Ik heb geen idee. Hield zijn profiel verborgen. Maar zijn gezicht was niks veranderdquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent al slim genoeg als je jezelf bent
hou je bek mi mangquote:
En deed het je goed, om hem op te zoeken dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Hield zijn profiel verborgen. Maar zijn gezicht was niks veranderd
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wilde net tegen mijn ouders zeggen ''be right back'', maar ik zei ''bericht bek''____________________
Nah ik had er eigenlijk nooit aan gedacht hiervoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En deed het je goed, om hem op te zoeken dan?
lol wutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wilde net tegen mijn ouders zeggen ''be right back'', maar ik zei ''bericht bek''____________________
ja met een piemetlje XDquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
LB is een jongetje xdxd
Ja je weet wel van google translate enzoquote:
micro-piemOlquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
een hele kleine piem0l xdxd
nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
LB is een jongetje xdxd
bewijs in pics geleverd in mijn inbox voor Valentijnsdag k bby? kthnxquote:
Je wordt er hard van.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:21 schreef LittleBrownie het volgende:
PESTERS. STOP. HOU OP. DIT VIND IK NIET MEER LEUK.
quote:
hardquote:
Volgens JRRY wordt je microdingetje daar anders wel hard vanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:21 schreef LittleBrownie het volgende:
PESTERS. STOP. HOU OP. DIT VIND IK NIET MEER LEUK.
Ik maak het overmorgen goed met rozen, en e-cards en bonbons en hartjes en ihiihihiihih allemaal heel cliche enzoquote:
is goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik maak het overmorgen goed met rozen, en e-cards en bonbons en hartjes en ihiihihiihih allemaal heel cliche enzo![]()
mooie e-cardquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wil ook cadeautjes op Valentijn
Wat wil je hebben schat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wil ook cadeautjes op Valentijn
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil het van mensen die echt wat voor me voelen
heb ik neppe gevoelens voor jou?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil het van mensen die echt wat voor me voelen
jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heb ik neppe gevoelens voor jou?
quote:
Ik wil gewoon dat mensen van mij houdenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Valentijn. Mensen, please.
ja we weten t nu welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Valentijn. Mensen, please.
Die zijn er ook wel. Toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat mensen van mij houden
Ieuw is Fok-it hommo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga Fok-it maar swaffelen met je micropiem0l
Godverquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Andere mensen dan mijn familie en dat weet ik niet, die zouden me dat moeten laten weten op Valentijnquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
we all doquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat mensen van mij houden
Je kan ook zelf iets ondernemen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Andere mensen dan mijn familie en dat weet ik niet, die zouden me dat moeten laten weten op Valentijn
verdien jequote:
quote:
AH oke.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee LB is zowel een meisje als een piem0ldrager heb ik gehoord![]()
een piemOldrager?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb ik ooit gedaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je kan ook zelf iets ondernemen.Kom op je bent een man/jongentje, meisjes verwachten dat jij op hen afstapt. Alleen als ze je echt helemaal het einde vinden gaan ze op jou afstappen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lol je moet ook niet via Twitter of Facebook of Whatsapp vragen, wel gewoon in het echt zeg maar en je moet zorgen dat je er goed uitziet, en dat je relaxt bentquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb ik ooit gedaan
Nooit. Meer.
eng ditquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja:
De penis machtiger dan het zwaard
en een zwaard draag je.
Wat vragen? Ik stuurde gewoon een valentijnskaartje, maar nu durf ik niet meer ik ben een watjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lol je moet ook niet via Twitter of Facebook of Whatsapp vragen, wel gewoon in het echt zeg maar en je moet zorgen dat je er goed uitziet, en dat je relaxt bent![]()
En je moet zoiets ook niet in de pauze ofzo doen, of bij de kluisjes
O zo, heeft ze niet gereageerd, of hoe reageerde ze?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat vragen? Ik stuurde gewoon een valentijnskaartje, maar nu durf ik niet meer ik ben een watje
Wat is dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hey Fok-it weet je wat een leuke film is:
Anonymous
'Je moet alleen niet kijken naar de regisseur
maar stel, je ontmoet iemand (bijna)nooit?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lol je moet ook niet via Twitter of Facebook of Whatsapp vragen, wel gewoon in het echt zeg maar en je moet zorgen dat je er goed uitziet, en dat je relaxt bent![]()
En je moet zoiets ook niet in de pauze ofzo doen, of bij de kluisjes
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik ben nu Pulp Fiction aan het kijken
goeie film hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:35 schreef Fok-it het volgende:
Ohh over Shakespeare. Ja die ken ik wel
Is echt een leuke filmquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Anonymous moet ik ook eens kijken
Die heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik ben nu Pulp Fiction aan het kijken
niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
O zo, heeft ze niet gereageerd, of hoe reageerde ze?
Moet hem nog zien.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
goeie film he
[..]
Is echt een leuke film
Hoe bedoel je, je kan dan toch met diegene nummers uitwisselen en afspreken enzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar stel, je ontmoet iemand (bijna)nooit?
Vergeleken met Django is hij echt zoveel minder. Snap echt niet dat deze in de top 10 beste films ooit staat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien
Wel een leuke film verder?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vergeleken met Django is hij echt zoveel minder. Snap echt niet dat deze in de top 10 beste films ooit staat.
quote:
Mwah heeft af en toe wel humorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel een leuke film verder?
Was gefriendzoned allesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel gewoon niet gereageerd
Is zeker niet zo'n heel aardig meisje, deed ze wel VWO?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel gewoon niet gereageerd
Dat maakt me echt geen zak uit, wel niveau ze doet. Mwah niet echt, ik val niet op al te aardige meisjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is zeker niet zo'n heel aardig meisje, deed ze wel VWO?
Dat je soweiso al zou vallen op onaardige meisjes vind ik al bizar, waarom zou je die leuk vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat maakt me echt geen zak uit, wel niveau ze doet. Mwah niet echt, ik val niet op al te aardige meisjes
quote:
quote:
spann0nd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat je soweiso al zou vallen op onaardige meisjes vind ik al bizar, waarom zou je die leuk vinden
Gelijk weer bizar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat je soweiso al zou vallen op onaardige meisjes vind ik al bizar, waarom zou je die leuk vinden
Pepperoni!!?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IK EET NU EEN PIZZA OMG
Nouja, waarom zou je kutwijven jouw liefde gunnen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk weer bizar.Waarom dat nou weer?
tegen jou dan en verder iedereen af bitchen, speciaal gevoel allesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
tuurlijk wel, als ze maar af en toe aardig zijn
serieus?quote:
waarom zou je dat niet doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja, waarom zou je kutwijven jouw liefde gunnen?
Ja, als hij er nou op valt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja, waarom zou je kutwijven jouw liefde gunnen?
ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als hij er nou op valt?Het is nou niet dat hij zegt dat hij geil wordt van een geit ofzo.
quote:
Omdat ze het misschien niet waarderen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
waarom zou je dat niet doen?
maar ik vind 't raar om iets te willen met een hartenloze iemand.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als hij er nou op valt?Het is nou niet dat hij zegt dat hij geil wordt van een geit ofzo.
Iemand kan zich ook bitcherig voordoen maar in een relatie heel lief zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar ik vind 't raar om iets te willen met een hartenloze iemand.
dit jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand kan zich ook bitcherig voordoen maar in een relatie heel lief zijn.
Dat kan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand kan zich ook bitcherig voordoen maar in een relatie heel lief zijn.
mwa we zijn nu hele goede vrienden dusjaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat kan.
Wel vreemd dat dat kind dan geen reactie heeft teruggestuurd aan PP, ik vind het laf, gemeen en onaardig.
Tsja. Erg tactvol is het niet nee +:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat kan.
Wel vreemd dat dat kind dan geen reactie heeft teruggestuurd aan PP, ik vind het laf, gemeen en onaardig.
Achja, als jij daar blij mee bent is dat natuurlijk ook tofquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
mwa we zijn nu hele goede vrienden dusja
Dat is zo lamequote:
Waar blijft je KLB-topique man?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:52 schreef Taexon het volgende:
Ik wil ook nog een harlem shake filmpje maken
Doe het naakt en dan helikopteren en dan als valentijn aan promi gevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:52 schreef Taexon het volgende:
Ik wil ook nog een harlem shake filmpje maken
Not yet.quote:
Teveel films die ik nog wil zienquote:
Komt vanavond pas als Prom klaar is met werkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar blijft je KLB-topique man?
Valentijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe het naakt en dan helikopteren en dan als valentijn aan promi geven
Want je houdt niet genoeg van haar?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Komt vanavond pas als Prom klaar is met werken
Het is echt zo slecht
[..]
Valentijn___!
Nee dankje
zoals het hoortquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
De 18-jarige komt om 18.00 intreden yippie
Was even vergeten dat je iemand alleen kan laten weten hoeveel je van diegene houd op valentijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Want je houdt niet genoeg van haar?
Middagquote:
quote:
Nee man Maltesersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maltesers zijn niet lekker, die andere wel.
jawel manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maltesers zijn niet lekker, die andere wel.
werken van 7-17quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:01 schreef JRRY het volgende:
Moest je werken vandaag of had je visite sof?
ja hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
Hey
[..]
Hoileuke dag gehad vandaag?
vind het niet erg hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
op je verjaardag nog wel![]()
hebben ze wel voor je gezongen?
JAquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
hebben ze die ook met witte chocola?
achjaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
vind het niet erg hoorAnders zit ik toch thuis niks te doen.
Okquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoorhad het zondag gevierd! Dus vandaag gewoon gewerkt
Ik heb een taart gekocht en in de kantine neergezet. Heb daar wel veel van opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog veel taart weggemoffeld?
Flink uitgeleefd dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb een taart gekocht en in de kantine neergezet. Heb daar wel veel van op![]()
En er was proeverij van gevulde koeken, dus dan hebben we bij ons zelf vaak ook dat liggen
haha jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Okvroeg opgestaan las ik
Nah valt wel mee hoorquote:
Wat heb jij nou weer beleefdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:07 schreef Taexon het volgende:
Godsamme... een topic goed schrijven is nog moeilijk
Probeer er een spannend verhaal van te maken
Nicequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jaach heb net cadeautjes gekregen toen ik thuis kwam. En ze zongen voor me enzo blabla
zingen ze serieus nog voor je?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jaach heb net cadeautjes gekregen toen ik thuis kwam. En ze zongen voor me enzo blabla
Mhaw.... lees je vanavond welquote:
hahaa oke kom maar op danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw.... lees je vanavond wel
Maar ik maakte een geintje dat ik er een KLB topic van ga maken en heb nu perongeluk beloofd aan Prom dat ik het ging doen
Ik begin het nu wel heel spannond te vinden hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw.... lees je vanavond wel
Maar ik maakte een geintje dat ik er een KLB topic van ga maken en heb nu perongeluk beloofd aan Prom dat ik het ging doen
Ja eigenlijk doen we dat in de ochtend, dan zingen ze je wakker enzo. Maar anders moesten ze dat doen om 5.45quote:
Ik zou dat niet willen als ik 18 werd hoorquote:
quote:
Ja ik wacht even dat prom terug is want ze mag lekker helpen met het topic voordat ik weer beschamende dingen erin gooiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik begin het nu wel heel spannond te vinden hoor
Wat saaitjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dat niet willen als ik 18 werd hoorfeliciteren en taart vreten hup
Wanneer komt die ongeveer dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Ja ik wacht even dat prom terug is want ze mag lekker helpen met het topic voordat ik weer beschamende dingen erin gooi
quote:
Het topic komt tussen 19:30-20:30quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer komt die ongeveer dan?
boner van de spanning hoor ditdatquote:
Juist leuk, echt een verjaardagsgevoel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ze hoeven niet voor mijn bed te staan sochtendsvroeg nee pleur op
pizza snapt hetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Juist leuk, echt een verjaardagsgevoel.
why not?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:12 schreef Taexon het volgende:
Denk eigenlijk dat jullie het geeneens willen lezen
Ben er nog mee bezigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mogen we de OP vast lezen
Moeten ze me niet mee wakker hoor, krijgen ze iets naar hun hoofdquote:
Valt vast meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan krijgen jullie een raar beeld van ons dit dat
meestal vlak voordat je naar school moet. en ik het weekend gewoon half elf ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moeten ze me niet mee wakker hoor, krijgen ze iets naar hun hoofd
ja ok, op die fietsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
meestal vlak voordat je naar school moet. en ik het weekend gewoon half elf ofzo
als ze me in het weekend vroeg wakker maken krijgen ze ook een baksteen naar hun hoofd toe hoorquote:
Jij hebt bakstenen op je kamer liggen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
als ze me in het weekend vroeg wakker maken krijgen ze ook een baksteen naar hun hoofd toe hoor
ja. jij niet dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt bakstenen op je kamer liggen?
eerst gat in de muur slaan tochquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt bakstenen op je kamer liggen?
Maar die zijn zo onhandig als je het snel nodig hebt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neeman alleen stoeptegels
Heb het nog niet uit hoeven proberenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar die zijn zo onhandig als je het snel nodig hebt.
Oh ik gebruik ze best vaak hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb het nog niet uit hoeven proberen
Je kat snurkt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik gebruik ze best vaak hoor
Als mijn broertje vervelend doet, of als ik weer een muis hoor lopen over de grond. Of als de kat aan het snurken is.
haha jaquote:
Is dat de dikke of de normale?quote:
Indiaasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
Wat eten jullie vanavond of wat hebben jullie gegeten?
pannekoekendag.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
Pizzaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
de normalequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat de dikke of de normale?
Indiase curry met basmatirijst, naanbrood en nog iets van kroepoek alleen dan van linzenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Indiaas
Wat precies eet je dan?
Wat eet je dan? rijst ofzo?quote:
lekkerquote:
quote:
lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Indiase curry met basmatirijst, naanbrood en nog iets van kroepoek alleen dan van linzen
Indiaas is rijst jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat eet je dan? rijst ofzo?
[..]
lekker
[..]dat eet ik morgen
Vandaag boerenkool
Wel mild hoor, niet te spicyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
lekkersowieso curry
Ik eet vandaag burrito's
Oh ik houd niet zo van rijstquote:
Ook lekker. alleen niet de standaard spaghetti/macaroni.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik houd niet zo van rijst![]()
geef mij maar paste
boerenkoolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat eet je dan? rijst ofzo?
[..]
lekker
[..]dat eet ik morgen
Vandaag boerenkool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
nee man hoe pittiger hoe beterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel mild hoor, niet te spicyBurritos krijg ik de hele nacht maagpijn van
sowieso van Mexicaans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak er gewoon een heel verhaal van![]()
Of van die gevulde pastaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook lekker. alleen niet de standaard spaghetti/macaroni.
Penne en Lasagna
spaghetti, macaroni, penne is gewoon hetzelfde toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook lekker. alleen niet de standaard spaghetti/macaroni.
Penne en Lasagna
Qua smaak is het wel anders hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
spaghetti, macaroni, penne is gewoon hetzelfde toch.
Nee andere smaak en textuur.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
spaghetti, macaroni, penne is gewoon hetzelfde toch.
Tortellini is dat toch?quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
boerenkoolpiccalillySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik heb het zelfs aan de pa van prom uitgelegdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand deelt de harlem shake op fb en dan komt zijn moeder vragen of iemand het uit kan leggen
* VoornaamAchternaam pakt popcorn
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
piccalillyvega rookworst, echt helemaal niks. Ik wil een sappige rookworstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
oh vind ik nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua smaak is het wel anders hoor.vooral penne
Ik had spaghetti bolognesequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
ok neem jij maar een worstquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vega rookworst, echt helemaal niks. Ik wil een sappige rookworst
beetje structuur en mondgevoel verschil. That's it. Scheelt vooral hoe het mengt met de sausquote:
oooh lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik had spaghetti bolognese
Ja keiharde boodschappen doen voordat de bus vertrekt, ik moet koken dus ik moet boodschappen doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerder naar huis omdat je naar de AH wil?
Je eet het doorgaans ook met andere groente en sauzen. tenminste. dat is wel zo lekkerquote:
De smaak is ook anders hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beetje structuur en mondgevoel verschil. That's it. Scheelt vooral hoe het mengt met de saus
Niks tegen vega hoor, maar mehquote:
ja maar schmaak vind ik hetzelfde hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beetje structuur en mondgevoel verschil. That's it. Scheelt vooral hoe het mengt met de saus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar schmaak vind ik hetzelfde hoorDoofenschmirtzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik kan je echt bevestigen van nietquote:
ja nu welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
Sofje had je me wapje nog gekregen vanochtend?
phineas en ferbquote:
Was ook een grapje, over vlees enzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan je echt bevestigen van niet
Bleek dat ik zondag bij prom een niet vlees cordon bleu hadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik vind als vleeseter een vegaburger op z'n tijd niet verkeerd hoor
Ik heb gewoon wat seizoenen op mijn pc staanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
phineas en ferb
jammer dat ik nooit meer tv kijk
oh garpigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Was ook een grapje, over vlees enzo
ben ik te lui voor. Ik wil gewoon dat het op tv is als ik kijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wat seizoenen op mijn pc staan
luilakquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ben ik te lui voor. Ik wil gewoon dat het op tv is als ik kijk
ja weet ik. mag wel op zn tijdquote:
zeker, zeker. En voor mij was die tijd vandaagquote:
Groeten aan plutoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:38 schreef supersof het volgende:
Hond uitlatenstom in de kou en donker
voor mij morgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zeker, zeker. En voor mij was die tijd vandaag
zal ik doenquote:
Morgen tot en met zaterdag weerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
voor mij morgenen donderdag
wanneer moet jij werken?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gaygay vind dat ik te weinig hier post, sorry hiervoor
neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
Verwelkom hamerhaaitje dan verdomme
Liefhebbers van wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Liefhebbers hebben glittertjesUI's
Hij had het alleen een keer of 5 gezegd maar knap dat je het dan niet doorhadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bleek dat ik zondag bij prom een niet vlees cordon bleu had
Had dat geeneens door maar was lekkah
Oh shit, dan moet ik er ook eenquote:
Okeequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh shit, dan moet ik er ook een
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |