Dat kan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand kan zich ook bitcherig voordoen maar in een relatie heel lief zijn.
mwa we zijn nu hele goede vrienden dusjaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat kan.
Wel vreemd dat dat kind dan geen reactie heeft teruggestuurd aan PP, ik vind het laf, gemeen en onaardig.
Tsja. Erg tactvol is het niet nee +:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat kan.
Wel vreemd dat dat kind dan geen reactie heeft teruggestuurd aan PP, ik vind het laf, gemeen en onaardig.
Achja, als jij daar blij mee bent is dat natuurlijk ook tofquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
mwa we zijn nu hele goede vrienden dusja
Dat is zo lamequote:
Waar blijft je KLB-topique man?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:52 schreef Taexon het volgende:
Ik wil ook nog een harlem shake filmpje maken
Doe het naakt en dan helikopteren en dan als valentijn aan promi gevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:52 schreef Taexon het volgende:
Ik wil ook nog een harlem shake filmpje maken
Not yet.quote:
Teveel films die ik nog wil zienquote:
Komt vanavond pas als Prom klaar is met werkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar blijft je KLB-topique man?
Valentijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe het naakt en dan helikopteren en dan als valentijn aan promi geven
Want je houdt niet genoeg van haar?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Komt vanavond pas als Prom klaar is met werken
Het is echt zo slecht
[..]
Valentijn___!
Nee dankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |