Ik had autist gezegd.quote:
Hoe weet je dat? Maar naast dat het ironie pur sang is, een roltrap bij de fitness, waarom überhaupt een roltrap voor 15 treden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He dWc, het is wel Amerika he. AMERIKA.
Wat heeft die nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
En Chai gelijk weg, circle of life.
Racist.quote:
Ms zit er fysio bij of komen er veel bejaarden voor groepsles ofso zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Maar naast dat het ironie pur sang is, een roltrap bij de fitness, waarom überhaupt een roltrap voor 15 treden?
Onwaar, ik heb slechts haar eigen reactie gequote.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
KLB / [KLB Sletten SC]<---Zosk
Die dekselse dWc heeft haar een ban bezorgd.
Sterk staaltje outta da box denken, merciquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ms zit er fysio bij of komen er veel bejaarden voor groepsles ofso zou ook nog kunnen.
Ik schuif jou graag de zwarte piet toe.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Onwaar, ik heb slechts haar eigen reactie gequote.
DOOR MENSEN MET JOUW REDENATIE HEBBEN WE PARTIJEN ALS DE PIRATENPARTIJ NODIG!
Sinds wanneer mag dat niet meer? Iemand die zichzelf zo tentoonstelt op het internet verdient de digitale schandpaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
KLB / [KLB Sletten SC]<---Zosk
Die dekselse dWc heeft haar een ban bezorgd.
De schuldige van alle ellende zijn de laatste jaren toch de Polen, so I'mma return da favour.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik schuif jou graag de zwarte piet toe.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe weet je de lengte eigenlijk? Of zijn er al topics geopend in de KLB SC Facebookpagina?
Schele kip.quote:
Lees jij de OP niet bij elk nieuw topic ofzo? Loserquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag dat niet meer? Iemand die zichzelf zo tentoonstelt op het internet verdient de digitale schandpaal.
Daarnaast had ze een week geleden ook een maandban uitgezeten, dat telt ook wel mee lijkt mequote:Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet ik, maar denk niet dat CB die post van Zosk gelezen had. En hoe weet Zosk het dan?
quote:
Omdat je een randdebiel bent, kuttokkie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:23 schreef CristianDiorHomme het volgende:
al me topics worden gelijk gelockt man waarom al die haat
G ik kom je steken kom niet hier.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:23 schreef CristianDiorHomme het volgende:
al me topics worden gelijk gelockt man waarom al die haat
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:24 schreef Gorzalka het volgende:
De L-man heeft alleen geen werkend account op FOK!, dus technisch gezien is hij geen medeuser.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lees jij de OP niet bij elk nieuw topic ofzo? Loser.
[..]
Daarnaast had ze een week geleden ook een maandban uitgezeten, dat telt ook wel mee lijkt me.
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:24 schreef Gorzalka het volgende:
De L-man heeft alleen geen werkend account op FOK!, dus technisch gezien is hij geen medeuser.
watquote:
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mi gado, jij ziet er natuurlijk weer standje 69 in.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu je het zegt_ Haha, en dan zeggen dat ik een dirty mind heb
Ja hoi.. Maar het is al 20 autominuten naar de fitnessquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef Salatrel het volgende:
lekker met de auto naar de fitness om daar te gaan fietsen
Wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt weer posten op 19-02-2013 om 19:26.
Gorzalkaquote:
Waarom? Raadpleeg je sc fbquote:
Watquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gorzalka
Omdat 'ie over vera zou ejaculeren zei die, da's toch een soort van compliment juist.
Dit krijg je als een soort DM he en die mag je niet posten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt weer posten op 19-02-2013 om 19:26.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |