Tja uiteindelijk deed ze het toch zelf.quote:
Je gaat voor de permban, Chaiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:02 schreef CristianDiorHomme het volgende:
i'm in my christian dior with a veronica webb
Hoi ricardo we hebben je gemistquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:02 schreef CristianDiorHomme het volgende:
Ricardo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:02 schreef CristianDiorHomme het volgende:
Yo Rickardoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:02 schreef CristianDiorHomme het volgende:
Hahaha, kut. Zat nog te denken hoe die ook alweer heette, daarom ben ik te laatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoi ricardo we hebben je gemist
Whale cum on your back.quote:
Je vindt me slank :$quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gekkie toch, je lijkt heul niet op een walvis.
Jatogggquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:04 schreef CristianDiorHomme het volgende:
dit keer gewoon rustig aan toch
Haha.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooi toch, is het in ieder geval een beetje lekker weer als ze weer post.
kga je snitchen manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:04 schreef CristianDiorHomme het volgende:
dit keer gewoon rustig aan toch
quote:Harris, een moeder van acht kinderen, dronk 6 tot 10 liter Coca-Cola per dag. Daarmee nam ze meer dan tweemaal de hoeveelheid caffeïne tot zich die als volstrekt maximum geldt, samen met ongeveer 1 kilo suiker.
Door mijn spuitgat zeker?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik vind je meer op een dolfijn lijken.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooi toch, is het in ieder geval een beetje lekker weer als ze weer post.
Je moet wat pep snuiven voordat je begintquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
Lekker hardcore setje aan tijdens de opwarming. Hard gaan.
Mijn spuitgaatje is een stuk strakker.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die hebben walvissen ook, dus nee.
Omdat ie nooit gebruikt word XDquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mijn spuitgaatje is een stuk strakker.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef Salatrel het volgende:
lekker met de auto naar de fitness om daar te gaan fietsen
ff rimme ter voorbereiding schatjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ie nooit gebruikt word XD
Daar hebben ze geen last van ander verkeer. En anderen niet van hen. Gingen al die wielrenners maar in de sportschool fietsen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef Salatrel het volgende:
Can't waitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ff rimme ter voorbereiding schatje
Waarom vind ik dit fascinerend?quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:08 schreef Salatrel het volgende:
En Chai gelijk weg, circle of lifequote:
Nou, geweldig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gisteravond kwam ultieme Hollandse achterlijkheid samen met pure debiliteit. Lingo had een thema-uitzending met carnavalsprinsen uit Limburg en Brabant. Hoeveel IQ-incontinentie kun je in één TV-programma stoppen?
Prachtig stukje proza![]()
.
Ja, dat is menselijk. Met een vleugje insaneness.quote:
He dWc, het is wel Amerika he. AMERIKA.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dit niet geshopt is.
Thanksquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat is menselijk. Met een vleugje insaneness.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He dWc, het is wel Amerika he. AMERIKA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |