dan mag je geeneens boete gevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
In grunna kwamen ze toen een keer in de bus controleren, al die paaltjes op rood, zo'n mongool met zo'n handscanner de bus in, echt like 15 mensen een boete voor een rit van 0.80 cent of zo omdat ze niet waren ingecheckt (wel vrijreizen hadden dus).
na 5 keer niet uitchecken blokkeren ze je reis product volgens mijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:38 schreef wolvendagen het volgende:
gewoon niet uitchecken tochrebel rebel
Is dit een interview zonder interviewer of mis ik iets?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:42 schreef wolvendagen het volgende:
hoef iig geen nieuwe foto op te sturen. ik had geen foto meer. ja nog 1 maar die is voor mn rijbewijs. is mn beste mugshot ever
nee manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
na 5 keer niet uitchecken blokkeren ze je reis product volgens mij
Klopt, jij hebt gelijk en de mensen wiens werk het is nietquote:
neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
na 5 keer niet uitchecken blokkeren ze je reis product volgens mij
ja ben een beetje praatgraag nu sorryquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dit een interview zonder interviewer of mis ik iets?
Hahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja i know, ik wilde het daarvoor al doen maar kon er nog mee reizen en nu moet ik af en toe met de bus en in de bus pakken die kaolo paaltjes mijn ov niet en dan kijkt iedereen chagrijnig naar me.
je houdt het rustig iigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ben een beetje praatgraag nu sorry
sala zou iets zeggen in de trant van:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
ik ga ns mannetjes als sala om de tuin leiden met mijn titties. zeg ik ja hij is nu geblokkeerd heb een nieuwe aangevraagd maar moet echt nu reizen en heb geen geld, maar ik kon dus ook niet inchecken maar ik ben wel echt studentenmeisje *tittie rub in face*
ik weet hoe je eruit ziet dus je krijgt gewoon een bonquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
ik ga ns mannetjes als sala om de tuin leiden met mijn titties. zeg ik ja hij is nu geblokkeerd heb een nieuwe aangevraagd maar moet echt nu reizen en heb geen geld, maar ik kon dus ook niet inchecken maar ik ben wel echt studentenmeisje *tittie rub in face*
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet hoe je eruit ziet dus je krijgt gewoon een bonk
sowieso dat als er een kklekker wijf geen kaartje heeft je minder streng bentquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet hoe je eruit ziet dus je krijgt gewoon een bon
weet ook hoe jij er uitziet dus zeg gewoon DEZE MENEER ZIT OP FOKFORUM EN HIJ BEDREIGT MIJ ONLINEquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet hoe je eruit ziet dus je krijgt gewoon een bon
Werkt niet als jij het doet, sorry.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
:squote:
In tegenstelling tot jou heb ik niet zo'n geitensmoel.quote:
Wat heb je dan wel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou heb ik niet zo'n geitensmoel.
Ja het ging hier om titties. Bij ass n hips was ik het wel met je eens. Just sayinquote:
hahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:49 schreef Gorzalka het volgende:
Sala is typisch iemand die je in zo'n situatie vol-le-dig de tering inneukt.
echt niet je weet maar nooit wat je oplooptquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:49 schreef Gorzalka het volgende:
Sala is typisch iemand die je in zo'n situatie vol-le-dig de tering inneukt.
Had het gewoon over het totaalplaatje, maar jij je zin.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het ging hier om titties. Bij ass n hips was ik het wel met je eens. Just sayin
Oh zo. Ja ok. En dank je wel, dat vind ik fijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Had het gewoon over het totaalplaatje, maar jij je zin.
Jammer dit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:52 schreef wolvendagen het volgende:
ik ga sportingz bye leukjes en zosk
Veel plezier met squatten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:52 schreef wolvendagen het volgende:
ik ga sportingz bye leukjes en zosk
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zo. Ja ok. En dank je wel, dat vind ik fijn
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
weet ook hoe jij er uitziet dus zeg gewoon DEZE MENEER ZIT OP FOKFORUM EN HIJ BEDREIGT MIJ ONLINE
Harmonieus tezamen welquote:
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]![]()
![]()
dWc zit nu met een ultieme trollface achter zijn computer.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ze zal wel niet zonder reden banned zijn.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft Chai net nog gedaan?
[..]
quote:
Soort revenge of the nerd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:00 schreef Gorzalka het volgende:
Wel baas dat Lamon ons nog steeds loopt te trollen!
Ervoor zorgen dat iedereen die het post wordt genaaid, maar niet zorgen dat het van Youtube wordt verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |