Okquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoorhad het zondag gevierd! Dus vandaag gewoon gewerkt
Ik heb een taart gekocht en in de kantine neergezet. Heb daar wel veel van opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog veel taart weggemoffeld?
Flink uitgeleefd dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb een taart gekocht en in de kantine neergezet. Heb daar wel veel van op![]()
En er was proeverij van gevulde koeken, dus dan hebben we bij ons zelf vaak ook dat liggen
haha jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Okvroeg opgestaan las ik
Nah valt wel mee hoorquote:
Wat heb jij nou weer beleefdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:07 schreef Taexon het volgende:
Godsamme... een topic goed schrijven is nog moeilijk
Probeer er een spannend verhaal van te maken
Nicequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jaach heb net cadeautjes gekregen toen ik thuis kwam. En ze zongen voor me enzo blabla
zingen ze serieus nog voor je?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jaach heb net cadeautjes gekregen toen ik thuis kwam. En ze zongen voor me enzo blabla
Mhaw.... lees je vanavond welquote:
hahaa oke kom maar op danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw.... lees je vanavond wel
Maar ik maakte een geintje dat ik er een KLB topic van ga maken en heb nu perongeluk beloofd aan Prom dat ik het ging doen
Ik begin het nu wel heel spannond te vinden hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw.... lees je vanavond wel
Maar ik maakte een geintje dat ik er een KLB topic van ga maken en heb nu perongeluk beloofd aan Prom dat ik het ging doen
Ja eigenlijk doen we dat in de ochtend, dan zingen ze je wakker enzo. Maar anders moesten ze dat doen om 5.45quote:
Ik zou dat niet willen als ik 18 werd hoorquote:
quote:
Ja ik wacht even dat prom terug is want ze mag lekker helpen met het topic voordat ik weer beschamende dingen erin gooiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik begin het nu wel heel spannond te vinden hoor
Wat saaitjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dat niet willen als ik 18 werd hoorfeliciteren en taart vreten hup
Wanneer komt die ongeveer dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Ja ik wacht even dat prom terug is want ze mag lekker helpen met het topic voordat ik weer beschamende dingen erin gooi
quote:
Het topic komt tussen 19:30-20:30quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer komt die ongeveer dan?
boner van de spanning hoor ditdatquote:
Juist leuk, echt een verjaardagsgevoel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ze hoeven niet voor mijn bed te staan sochtendsvroeg nee pleur op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |