Dat kunnen alleen vrouwen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Fysiotherapie.
Nou ik kan toch luisteren als ik FOK!?
Komt omdat ik er niet benquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
Het is hier de laatste dagen best rustig eigenlijk
Succes met het dealen dan maarquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Dingen![]()
Beetje dealen om mijn doekoemonnee te vullen en supersof hosselen.
Crysis 3 al gespeeld?quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:31 schreef Drabit het volgende:
Ik las de TT en zag dat jullie het hier rustig vinden, dus deze rare jongen kan wel mee gaan praten
quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:31 schreef Drabit het volgende:
Ik las de TT en zag dat jullie het hier rustig vinden, dus deze rare jongen kan wel mee gaan praten
Nope, ging het daar over? Is het het spelen waard?quote:
Halloquote:
Nah meer over hardware maar ben wel benieuwd wat je nodig hebt om crysis 3 goed te runnen op 1920x1080 op hoogste settingsquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nope, ging het daar over? Is het het spelen waard?
Ah, eigenlijk speel ik alleen Assasins creed en the Elder Scrollsquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Nah meer over hardware maar ben wel benieuwd wat je nodig hebt om crysis 3 goed te runnen op 1920x1080 op hoogste settings![]()
Wel vet spel, op mijn ps3 gedaanIs trouwens alleen Multiplayer beta van uit.
Ik verwachtte een diehard computernerdquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ah, eigenlijk speel ik alleen Assasins creed en the Elder ScrollsMijn laptop is ook niet geweldig meer, mijn broer heeft er limonade over gegooid
Het is hier inderdaad rustig ja, normaal is zo'n slowchat snel vol, toch?quote:
Ach, ik weet wel een beetje van computers. Kan er het meeste mee in mijn familie en ook op school kan ik regelmatig mensen ermee helpen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik verwachtte een diehard computernerd
Is ie ook als we doorposten, de kaboutertjes doen het niet voor jequote:Op woensdag 13 februari 2013 00:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad rustig ja, normaal is zo'n slowchat snel vol, toch?
Ik slaap nog zomaar nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Is ie ook als we doorposten, de kaboutertjes doen het niet voor je
Whaha, is goed.quote:
Meestal is het wel iets drukker inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad rustig ja, normaal is zo'n slowchat snel vol, toch?
Ik kan redelijk druk doen, maar dat valt nooit echt in de smaak bij vriendenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meestal is het wel iets drukker inderdaad
Ik heb er nooit zo'n moeite mee eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:46 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik kan redelijk druk doen, maar dat valt nooit echt in de smaak bij vrienden
Nou ja, ik moet net als jij ook aan de slag. Misschien helpt die wetenschapquote:
Ik persoonlijk ook niet, maar ik kreeg vandaag alweer berichten binnen waarom ik laatst zo druk deed. Andere jongen werd helemaal boos dus ik probeer me maar in te houden tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo'n moeite mee eigenlijk![]()
Ja, maar jij maakt mee wat jij mee maakt, ik maak mee wat ik mee maak.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet net als jij ook aan de slag. Misschien helpt die wetenschap
Friendzone wel is van gehoordquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:40 schreef Drabit het volgende:
[..]
Whaha, is goed.
Ik zat vanmorgen rond 2 uur heerlijk beetje op mijn laptop, beetje op mn telefoon. Whatsapp't dat enen leuke meisje ineens, je herkent het misschien wel. Zij zegt hoi, ik zeg hoi terug en vraag hoe het gaat. Het eerste wat ze zei was dat ze lekker met een of andere jongen had staan zoenen, toen had ik er ook niet erg veel zin meer in natuurlijk.
Dit is mijn verhaaltje over chick
Meer hun probleem lijkt mequote:Op woensdag 13 februari 2013 00:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ook niet, maar ik kreeg vandaag alweer berichten binnen waarom ik laatst zo druk deed. Andere jongen werd helemaal boos dus ik probeer me maar in te houden tegenwoordig.
Er is een kans dat jij nog op school zit, zoals ik. Het zuiden van het land heeft nu vakantiequote:Op woensdag 13 februari 2013 00:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoe als ik die niet heb aangevraagd?
Dat is allemaal waar. Maar ik probeer positief te denken al heb ik ook vaak geen zinquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar jij maakt mee wat jij mee maakt, ik maak mee wat ik mee maak.
Uiteindelijk voelen we nog steeds hetzelfde, in een ander verplaatsen is erg moeilijk..
Iedereen ziet het leven anders in, bij een dagelijkse gevoel is het voor iedereen anders, ervaar jij de kleur blauw net als ik?
Nee ik zit niet op schoolquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Er is een kans dat jij nog op school zit, zoals ik. Het zuiden van het land heeft nu vakantie
Jep, en ik val er middeninquote:
Ja, en ik moet weekend zeker weten ook weer aan de slag dus echt weer een mooi vooruitzicht maar niet heusquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is allemaal waar. Maar ik probeer positief te denken al heb ik ook vaak geen zin
Eigenlijk wel ja, maar ik ben al een beetje anders dan mijn klasgenoten en ik wil er niet helemaal buiten vallen, iemand om naast te zitten tijdens lessen is wel zo gezellig/quote:
Heerlijk!quote:
Dat is inderdaad een stuk minderquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, en ik moet weekend zeker weten ook weer aan de slag dus echt weer een mooi vooruitzicht maar niet heus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |