Is dat de dikke of de normale?quote:
Indiaasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
Wat eten jullie vanavond of wat hebben jullie gegeten?
pannekoekendag.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
Pizzaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
de normalequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat de dikke of de normale?
Indiase curry met basmatirijst, naanbrood en nog iets van kroepoek alleen dan van linzenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Indiaas
Wat precies eet je dan?
Wat eet je dan? rijst ofzo?quote:
lekkerquote:
quote:
lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Indiase curry met basmatirijst, naanbrood en nog iets van kroepoek alleen dan van linzen
Indiaas is rijst jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat eet je dan? rijst ofzo?
[..]
lekker
[..]dat eet ik morgen
Vandaag boerenkool
Wel mild hoor, niet te spicyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
lekkersowieso curry
Ik eet vandaag burrito's
Oh ik houd niet zo van rijstquote:
Ook lekker. alleen niet de standaard spaghetti/macaroni.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik houd niet zo van rijst![]()
geef mij maar paste
boerenkoolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat eet je dan? rijst ofzo?
[..]
lekker
[..]dat eet ik morgen
Vandaag boerenkool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
nee man hoe pittiger hoe beterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel mild hoor, niet te spicyBurritos krijg ik de hele nacht maagpijn van
sowieso van Mexicaans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak er gewoon een heel verhaal van![]()
Of van die gevulde pastaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook lekker. alleen niet de standaard spaghetti/macaroni.
Penne en Lasagna
spaghetti, macaroni, penne is gewoon hetzelfde toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook lekker. alleen niet de standaard spaghetti/macaroni.
Penne en Lasagna
Qua smaak is het wel anders hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
spaghetti, macaroni, penne is gewoon hetzelfde toch.
Nee andere smaak en textuur.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
spaghetti, macaroni, penne is gewoon hetzelfde toch.
Tortellini is dat toch?quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
boerenkoolpiccalillySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |