Laten we onzedelijke dingen doen, de aandacht is toch niet op ons.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:39 schreef VeerEli het volgende:
Wat een ophef weer hier zeg, tjonge jonge
Ik zou ook wel lief voor je zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Ieuw. Maar lief dat je over mij heen zou spuiten
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laten we onzedelijke dingen doen, de aandacht is toch niet op ons.
Rly? Ben soms een beetje bang voor jouquote:
Komt door het broekje zeker?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Rly? Ben soms een beetje bang voor jou
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef Chloroform het volgende:
Wacht, wie is nu precies waarom geband?
Je moeder, omdat ze niet voor me wilt koken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef Chloroform het volgende:
Chai en Gorgonzola omdat machtspositie op FOKquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef Chloroform het volgende:
Ja hallo, let eens op.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef Chloroform het volgende:
Mijn moeder zou met alle liefde voor jou koken, wat lul je.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je moeder, omdat ze niet voor me wilt koken.
Hey 4e er zit een hond in je UIquote:
Gorgonzola?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Chai en Gorgonzola omdat machtspositie op FOK
Nergens voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Rly? Ben soms een beetje bang voor jou
Zou jouw moeder ook met alle liefde doen met mijn lul.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder zou met alle liefde voor jou koken, wat lul je.
motherfuckerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou jouw moeder ook met alle liefde doen met mijn lul.
quote:
Niet zo'n bekkie over m'n moeder eh, jij vieze hoer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou jouw moeder ook met alle liefde doen met mijn lul.
Wil nie met haar bekke :S:S:Squote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie over m'n moeder eh, jij vieze hoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |