Wat raar. :Squote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:52 schreef Toolshed het volgende:
nope,
[..]
nee ze heeft een gebodypaint broekje op de bovenste foto toch, kortom geen broekje aan.
Wat is dit danquote:
Nee, waarom zou ik mad zijn?quote:
"nigger dit nigger dat"quote:
wat een stelletje homo'squote:
Thanks, je mag blijkbaar geen filmpjes van Lamon meer postenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is dit dan! Wb trouwens
.
Heeft Chai net nog gedaan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Thanks, je mag blijkbaar geen filmpjes van Lamon meer posten!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
ook weleens op filmpjes van jezelf?
-
Ja, ik kreeg voor precies dat filmpje een ban.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft Chai net nog gedaan?
[..]
Gvd, gayest pic van 2013, tering.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, alleen hier op.
[..]
Hnnnng
Chai gaat nu ban krijgen. Aardig ben je, dWc.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Shit.quote:
dat plaatjequote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Chai gaat nu ban krijgen. Aardig ben je, dWc.
Steek je tong door m'n oorlelquote:
Het zegt meer iets over jezelf als die foto homo-erotische associaties oproeptquote:
Het is dan ook geen geheim dat ik niet vies ben van de herenliefde.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het zegt meer iets over jezelf als die foto homo-erotische associaties oproept.
K bb. =$quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Steek je tong door m'n oorlel
Gvd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Chai gaat nu ban krijgen. Aardig ben je, dWc.
Heb je advies ter harte genomen, probeer m'n gedrag te verbeteren door melding van zulke dingen te makenquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:11 schreef Gorzalka het volgende:
Word net gebeld door Mozy, Chai gaat volledig door het lint en heeft een deur doormidden getrapt omdat ze straks een ban krijgt.
Dropbox.quote:
OMG HAHA WAAROM WEET JE DAT ÜBERHAUPT MISTE JE HEM HAHAHA SUKKEL.quote:
Zijn UI viel me op in de OP, en ik ben homo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:14 schreef krioro het volgende:
[..]
OMG HAHA WAAROM WEET JE DAT ÜBERHAUPT MISTE JE HEM HAHAHA SUKKEL.
Terechtquote:
't Is OK, ik deed alleen Vas en dWc even na.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zijn UI viel me op in de OP, en ik ben homo.
Gelukkig, en moet kunnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:15 schreef krioro het volgende:
[..]
't Is OK, ik deed alleen Vas en dWc even na.
quote:
Vroeger op de basisschool gingen ze wel eens cadeautjes knutselen voor vaderdag en toen mocht ik altijd iets maken wat ik zelf wilde.quote:
Deed pijn, hè?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vroeger op de basisschool gingen ze wel eens cadeautjes knutselen voor vaderdag en toen mocht ik altijd iets maken wat ik zelf wilde.
Maar voor wie.. voor wie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vroeger op de basisschool gingen ze wel eens cadeautjes knutselen voor vaderdag en toen mocht ik altijd iets maken wat ik zelf wilde.
Nee, eigenlijk niet hoor.quote:
OMG dit is het liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd. JA IK WIL.quote:
oh die linkquote:
Beetje dubbelop hè.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
omdat je een smerig zwijn bent, daarom
die muziek gvdquote:
Kan je beter deze baas zien shinenquote:
Oh ja die.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Chloroform het volgende:
Of dat ene filmpje waarbij er bij een dude een puist op z'n rug wordt uitgeknepen.
Bijna klaar met het eerste filmpje, dan ga ik deze kijken en hoop ik dat ik weer trek krijg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan je beter deze baas zien shinen!
Al word ik van deze filmpjes ook misselijk.
IT'S MY LIIIIFEquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die ene?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Chloroform het volgende:
Of dat ene filmpje waarbij er bij een dude een puist op z'n rug wordt uitgeknepen.
Fucking Bon Jovi.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
quote:
Jij hebt een plug-in waardoor ieder nummer in een hip-hop remix verandert?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
IT'S MY LIIIIFE
IT'S NOW OR NEVER
THAT I'M GONNA LIVE FOREVER
Wat een bazennummer.
Fuck, zieke hond.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kant en klaar gesampled allesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij hebt een plug-in waardoor ieder nummer in een hip-hop remix verandert?
Ik schijt al 7 kleuren van het kijken alleen al, shitquote:
-quote:
Ik heb geen hoogtevrees maar dit gaat te ver.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik schijt al 7 kleuren van het kijken alleen al, shit.
not badquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef 2NutZ het volgende:
Wil er zo graag op klikken maar beter van niet
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen hoogtevrees maar dit gaat te ver.
wat is dit voor gemietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kant en klaar gesampled alles.
[..]
Ik schijt al 7 kleuren van het kijken alleen al, shit.
Cool.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
mij pijpen ja heb zaad voor iedereen
£1,000,000 set of balls, good strong body, 10p brain.quote:
Voor jou is sowieso niks meer te gekquote:
quote:
Seems legit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
jij bent echt een sletje dat dit doetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
Sletquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
hoe duur kost dat geintje¿quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
hij deed het wel maar alleen als ik het gescheurde deel over elkaar wreef en dan alleen bij poortjes dus niet bij die paaltjes, bij die paaltjes reageerde dat ding totaal niet
Moest lachen om deze post.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
hij deed het wel maar alleen als ik het gescheurde deel over elkaar wreef en dan alleen bij poortjes dus niet bij die paaltjes, bij die paaltjes reageerde dat ding totaal niet
Snap ik wel, wieven als jij moet je niet in je woagens hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
stonden geen kosten bij omdat verloren/gestolen, hoefde geen rekening in te voeren of zo. zal wel een acceptgiro bij komenquote:
ja dat moet je payen als je aangeeft dat hij kapot isquote:
JLMEK (je leeft maar een keer)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:38 schreef wolvendagen het volgende:
gewoon niet uitchecken tochrebel rebel
Panzer laatst ook al dacht ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
stonden geen kosten bij omdat verloren/gestolen, hoefde geen rekening in te voeren of zo. zal wel een acceptgiro bij komen
Komt omdat je dit las:quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
gescheurd, wreef, poort, paal, paal
ja i know, ik wilde het daarvoor al doen maar kon er nog mee reizen en nu moet ik af en toe met de bus en in de bus pakken die kaolo paaltjes mijn ov niet en dan kijkt iedereen chagrijnig naar me.quote:
gewoon niet thuis geven...doet duo ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
duo leest dit dalijk en dan krijg ik een boete omdat ik heb gelogen over de staat van mijn ov.
dan mag je geeneens boete gevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
In grunna kwamen ze toen een keer in de bus controleren, al die paaltjes op rood, zo'n mongool met zo'n handscanner de bus in, echt like 15 mensen een boete voor een rit van 0.80 cent of zo omdat ze niet waren ingecheckt (wel vrijreizen hadden dus).
na 5 keer niet uitchecken blokkeren ze je reis product volgens mijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:38 schreef wolvendagen het volgende:
gewoon niet uitchecken tochrebel rebel
Is dit een interview zonder interviewer of mis ik iets?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:42 schreef wolvendagen het volgende:
hoef iig geen nieuwe foto op te sturen. ik had geen foto meer. ja nog 1 maar die is voor mn rijbewijs. is mn beste mugshot ever
nee manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
na 5 keer niet uitchecken blokkeren ze je reis product volgens mij
Klopt, jij hebt gelijk en de mensen wiens werk het is nietquote:
neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
na 5 keer niet uitchecken blokkeren ze je reis product volgens mij
ja ben een beetje praatgraag nu sorryquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dit een interview zonder interviewer of mis ik iets?
Hahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja i know, ik wilde het daarvoor al doen maar kon er nog mee reizen en nu moet ik af en toe met de bus en in de bus pakken die kaolo paaltjes mijn ov niet en dan kijkt iedereen chagrijnig naar me.
je houdt het rustig iigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ben een beetje praatgraag nu sorry
sala zou iets zeggen in de trant van:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
ik ga ns mannetjes als sala om de tuin leiden met mijn titties. zeg ik ja hij is nu geblokkeerd heb een nieuwe aangevraagd maar moet echt nu reizen en heb geen geld, maar ik kon dus ook niet inchecken maar ik ben wel echt studentenmeisje *tittie rub in face*
ik weet hoe je eruit ziet dus je krijgt gewoon een bonquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
ik ga ns mannetjes als sala om de tuin leiden met mijn titties. zeg ik ja hij is nu geblokkeerd heb een nieuwe aangevraagd maar moet echt nu reizen en heb geen geld, maar ik kon dus ook niet inchecken maar ik ben wel echt studentenmeisje *tittie rub in face*
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet hoe je eruit ziet dus je krijgt gewoon een bonk
sowieso dat als er een kklekker wijf geen kaartje heeft je minder streng bentquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet hoe je eruit ziet dus je krijgt gewoon een bon
weet ook hoe jij er uitziet dus zeg gewoon DEZE MENEER ZIT OP FOKFORUM EN HIJ BEDREIGT MIJ ONLINEquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet hoe je eruit ziet dus je krijgt gewoon een bon
Werkt niet als jij het doet, sorry.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
:squote:
In tegenstelling tot jou heb ik niet zo'n geitensmoel.quote:
Wat heb je dan wel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou heb ik niet zo'n geitensmoel.
Ja het ging hier om titties. Bij ass n hips was ik het wel met je eens. Just sayinquote:
hahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:49 schreef Gorzalka het volgende:
Sala is typisch iemand die je in zo'n situatie vol-le-dig de tering inneukt.
echt niet je weet maar nooit wat je oplooptquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:49 schreef Gorzalka het volgende:
Sala is typisch iemand die je in zo'n situatie vol-le-dig de tering inneukt.
Had het gewoon over het totaalplaatje, maar jij je zin.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het ging hier om titties. Bij ass n hips was ik het wel met je eens. Just sayin
Oh zo. Ja ok. En dank je wel, dat vind ik fijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Had het gewoon over het totaalplaatje, maar jij je zin.
Jammer dit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:52 schreef wolvendagen het volgende:
ik ga sportingz bye leukjes en zosk
Veel plezier met squatten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:52 schreef wolvendagen het volgende:
ik ga sportingz bye leukjes en zosk
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zo. Ja ok. En dank je wel, dat vind ik fijn
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
weet ook hoe jij er uitziet dus zeg gewoon DEZE MENEER ZIT OP FOKFORUM EN HIJ BEDREIGT MIJ ONLINE
Harmonieus tezamen welquote:
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]![]()
![]()
dWc zit nu met een ultieme trollface achter zijn computer.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ze zal wel niet zonder reden banned zijn.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
quote:
Soort revenge of the nerd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:00 schreef Gorzalka het volgende:
Wel baas dat Lamon ons nog steeds loopt te trollen!
Ervoor zorgen dat iedereen die het post wordt genaaid, maar niet zorgen dat het van Youtube wordt verwijderd.
Tja uiteindelijk deed ze het toch zelf.quote:
Je gaat voor de permban, Chaiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:02 schreef CristianDiorHomme het volgende:
i'm in my christian dior with a veronica webb
Hoi ricardo we hebben je gemistquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:02 schreef CristianDiorHomme het volgende:
Ricardo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:02 schreef CristianDiorHomme het volgende:
Yo Rickardoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:02 schreef CristianDiorHomme het volgende:
Hahaha, kut. Zat nog te denken hoe die ook alweer heette, daarom ben ik te laatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoi ricardo we hebben je gemist
Whale cum on your back.quote:
Je vindt me slank :$quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gekkie toch, je lijkt heul niet op een walvis.
Jatogggquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:04 schreef CristianDiorHomme het volgende:
dit keer gewoon rustig aan toch
Haha.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooi toch, is het in ieder geval een beetje lekker weer als ze weer post.
kga je snitchen manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:04 schreef CristianDiorHomme het volgende:
dit keer gewoon rustig aan toch
quote:Harris, een moeder van acht kinderen, dronk 6 tot 10 liter Coca-Cola per dag. Daarmee nam ze meer dan tweemaal de hoeveelheid caffeïne tot zich die als volstrekt maximum geldt, samen met ongeveer 1 kilo suiker.
Door mijn spuitgat zeker?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik vind je meer op een dolfijn lijken.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooi toch, is het in ieder geval een beetje lekker weer als ze weer post.
Je moet wat pep snuiven voordat je begintquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
Lekker hardcore setje aan tijdens de opwarming. Hard gaan.
Mijn spuitgaatje is een stuk strakker.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die hebben walvissen ook, dus nee.
Omdat ie nooit gebruikt word XDquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mijn spuitgaatje is een stuk strakker.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef Salatrel het volgende:
lekker met de auto naar de fitness om daar te gaan fietsen
ff rimme ter voorbereiding schatjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ie nooit gebruikt word XD
Daar hebben ze geen last van ander verkeer. En anderen niet van hen. Gingen al die wielrenners maar in de sportschool fietsen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef Salatrel het volgende:
Can't waitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ff rimme ter voorbereiding schatje
Waarom vind ik dit fascinerend?quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef Salatrel het volgende:
En Chai gelijk weg, circle of lifequote:
Nou, geweldig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gisteravond kwam ultieme Hollandse achterlijkheid samen met pure debiliteit. Lingo had een thema-uitzending met carnavalsprinsen uit Limburg en Brabant. Hoeveel IQ-incontinentie kun je in één TV-programma stoppen?
Prachtig stukje proza![]()
.
Ja, dat is menselijk. Met een vleugje insaneness.quote:
He dWc, het is wel Amerika he. AMERIKA.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dit niet geshopt is.
Thanksquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat is menselijk. Met een vleugje insaneness.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He dWc, het is wel Amerika he. AMERIKA.
Sickquote:
Ik had autist gezegd.quote:
Hoe weet je dat? Maar naast dat het ironie pur sang is, een roltrap bij de fitness, waarom überhaupt een roltrap voor 15 treden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He dWc, het is wel Amerika he. AMERIKA.
Wat heeft die nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
En Chai gelijk weg, circle of life.
Racist.quote:
Ms zit er fysio bij of komen er veel bejaarden voor groepsles ofso zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Maar naast dat het ironie pur sang is, een roltrap bij de fitness, waarom überhaupt een roltrap voor 15 treden?
Onwaar, ik heb slechts haar eigen reactie gequote.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
KLB / [KLB Sletten SC]<---Zosk
Die dekselse dWc heeft haar een ban bezorgd.
Sterk staaltje outta da box denken, merciquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ms zit er fysio bij of komen er veel bejaarden voor groepsles ofso zou ook nog kunnen.
Ik schuif jou graag de zwarte piet toe.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Onwaar, ik heb slechts haar eigen reactie gequote.
DOOR MENSEN MET JOUW REDENATIE HEBBEN WE PARTIJEN ALS DE PIRATENPARTIJ NODIG!
Sinds wanneer mag dat niet meer? Iemand die zichzelf zo tentoonstelt op het internet verdient de digitale schandpaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die dekselse dWc heeft haar een ban bezorgd.
De schuldige van alle ellende zijn de laatste jaren toch de Polen, so I'mma return da favour.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik schuif jou graag de zwarte piet toe.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe weet je de lengte eigenlijk? Of zijn er al topics geopend in de KLB SC Facebookpagina?
Schele kip.quote:
Lees jij de OP niet bij elk nieuw topic ofzo? Loserquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag dat niet meer? Iemand die zichzelf zo tentoonstelt op het internet verdient de digitale schandpaal.
Daarnaast had ze een week geleden ook een maandban uitgezeten, dat telt ook wel mee lijkt mequote:Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet ik, maar denk niet dat CB die post van Zosk gelezen had. En hoe weet Zosk het dan?
quote:
Omdat je een randdebiel bent, kuttokkie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:23 schreef CristianDiorHomme het volgende:
al me topics worden gelijk gelockt man waarom al die haat
G ik kom je steken kom niet hier.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:23 schreef CristianDiorHomme het volgende:
al me topics worden gelijk gelockt man waarom al die haat
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:24 schreef Gorzalka het volgende:
De L-man heeft alleen geen werkend account op FOK!, dus technisch gezien is hij geen medeuser.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lees jij de OP niet bij elk nieuw topic ofzo? Loser.
[..]
Daarnaast had ze een week geleden ook een maandban uitgezeten, dat telt ook wel mee lijkt me.
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:24 schreef Gorzalka het volgende:
De L-man heeft alleen geen werkend account op FOK!, dus technisch gezien is hij geen medeuser.
watquote:
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mi gado, jij ziet er natuurlijk weer standje 69 in.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu je het zegt_ Haha, en dan zeggen dat ik een dirty mind heb
Ja hoi.. Maar het is al 20 autominuten naar de fitnessquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef Salatrel het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt weer posten op 19-02-2013 om 19:26.
Gorzalkaquote:
Waarom? Raadpleeg je sc fbquote:
Watquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gorzalka
Omdat 'ie over vera zou ejaculeren zei die, da's toch een soort van compliment juist.
Dit krijg je als een soort DM he en die mag je niet posten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt weer posten op 19-02-2013 om 19:26.
KLB / [KLB Sletten SC]<---Zoskquote:
Die van Chai was gewoon terecht hoor, van Gorzalka niet imoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit krijg je als een soort DM he en die mag je niet posten.
FOK crew is weer heerlijk kansloos bezig
Vera is toch niet minderjarig? Of gaat het niet over VeerEli?quote:
Omg ook nog. Tja, niet echt subtiel neequote:
Het gaat niet over VeerEli.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vera is toch niet minderjarig? Of gaat het niet over VeerEli?
Neuh die van Chai vind ik niet terecht. Het is immers gewoon een YT filmpje die hij zelf ooit online heeft gezet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Die van Chai was gewoon terecht hoor, van Gorzalka niet imo.
Hopelijk ben jij de volgende.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:36 schreef DigitalGirl het volgende:
De bannetjes vallen van de bomen hier.
Ik over jou :squote:
Fuck logicquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:36 schreef 2NutZ het volgende:
En hij poste hier pic van haar. Deed ze vast TR
Omdat je stinktquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Zou ook wel over vera heen spuiten.
Ieuw. Maar lief dat je over mij heen zou spuitenquote:
Jouw schuld.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:39 schreef VeerEli het volgende:
Wat een ophef weer hier zeg, tjonge jonge
Ik gok maar hoor dat ze dat deed maar idd het is ook allemaal maar bwehquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fuck logic
IK POST EEN PIC VOOR AANDACHT
krijgt ze aandacht
*HEEEEUUUUUJJJJ![]()
![]()
![]()
*
:squote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Ieuw. Maar lief dat je over mij heen zou spuiten
Laten we onzedelijke dingen doen, de aandacht is toch niet op ons.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:39 schreef VeerEli het volgende:
Wat een ophef weer hier zeg, tjonge jonge
Ik zou ook wel lief voor je zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Ieuw. Maar lief dat je over mij heen zou spuiten
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laten we onzedelijke dingen doen, de aandacht is toch niet op ons.
Rly? Ben soms een beetje bang voor jouquote:
Komt door het broekje zeker?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Rly? Ben soms een beetje bang voor jou
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef Chloroform het volgende:
Wacht, wie is nu precies waarom geband?
Je moeder, omdat ze niet voor me wilt koken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef Chloroform het volgende:
Chai en Gorgonzola omdat machtspositie op FOKquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef Chloroform het volgende:
Ja hallo, let eens op.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef Chloroform het volgende:
Mijn moeder zou met alle liefde voor jou koken, wat lul je.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je moeder, omdat ze niet voor me wilt koken.
Hey 4e er zit een hond in je UIquote:
Gorgonzola?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Chai en Gorgonzola omdat machtspositie op FOK
Nergens voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Rly? Ben soms een beetje bang voor jou
Zou jouw moeder ook met alle liefde doen met mijn lul.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder zou met alle liefde voor jou koken, wat lul je.
motherfuckerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou jouw moeder ook met alle liefde doen met mijn lul.
quote:
Niet zo'n bekkie over m'n moeder eh, jij vieze hoer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou jouw moeder ook met alle liefde doen met mijn lul.
Wil nie met haar bekke :S:S:Squote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie over m'n moeder eh, jij vieze hoer.
ja dacht zeg het even miss heeft die je caffie wel opgegetenquote:
Bek dicht.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wil nie met haar bekke :S:S:S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |