Ik heb het zelfs aan de pa van prom uitgelegdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand deelt de harlem shake op fb en dan komt zijn moeder vragen of iemand het uit kan leggen
* VoornaamAchternaam pakt popcorn
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
piccalillyvega rookworst, echt helemaal niks. Ik wil een sappige rookworstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
oh vind ik nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua smaak is het wel anders hoor.vooral penne
Ik had spaghetti bolognesequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
Wat eten jullie vanavond of wat hebben jullie gegeten?
ok neem jij maar een worstquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vega rookworst, echt helemaal niks. Ik wil een sappige rookworst
beetje structuur en mondgevoel verschil. That's it. Scheelt vooral hoe het mengt met de sausquote:
oooh lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik had spaghetti bolognese
Ja keiharde boodschappen doen voordat de bus vertrekt, ik moet koken dus ik moet boodschappen doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerder naar huis omdat je naar de AH wil?
Je eet het doorgaans ook met andere groente en sauzen. tenminste. dat is wel zo lekkerquote:
De smaak is ook anders hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beetje structuur en mondgevoel verschil. That's it. Scheelt vooral hoe het mengt met de saus
Niks tegen vega hoor, maar mehquote:
ja maar schmaak vind ik hetzelfde hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beetje structuur en mondgevoel verschil. That's it. Scheelt vooral hoe het mengt met de saus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar schmaak vind ik hetzelfde hoorDoofenschmirtzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik kan je echt bevestigen van nietquote:
ja nu welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
Sofje had je me wapje nog gekregen vanochtend?
phineas en ferbquote:
Was ook een grapje, over vlees enzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan je echt bevestigen van niet
Bleek dat ik zondag bij prom een niet vlees cordon bleu hadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik vind als vleeseter een vegaburger op z'n tijd niet verkeerd hoor
Ik heb gewoon wat seizoenen op mijn pc staanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
phineas en ferb
jammer dat ik nooit meer tv kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |