Fuck, zieke hond.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan je beter deze baas zien shinen!
Al word ik van deze filmpjes ook misselijk.
Kant en klaar gesampled allesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij hebt een plug-in waardoor ieder nummer in een hip-hop remix verandert?
Ik schijt al 7 kleuren van het kijken alleen al, shitquote:
-quote:
Ik heb geen hoogtevrees maar dit gaat te ver.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik schijt al 7 kleuren van het kijken alleen al, shit.
not badquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef 2NutZ het volgende:
Wil er zo graag op klikken maar beter van niet
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen hoogtevrees maar dit gaat te ver.
wat is dit voor gemietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kant en klaar gesampled alles.
[..]
Ik schijt al 7 kleuren van het kijken alleen al, shit.
Cool.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
mij pijpen ja heb zaad voor iedereen
£1,000,000 set of balls, good strong body, 10p brain.quote:
Voor jou is sowieso niks meer te gekquote:
quote:
Seems legit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
jij bent echt een sletje dat dit doetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
Sletquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
hoe duur kost dat geintjeżquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
hij deed het wel maar alleen als ik het gescheurde deel over elkaar wreef en dan alleen bij poortjes dus niet bij die paaltjes, bij die paaltjes reageerde dat ding totaal niet
Moest lachen om deze post.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
hij deed het wel maar alleen als ik het gescheurde deel over elkaar wreef en dan alleen bij poortjes dus niet bij die paaltjes, bij die paaltjes reageerde dat ding totaal niet
Snap ik wel, wieven als jij moet je niet in je woagens hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
stonden geen kosten bij omdat verloren/gestolen, hoefde geen rekening in te voeren of zo. zal wel een acceptgiro bij komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |