quote:
quote:
spann0nd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat je soweiso al zou vallen op onaardige meisjes vind ik al bizar, waarom zou je die leuk vinden
Gelijk weer bizar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat je soweiso al zou vallen op onaardige meisjes vind ik al bizar, waarom zou je die leuk vinden
Pepperoni!!?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IK EET NU EEN PIZZA OMG
Nouja, waarom zou je kutwijven jouw liefde gunnen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk weer bizar.Waarom dat nou weer?
tegen jou dan en verder iedereen af bitchen, speciaal gevoel allesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
tuurlijk wel, als ze maar af en toe aardig zijn
serieus?quote:
waarom zou je dat niet doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja, waarom zou je kutwijven jouw liefde gunnen?
Ja, als hij er nou op valt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja, waarom zou je kutwijven jouw liefde gunnen?
ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als hij er nou op valt?Het is nou niet dat hij zegt dat hij geil wordt van een geit ofzo.
quote:
Omdat ze het misschien niet waarderen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
waarom zou je dat niet doen?
maar ik vind 't raar om iets te willen met een hartenloze iemand.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als hij er nou op valt?Het is nou niet dat hij zegt dat hij geil wordt van een geit ofzo.
Iemand kan zich ook bitcherig voordoen maar in een relatie heel lief zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar ik vind 't raar om iets te willen met een hartenloze iemand.
dit jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand kan zich ook bitcherig voordoen maar in een relatie heel lief zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |