maar stel, je ontmoet iemand (bijna)nooit?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lol je moet ook niet via Twitter of Facebook of Whatsapp vragen, wel gewoon in het echt zeg maar en je moet zorgen dat je er goed uitziet, en dat je relaxt bent![]()
En je moet zoiets ook niet in de pauze ofzo doen, of bij de kluisjes
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik ben nu Pulp Fiction aan het kijken
goeie film hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:35 schreef Fok-it het volgende:
Ohh over Shakespeare. Ja die ken ik wel
Is echt een leuke filmquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Anonymous moet ik ook eens kijken
Die heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik ben nu Pulp Fiction aan het kijken
niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
O zo, heeft ze niet gereageerd, of hoe reageerde ze?
Moet hem nog zien.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
goeie film he
[..]
Is echt een leuke film
Hoe bedoel je, je kan dan toch met diegene nummers uitwisselen en afspreken enzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar stel, je ontmoet iemand (bijna)nooit?
Vergeleken met Django is hij echt zoveel minder. Snap echt niet dat deze in de top 10 beste films ooit staat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien
Wel een leuke film verder?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vergeleken met Django is hij echt zoveel minder. Snap echt niet dat deze in de top 10 beste films ooit staat.
quote:
Mwah heeft af en toe wel humorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel een leuke film verder?
Was gefriendzoned allesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel gewoon niet gereageerd
Is zeker niet zo'n heel aardig meisje, deed ze wel VWO?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel gewoon niet gereageerd
Dat maakt me echt geen zak uit, wel niveau ze doet. Mwah niet echt, ik val niet op al te aardige meisjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is zeker niet zo'n heel aardig meisje, deed ze wel VWO?
Dat je soweiso al zou vallen op onaardige meisjes vind ik al bizar, waarom zou je die leuk vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat maakt me echt geen zak uit, wel niveau ze doet. Mwah niet echt, ik val niet op al te aardige meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |