Voor jou is sowieso niks meer te gekquote:
quote:
Seems legit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
mij pijpen ja heb zaad voor iedereen
jij bent echt een sletje dat dit doetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
Sletquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
hoe duur kost dat geintjeżquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
hij deed het wel maar alleen als ik het gescheurde deel over elkaar wreef en dan alleen bij poortjes dus niet bij die paaltjes, bij die paaltjes reageerde dat ding totaal niet
Moest lachen om deze post.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
hij deed het wel maar alleen als ik het gescheurde deel over elkaar wreef en dan alleen bij poortjes dus niet bij die paaltjes, bij die paaltjes reageerde dat ding totaal niet
Snap ik wel, wieven als jij moet je niet in je woagens hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
stonden geen kosten bij omdat verloren/gestolen, hoefde geen rekening in te voeren of zo. zal wel een acceptgiro bij komenquote:
ja dat moet je payen als je aangeeft dat hij kapot isquote:
JLMEK (je leeft maar een keer)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:38 schreef wolvendagen het volgende:
gewoon niet uitchecken tochrebel rebel
Panzer laatst ook al dacht ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
stonden geen kosten bij omdat verloren/gestolen, hoefde geen rekening in te voeren of zo. zal wel een acceptgiro bij komen
Komt omdat je dit las:quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
gescheurd, wreef, poort, paal, paal
ja i know, ik wilde het daarvoor al doen maar kon er nog mee reizen en nu moet ik af en toe met de bus en in de bus pakken die kaolo paaltjes mijn ov niet en dan kijkt iedereen chagrijnig naar me.quote:
gewoon niet thuis geven...doet duo ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
duo leest dit dalijk en dan krijg ik een boete omdat ik heb gelogen over de staat van mijn ov.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |