhaal
yoo trustenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Die jongens uit mijn klas praten bijna 24/7 over games, kijken alle filmpjes van een of andere KSIolibjeb, luisteren andere muziek dan ik. En het erge is dat ze bijvoorbeeld mijn muzieksmaak niet accepteren, terwijl ik niet eens loop te janken over hun muziek.quote:
Trustenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Dat is niet handigquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:59 schreef badschaap het volgende:
ahahahaha maatje kom net op wapp na het carnavallen. Helemaal lam natuurlijk.
Hij heb zn phone ook nog laten vallen waardoor de helft van zn scherm kapot is xd
sketch van jochem meyerquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:04 schreef Drabit het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen waar: "De geit is gemolken" voor staat?
Oh, ff kijkenquote:
Waarschijnlijk was het Conflict, aangezien hij hier mod isquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:05 schreef nodig het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen welke mongolische mod dat boven mijn invoerveld heeft geplaatst?
Trustequote:
1 woord:quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:14 schreef Taexon het volgende:
Hoe kan mijn klb topic 10 pagina's hebben
Moggguuuu
Gaat goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Fuck had me verslapen![]()
uiteindelijk maar 10 minuten te laat
#liefdagboek
Lekker danquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Het schijnt morgen weer te gaan sneeuwen
#kutdag
Nou ja, beter dan fietsen toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dan moet ik weer met de bus naar school
Waarom de sad PI eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ren mee met de brommer
omdat het woensdag is en het nog lang duurt voor ik vakantie hebquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom de sad PI eigenlijk
Regenpak aan op de brommer en door de sneeuw
Welnee, je bent toch volgende week vrij? Het is al bijna weekend johquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat het woensdag is en het nog lang duurt voor ik vakantie heb
Mwa heb niet zo de behoefte om onderuit te gaan
die laatste 2,5 dagen duren te langquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee, je bent toch volgende week vrij? Het is al bijna weekend joh
Nee, snap ook wel dat je niet wilt vallen
Dat is vroeg. Ik pas om 6.30pmquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die laatste 2,5 dagen duren te langvrijdag 13.25 heb ik vakantie
ik weet niet waar ik moet zijn danquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Haal wat haze voor me bij de shoppa
in een van de zoveel shopsquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik moet zijn dan
past me waggi nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in een van de zoveel shops
lol?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mijn klas![]()
Degene naast mij loopt lol te spelen en de andere zit op een Private server van WoW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |