Die zijn er ook wel. Toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat mensen van mij houden
Ieuw is Fok-it hommo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga Fok-it maar swaffelen met je micropiem0l
Godverquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Andere mensen dan mijn familie en dat weet ik niet, die zouden me dat moeten laten weten op Valentijnquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
we all doquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat mensen van mij houden
Je kan ook zelf iets ondernemen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Andere mensen dan mijn familie en dat weet ik niet, die zouden me dat moeten laten weten op Valentijn
verdien jequote:
quote:
AH oke.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee LB is zowel een meisje als een piem0ldrager heb ik gehoord![]()
een piemOldrager?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb ik ooit gedaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je kan ook zelf iets ondernemen.Kom op je bent een man/jongentje, meisjes verwachten dat jij op hen afstapt. Alleen als ze je echt helemaal het einde vinden gaan ze op jou afstappen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lol je moet ook niet via Twitter of Facebook of Whatsapp vragen, wel gewoon in het echt zeg maar en je moet zorgen dat je er goed uitziet, en dat je relaxt bentquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb ik ooit gedaan
Nooit. Meer.
eng ditquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja:
De penis machtiger dan het zwaard
en een zwaard draag je.
Wat vragen? Ik stuurde gewoon een valentijnskaartje, maar nu durf ik niet meer ik ben een watjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lol je moet ook niet via Twitter of Facebook of Whatsapp vragen, wel gewoon in het echt zeg maar en je moet zorgen dat je er goed uitziet, en dat je relaxt bent![]()
En je moet zoiets ook niet in de pauze ofzo doen, of bij de kluisjes
O zo, heeft ze niet gereageerd, of hoe reageerde ze?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat vragen? Ik stuurde gewoon een valentijnskaartje, maar nu durf ik niet meer ik ben een watje
Wat is dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hey Fok-it weet je wat een leuke film is:
Anonymous
'Je moet alleen niet kijken naar de regisseur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |