Crocodilequote:
okeujquote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben moe en lui, laat me
Niet dat het ook uitmaakt.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben moe en lui, laat me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
laat me, ik ben moe.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Crocodi1e is het trouwens jer slimmerd
auw pijnlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 19:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
hamerhaaitje ik heb gehoord dat jij graag scherpe dingen in je achterste steekt
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet dat het ook uitmaakt.ach hij valt wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Jodenneuzen vooralquote:Op maandag 11 februari 2013 19:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
hamerhaaitje ik heb gehoord dat jij graag scherpe dingen in je achterste steekt
Met wat scheer je? wegwerp mesjes...?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stoppels weer weg, glad als een smooth criminal
Heb zo'n Braun series 3 apparaatquote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Met wat scheer je? wegwerp mesjes...?
Ooit eens kassiek of ''safety razor'' overwogen of geprobeerd?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb zo'n Braun series 3 apparaat
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ooit eens kassiek of ''safety razor'' overwogen of geprobeerd?
Hot hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stoppels weer weg, glad als een smooth criminal
Heb hiervoor met gilette fusion geschoren, maar kreeg te vaak ingroeiende haren. Stuk beter nu zo, geen rode puisten nek meerquote:Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ooit eens kassiek of ''safety razor'' overwogen of geprobeerd?
Neuh, gewoon standaard verzorgingquote:
Maar jij hebt nog een donssnorrtje?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zo kom ik ook nooit van m'n amateurschap af enzo he.
Nek is altijd klote gevoelig ja, scheer je nat?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb hiervoor met gilette fusion geschoren, maar kreeg te vaak ingroeiende haren. Stuk beter nu zo, geen rode puisten nek meer
Ik ken nog meer natte dingen hihi.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nek is altijd klote gevoelig ja, scheer je nat?
Niet zozeer donssnorretje meer, maar zeker nog geen volgroeide baardquote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog een donssnorrtje?
Kan je ook gewoon normaal Nederlands typen?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut ga jij okku wollah G doekoe fakka
Als je laat groeien kan je hem met gel bewerkenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet zozeer donssnorretje meer, maar zeker nog geen volgroeide baard![]()
Moet me wel elke 2 dagen scheren wil ik er niet uitzien als die nerds met zo'n vlassnor boven de lip
Same, om de dag en soms 2 dagen achter elkaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet zozeer donssnorretje meer, maar zeker nog geen volgroeide baard![]()
Moet me wel elke 2 dagen scheren wil ik er niet uitzien als die nerds met zo'n vlassnor boven de lip
Nein das ist no possible.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon normaal Nederlands typen?
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je laat groeien kan je hem met gel bewerken
Hoe oud ben je danquote:Op maandag 11 februari 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Same, om de dag en soms 2 dagen achter elkaar.
Ja joh dat is pas cool! En dan groen verven enzo!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je laat groeien kan je hem met gel bewerken
Dat is een optie, maar carnaval is net voorbijquote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja joh dat is pas cool! En dan groen verven enzo!
Dat willenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:24 schreef Beach het volgende:
Niet op je 14e al een mooie Turkse snor kunnen kweken
Zulke dikke of eentje met golven? Maar dat is meer een Italiaanse.....quote:Op maandag 11 februari 2013 19:24 schreef Beach het volgende:
Niet op je 14e al een mooie Turkse snor kunnen kweken
Iets mis mee?? Een snor is echt mannelijkquote:
Echt een dikkequote:Op maandag 11 februari 2013 19:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zulke dikke of eentje met golven? Maar dat is meer een Italiaanse.....
Naja je moet het maar willenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Iets mis mee?? Een snor is echt mannelijk
Inderdaad jij hebt me niet 3kwart jaar geleden voor het laatst gezien.quote:
Nee klopt, ik heb je 6 maanden voor het laatst gezienquote:Op maandag 11 februari 2013 19:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Inderdaad jij hebt me niet 3kwart jaar geleden voor het laatst gezien.
Toen wel, nu niet meer, niet nodigquote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nek is altijd klote gevoelig ja, scheer je nat?
Wat voor keur haar heb je? Zwart haar staat wel gevaarlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toen wel, nu niet meer, niet nodig
Donkerblond. In mijn nek lijkt het wel wat donkerderquote:Op maandag 11 februari 2013 19:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat voor keur haar heb je? Zwart haar staat wel gevaarlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja maar jij hebt een vriendinquote:Op maandag 11 februari 2013 19:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar d'r haar zit niet zo netjes dus ik zou d'r niet doen
Donderdag blijf ik bij haar en dan gaan we filmpje kijken in bed, en ik koop wel 'n bos rozenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een vriendin
Wat zijn de valentijnsplannen nu?
auquote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jullie zullen dit wel niet waarderen, maar ik heb zin om te moshen nu
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Donkerblond. In mijn nek lijkt het wel wat donkerder
Ben net niet zo volwassen om een goede baard neer te zettenLaatbloeiers dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als meer dan de helft laatbloeiers zijn zijn het geen laatbloeiers meer (Ja, 't is wel echt zo.)quote:
Het ergste is dat veel mensen dat dons nog laten staanquote:
Ken een paar gastjes van 15/16 die zo'n vlassnor hebben en die laten staan, denken ze dat meisjes dat mooi vinden ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het ergste is dat veel mensen dat dons nog laten staan_____
Ik ga waarschijnlijk meer met mensen om van andere etniciteit dan Nederlanders die over het algemeen meer en vroeger baardgroei hebben dat ik dat beeld hebquote:Op maandag 11 februari 2013 19:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als meer dan de helft laatbloeiers zijn zijn het geen laatbloeiers meer (Ja, 't is wel echt zo.)
Ah oke, met wat voor mensen ga je veel om dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk meer met mensen om van andere etniciteit dan Nederlanders die over het algemeen meer en vroeger baardgroei hebben dat ik dat beeld heb
Arabische, Noord-afrikaanse mensen hebben dat idd stukken eerderquote:Op maandag 11 februari 2013 19:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk meer met mensen om van andere etniciteit dan Nederlanders die over het algemeen meer en vroeger baardgroei hebben dat ik dat beeld heb
Gevaarlijke losgeslagen allochtonen jeweetquote:Op maandag 11 februari 2013 19:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ah oke, met wat voor mensen ga je veel om dan?
donsquote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het ergste is dat veel mensen dat dons nog laten staan_____
ikweet nietquote:Op maandag 11 februari 2013 19:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Gevaarlijke losgeslagen allochtonen jeweet
Ben hem aan het binnenhalen, minuutje wachtenquote:
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik snap echt niet waarom er jongetjes zijn die dat niet doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gewoon afscheren die meuk
Meisjes houden meestal meer van glad en verzorgdquote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Homo's halen hun gezichtshaar wel weg
Zulke mensen die je lunch geld stelen en uitgeven aan lucifers om vervolgens je favoriete leraar in de fik stekenquote:
gladde gezichtenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom er jongetjes zijn die dat niet doen.
Waarom, wil je niet dat meisjes je leuk vinden![]()
![]()
vraag ik me dan af.
Daarom hou ik 't glad en verzorgd.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisjes houden meestal meer van glad en verzorgd
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisjes houden meestal meer van glad en verzorgd
Point proven.quote:
Lunchgeld? ;squote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zulke mensen die je lunch geld stelen en uitgeven aan lucifers om vervolgens je favoriete leraar in de fik steken
Hommoquote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef Taexon het volgende:
Mhaw gezicht, oksels en beneden moet ik het geschoren hebben anders word ik autistisch
Ik opzich alleen maar gezicht, oksels en beneden ''hou ik bij''quote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef Taexon het volgende:
Mhaw gezicht, oksels en beneden moet ik het geschoren hebben anders word ik autistisch
nee ik pak m'n creditcard en koop de jumbo leeg in tussenuren.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die je van mama krijgt je weetl wel
wow jij wordt om vet veel dingen autistischquote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef Taexon het volgende:
Mhaw loop in de zomer in mijn vrije tijd alleen maar op het strand dus ziet er imo niet fris uit en vindt het sowieso niet fris aangezien als je zweet lekker die geur dan blijft hangenquote:
Heb et liever gewoon glad, haar zit alleen maar in de weg op die plaatsenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik opzich alleen maar gezicht, oksels en beneden ''hou ik bij''
Ja je weet tochquote:Op maandag 11 februari 2013 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wow jij wordt om vet veel dingen autistisch
Zeker alle blikjes energiequote:Op maandag 11 februari 2013 19:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ik pak m'n creditcard en koop de jumbo leeg in tussenuren.
nah ik eigenlijk ook maar dan moet ik het zo extreem vaak bijhouden, anders wordt het prikkeligquote:Op maandag 11 februari 2013 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw loop in de zomer in mijn vrije tijd alleen maar op het strand dus ziet er imo niet fris uit en vindt het sowieso niet fris aangezien als je zweet lekker die geur dan blijft hangen
[..]
Heb et liever gewoon glad, haar zit alleen maar in de weg op die plaatsen
Ik scheer beneden/oksels 2x per week en gezicht vrijwel elke dagquote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
nah ik eigenlijk ook maar dan moet ik het zo extreem vaak bijhouden, anders wordt het prikkelig![]()
i know, ik scheer me ook altijdquote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja je weet toch
Nee haar op sommige plekken is gewoon irritant en gaat alleen maar irriteren
En het ziet er niet fris uit vind ik
Ja en dat vind ik zo vervelend.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik scheer beneden/oksels 2x per week en gezicht vrijwel elke dag
Anders wordt het inderdaad prikkelig
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i know, ik scheer me ook altijd
Ja ik begon niet over scherenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Het gaat hier weer over schaamhaar
Ja zoals altijdquote:Op maandag 11 februari 2013 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Het gaat hier weer over schaamhaar
Ja maar vrouwen moeten ook altijd helemaal kaal behalve bij het hoofd en de wenkbrouwen en de wimpers.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i know, ik scheer me ook altijd
Mhaw... als je het zo vaak scheert is het ook zo gedaan hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik zo vervelend.
En tja, eigenlijk doet niemand van m'n vrienden het ook, die vinden het ook een beetje gay om je daar te gaan scheren
Hahaha maar alsnog het gaat hier altijd wel een keer over scheren/schaamhaarquote:
Ja logisch dat je zelf beter weet maar ik trek me toch wel degelijk aan wat anderen van me vinden..quote:Op maandag 11 februari 2013 20:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw... als je het zo vaak scheert is het ook zo gedaan hoor![]()
En andere mogen van mij het gay vinden maar ik weet zelf wel beter
HAHAHA GAYquote:Op maandag 11 februari 2013 20:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw... als je het zo vaak scheert is het ook zo gedaan hoor![]()
En andere mogen van mij het gay vinden maar ik weet zelf wel beter
Geen reden om iets anders te scheren dan mijn gezichtquote:Op maandag 11 februari 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik zo vervelend.
En tja, eigenlijk doet niemand van m'n vrienden het ook, die vinden het ook een beetje gay om je daar te gaan scheren
alsof iemand het wat boeit dat je je zaakie scheertquote:Op maandag 11 februari 2013 20:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja logisch dat je zelf beter weet maar ik trek me toch wel degelijk aan wat anderen van me vinden..
Maar toch wel een beetje bijhouden, bij de schaamstreek en stinkstreek?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen reden om iets anders te scheren dan mijn gezicht
oksels wel soweiso wel en stel als iemand m'n piem0l zietquote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof iemand het wat boeit dat je je zaakie scheert
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben hem aan het binnenhalen, minuutje wachtenIk moest best lachen om die shit met stewie en brianSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja het is ook wel grappig hoor, daar niet van.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik moest best lachen om die shit met stewie en brian![]()
Ik denk dat men eerder over je gaat lullen als je je okselhaar bijna kan vlechtenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
oksels wel soweiso wel en stel als iemand m'n piem0l ziet
Hoort bij het levenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha maar alsnog het gaat hier altijd wel een keer over scheren/schaamhaar
Mhaw ik ben sowieso iemand die heel erg zijn eigen weg gaat en niet let op andere met bepaalde dingenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja logisch dat je zelf beter weet maar ik trek me toch wel degelijk aan wat anderen van me vinden..
Ik hou het ook kort, maar niet heulmaal kaalquote:Op maandag 11 februari 2013 20:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik denk dat men eerder over je gaat lullen als je je okselhaar bijna kan vlechten
Bijhouden in de zomerquote:Op maandag 11 februari 2013 20:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik denk dat men eerder over je gaat lullen als je je okselhaar bijna kan vlechten
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik hou het ook kort, maar niet heulmaal kaal
vind*quote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoort bij het leven!
[..]
Mhaw ik ben sowieso iemand die heel erg zijn eigen weg gaat en niet let op andere met bepaalde dingen(Nee geen aso
)
En kan het ook wel begrijpen hoormaar vindt* het zelf gewoon echt niet fijn dat haar
*Het is helemaalquote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik hou het ook kort, maar niet heulmaal* kaal
alleen als je dik bentquote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kaal is frisser en lekkerder imo maargoed
Ja maar, mijn mannelijkheid.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kaal is frisser en lekkerder imo maargoed
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Gewoon scheren die meuk, klaarquote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoort bij het leven!
[..]
Mhaw ik ben sowieso iemand die heel erg zijn eigen weg gaat en niet let op andere met bepaalde dingen(Nee geen aso
)
En kan het ook wel begrijpen hoormaar vindt het zelf gewoon echt niet fijn dat haar
Oh daarom krijg ik nauwelijks okselhaarquote:Op maandag 11 februari 2013 20:08 schreef JRRY het volgende:
ik dacht altijd dat dikke kinderen nooit okselhaar kregen,
[ afbeelding ]
Niet zeikenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oh daarom krijg ik nauwelijks okselhaar
weeknie. heb nog nooit meisjes gezien met echt okselhaar laat staan dikke.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oh daarom krijg ik nauwelijks okselhaar
nou ik ken een vrouw die had okselhaar wat je kon vlechten zoveelquote:Op maandag 11 februari 2013 20:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
weeknie. heb nog nooit meisjes gezien met echt okselhaar laat staan dikke.
Dat sowieso.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:10 schreef Taexon het volgende:
Ach en waarom zou het me moeten boeien wat andere mannen van mijn "haar" vinden
Het gaat erom wat mijn vriendin vind
Gadverdamme serieus?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou ik ken een vrouw die had okselhaar wat je kon vlechten zoveel
Feminist?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou ik ken een vrouw die had okselhaar wat je kon vlechten zoveel
In ieder geval singlequote:Op maandag 11 februari 2013 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee gewoon een onverzorgd persoon
wie de FOK! is Swiebertje?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee getrouwd maar die man is ook vies en lijkt op Swiebertje
dat zei mijn vader inderdaad altijd dat ze een shagkwekerij onder haar armen hadquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zei mijn vader inderdaad altijd dat ze een shagkwekerij onder haar armen had
oh okeujquote:Op maandag 11 februari 2013 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
volgens mij een soort zwerver
quote:
weenie, vind opzich al haar nummers wel leukquote:Op maandag 11 februari 2013 20:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Welk album van haar vind jij het tofst?
Ah ik niet, ik vind laatste album wel kut opzich.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weenie, vind opzich al haar nummers wel leuk
ik gok ook dat ik daar ook de meeste nummers van gehoord hebquote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ah ik niet, ik vind laatste album wel kut opzich.
Good Girl Gone Bad is tof![]()
En Loud.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik gok ook dat ik daar ook de meeste nummers van gehoord heb
Sarcasme?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
11.45 tot 20 gewerkt![]()
Word ik zo blij van haha.
Scholig.quote:
Gaan je ouders ook neit meer zeuren over je urenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
Om 11u belde mn baas of ik kon werken. Dus heb van 11.45 tot 20 gewerkt![]()
Word ik zo blij van haha.
Hoe was jullie dag?
Neequote:
ja iddquote:Op maandag 11 februari 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan je ouders ook neit meer zeuren over je uren
Jup, 9:30-18:00. Laatste 2 uur maar wat gehangen in het magazijn want er was echt geen flikker te doen. Moest nog wel wat overlaten voor de vulploegquote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja iddEn er zou een nieuw meisje komen, maar die komt niet op brood maar op deli, dus ik hoef niet bang te zijn voor mij uren
moest je ook werken?
Dan word je in een keer vet volwasse natuurlijkquote:
Ik had het laatste uur ook niet wat te doen eigenlijk. Alleen dan laatste kwartier die karren en afscannen blablaquote:Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, 9:30-18:00. Laatste 2 uur maar wat gehangen in het magazijn want er was echt geen flikker te doen. Moest nog wel wat overlaten voor de vulploeg
Ja echt welquote:Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan word je in een keer vet volwasse natuurlijk
ja, ik weet niet hoor, maar ik krijg al last van mij gehoor, en mijn rug doet ook wel wat zeerquote:
Zit je ook al te klagen over hoe het vroeger beter was?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, ik weet niet hoor, maar ik krijg al last van mij gehoor, en mijn rug doet ook wel wat zeer
ja, je weet toch wel, bij de sims. Als ze dan opgroeien, dan zie je zo'n soort transformatie en wolkjes enzo. Nou ze zeggen dus dat dat ook gebeurd hierquote:
hahaha yep dat zijn de eerste tekenenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, ik weet niet hoor, maar ik krijg al last van mij gehoor, en mijn rug doet ook wel wat zeer
Nou ik moest net denken aan de tijd dat ik op de basisschool zat en hoe makkelijk het was jaquote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit je ook al te klagen over hoe het vroeger beter was?
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, je weet toch wel, bij de sims. Als ze dan opgroeien, dan zie je zo'n soort transformatie en wolkjes enzo. Nou ze zeggen dus dat dat ook gebeurd hier
Was ik nog maar 8quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik moest net denken aan de tijd dat ik op de basisschool zat en hoe makkelijk het was ja
Zouden wij ook Sims zijn voor het hiernamaals?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, je weet toch wel, bij de sims. Als ze dan opgroeien, dan zie je zo'n soort transformatie en wolkjes enzo. Nou ze zeggen dus dat dat ook gebeurd hier
Mooie tijdenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik moest net denken aan de tijd dat ik op de basisschool zat en hoe makkelijk het was ja
gvd je hebt mij gezienquote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Rond de middag van die jochies die met frikandelbroodjes en energyblikjes door de winkel lopen en aan hun vrienden vragen of ze 10 cent kunnen lenen
Het erge is dat ik ook zo wasOp het lenen na dan
Ja misschien zit iemand nu wel op ons te klikken dat we iets anders moeten doenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zouden wij ook Sims zijn voor het hiernamaals?
die van mij klikt de hele tijd op de SimBook > FOK!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja misschien zit iemand nu wel op ons te klikken dat we iets anders moeten doenDan zijn we poppetjes
haha stiekem zie ik het voor mequote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja misschien zit iemand nu wel op ons te klikken dat we iets anders moeten doenDan zijn we poppetjes
"kun je dit f opwarmen." Dan doe ik echt niet aardig tegen ze hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Rond de middag van die jochies die met frikandelbroodjes en energyblikjes door de winkel lopen en aan hun vrienden vragen of ze 10 cent kunnen lenen
Het erge is dat ik ook zo wasOp het lenen na dan
Ik denk er ook wel eens over na hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha stiekem zie ik het voor me
vroeger waren meisjes al leuk, ik had in groep 2 al met een meisje hihaho. papa&mama spelen in de poppenhoek en papa ging altijd werken in de bouwhoekquote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toen spelen nog echt spelen was en meisjes eng waren
Dan zijn er op deze wereld wel een paar zieke spelersquote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Soweiso, doen ze dat bij AH, opwarmen?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
"kun je dit f opwarmen." Dan doe ik echt niet aardig tegen ze hoor
of
"opwarmen" jaa dikke later
You said that beforequote:Op maandag 11 februari 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
"kun je dit f opwarmen." Dan doe ik echt niet aardig tegen ze hoor
of
"opwarmen" jaa dikke later
hihi vadertje en moedertje spelen had toen wel een andere definitiequote:Op maandag 11 februari 2013 20:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
vroeger waren meisjes al leuk, ik had in groep 2 al met een meisje hihaho. papa&mama spelen in de poppenhoek en papa ging altijd werken in de bouwhoek
Ja wij zijn aardig.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
You said that before
Maar mensen onder de 18 zijn tegen mij vriendelijker dan 65-plussers.
Babyboomers
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zijn er op deze wereld wel een paar zieke spelershehe ja best wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
wadanquote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hihi vadertje en moedertje spelen had toen wel een andere definitie
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hehe ja best wel.Dat is net zo lievv als dat konijntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ja kanquote:Op maandag 11 februari 2013 20:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Soweiso, doen ze dat bij AH, opwarmen?![]()
Daarvoor moet je maar gewoon naar Bakker Bart gaan ofzo hoor![]()
Bij de Jumbo en Deen kan je ze zelf uit zo'n warm ding halen
Ja maar ik word er gek van somsquote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
You said that before
Maar mensen onder de 18 zijn tegen mij vriendelijker dan 65-plussers.
Babyboomers
Vandaag weer een gekke oude man die weer wat wilde stelenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik word er gek van soms![]()
![]()
die oude mensen zeuren overal over
aaaawhquote:
Zandtafelquote:Op maandag 11 februari 2013 20:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
En de waterbak, zandtafel, muziekhoek (mocht je beperkt in) en de verkeershoek
de poppenhoekquote:
Meisjes irriteren in de blokkenhoekquote:
Jumboquote:Op maandag 11 februari 2013 20:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Neuh, ik vind die van de AH koud lekkerder![]()
Jumbo heeft ze warm lekkerder
Nee dit weekend al man, had er wijs aan gedaan niet te beloven dat ik me niet zou misdragen inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog iemand aan het carnafalen trouwens?
Alles behalve AHquote:
Daar speelden we vadertje en moedertje. Eens in de zoveel tijd werd een jongetje vervangen als vader tot de slet van de klas alle jongetjes gehad had.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vandaag weer een gekke oude man die weer wat wilde stelen
Heb het fijne niet meegekregen maar hoorde mijn baas wel tegen hem zeggen ''Maar u moet wel gewoon afrekenen hoor''
Zal wel weer smoesjes hebben zitten verzinnen
ik ga bij jou stelen, 10 bakken donuts.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]Wat een sukkel.
Ik zou eigenlijk niet weten wat ik moet doen als ik iemand iets zie stelen
''Bent u ook van plan voor alles te betalen?'' werkt goed, als ze betrapt zijn schrikken ze wel even hoor, leidinggevende erbij en klaar. Op camera staan ze dan toch al.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]Wat een sukkel.
Ik zou eigenlijk niet weten wat ik moet doen als ik iemand iets zie stelen
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisjes irriteren in de blokkenhoek
boksquote:Op maandag 11 februari 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles behalve AH
Blauw bloed
eh watquote:Op maandag 11 februari 2013 20:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daar speelden we vadertje en moedertje. Eens in de zoveel tijd werd een jongetje vervangen als vader tot de slet van de klas alle jongetjes gehad had.
Matras op de grond leggen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat zouden jullie doen als je slaapt en als je je omdraait kraakt je bed heel erg en je vindt dat irritant?
Boksquote:Op maandag 11 februari 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles behalve AH
Blauw bloed
hahahaha lijkt alsof je het al vaker gedaan hebtquote:Op maandag 11 februari 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Bent u ook van plan voor alles te betalen?'' werkt goed, als ze betrapt zijn schrikken ze wel even hoor, leidinggevende erbij en klaar. Op camera staan ze dan toch al.
Maar dan lig je zo laagquote:Op maandag 11 februari 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Matras op de grond leggen.
Bed uit het raam gooienquote:Op maandag 11 februari 2013 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat zouden jullie doen als je slaapt en als je je omdraait kraakt je bed heel erg en je vindt dat irritant?
ik ookquote:Op maandag 11 februari 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben ook superblij. I'm on top of the world
er was zo'n meisje die om de zoveel tijd van jongetje verwisselde om in de poppenhoek papa&mama & kind te spelen, dus ''kleuterverkering'' zeg maarquote:
oh lolquote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
er was zo'n meisje die om de zoveel tijd van jongetje verwisselde om in de poppenhoek papa&mama & kind te spelen, dus ''kleuterverkering'' zeg maar
ik deed echtquote:
Is dat nog steeds zo'n sletje?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
er was zo'n meisje die om de zoveel tijd van jongetje verwisselde om in de poppenhoek papa&mama & kind te spelen, dus ''kleuterverkering'' zeg maar
Heb er drie op mijn naam staan. De ouwe lul van vandaag, paar maanden geleden een 8-jarig jochie (ouders gebeldquote:Op maandag 11 februari 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha lijkt alsof je het al vaker gedaan hebt
bij ons staan condooms en die meuk achter de counterquote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb er drie op mijn naam staan. De ouwe lul van vandaag, paar maanden geleden een 8-jarig jochie (ouders gebeld) en een jaar geleden een meisje die een pak condooms mee smokkelde (ze was 14
)
nee, ze doet vmbo, is knap en ziet er als een van de weinigen daar verzorgd uit, en ze gedraagt zich normaal maar ze is niet populair ofzo maar dat is praktisch niemand hier van het vmbo, eigen subcultuurtje ;s.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo'n sletje?
Ik wel, lach me er soms nog dood omquote:Op maandag 11 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja dikke lol was dat/
deden jullie ook altijd jongens pakken de meisjes?
Wel grappig om te zien hoe klasgenoten van je basisschool veranderen met de tijd enzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee, ze doet vmbo, is knap en ziet er als een van de weinigen daar verzorgd uit, en ze gedraagt zich normaal maar ze is niet populair ofzo maar dat is praktisch niemand hier van het vmbo, eigen subcultuurtje ;s.
Bij ons daar om de hoek. Staat ook een camera recht op maarjaquote:Op maandag 11 februari 2013 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij ons staan condooms en die meuk achter de counter
Ach ze wilde tenminste aan protectie doen
sommige mensen zijn echt te stom voor woordenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij ons daar om de hoek. Staat ook een camera recht op maarja
Klopt.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien hoe klasgenoten van je basisschool veranderen met de tijd enzo.
Van de middelbare ook wel, een meisje was ontspoord en die heeft toch nu een eigen huisje en is verloofd.
Het leven kan raar lopen
Ja net als Lucille blabla
Haar gezicht was dan ook amper te zien door de bontkraagquote:Op maandag 11 februari 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige mensen zijn echt te stom voor woorden
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:59 schreef JRRY het volgende:
Uit mijn oude groep 8 klas zijn er 1 bijna tienermoeder en 3 daarvan aan de harddrugs, en 2/3 zwaar aan de alcohol en 1/3 rookt als een ketter.
Wat zullen mijn ouders trots op me zijn
zie geen hypo staan ofz.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
Ik denk telkens mijn naam te lezen in de TT.
Ik heb je trouwens nog een verhaal gestuurdquote:Op maandag 11 februari 2013 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
Ik denk telkens mijn naam te lezen in de TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |