Ik opzich alleen maar gezicht, oksels en beneden ''hou ik bij''quote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef Taexon het volgende:
Mhaw gezicht, oksels en beneden moet ik het geschoren hebben anders word ik autistisch
nee ik pak m'n creditcard en koop de jumbo leeg in tussenuren.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die je van mama krijgt je weetl wel
wow jij wordt om vet veel dingen autistischquote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef Taexon het volgende:
Mhaw gezicht, oksels en beneden moet ik het geschoren hebben anders word ik autistisch
Mhaw loop in de zomer in mijn vrije tijd alleen maar op het strand dus ziet er imo niet fris uit en vindt het sowieso niet fris aangezien als je zweet lekker die geur dan blijft hangenquote:
Heb et liever gewoon glad, haar zit alleen maar in de weg op die plaatsenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik opzich alleen maar gezicht, oksels en beneden ''hou ik bij''
Ja je weet tochquote:Op maandag 11 februari 2013 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wow jij wordt om vet veel dingen autistisch
Zeker alle blikjes energiequote:Op maandag 11 februari 2013 19:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ik pak m'n creditcard en koop de jumbo leeg in tussenuren.
nah ik eigenlijk ook maar dan moet ik het zo extreem vaak bijhouden, anders wordt het prikkeligquote:Op maandag 11 februari 2013 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw loop in de zomer in mijn vrije tijd alleen maar op het strand dus ziet er imo niet fris uit en vindt het sowieso niet fris aangezien als je zweet lekker die geur dan blijft hangen
[..]
Heb et liever gewoon glad, haar zit alleen maar in de weg op die plaatsen
Ik scheer beneden/oksels 2x per week en gezicht vrijwel elke dagquote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
nah ik eigenlijk ook maar dan moet ik het zo extreem vaak bijhouden, anders wordt het prikkelig![]()
i know, ik scheer me ook altijdquote:Op maandag 11 februari 2013 19:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja je weet toch
Nee haar op sommige plekken is gewoon irritant en gaat alleen maar irriteren
En het ziet er niet fris uit vind ik
Ja en dat vind ik zo vervelend.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik scheer beneden/oksels 2x per week en gezicht vrijwel elke dag
Anders wordt het inderdaad prikkelig
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i know, ik scheer me ook altijd
Ja ik begon niet over scherenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Het gaat hier weer over schaamhaar
Ja zoals altijdquote:Op maandag 11 februari 2013 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Het gaat hier weer over schaamhaar
Ja maar vrouwen moeten ook altijd helemaal kaal behalve bij het hoofd en de wenkbrouwen en de wimpers.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i know, ik scheer me ook altijd
Mhaw... als je het zo vaak scheert is het ook zo gedaan hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik zo vervelend.
En tja, eigenlijk doet niemand van m'n vrienden het ook, die vinden het ook een beetje gay om je daar te gaan scheren
Hahaha maar alsnog het gaat hier altijd wel een keer over scheren/schaamhaarquote:
Ja logisch dat je zelf beter weet maar ik trek me toch wel degelijk aan wat anderen van me vinden..quote:Op maandag 11 februari 2013 20:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw... als je het zo vaak scheert is het ook zo gedaan hoor![]()
En andere mogen van mij het gay vinden maar ik weet zelf wel beter
HAHAHA GAYquote:Op maandag 11 februari 2013 20:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw... als je het zo vaak scheert is het ook zo gedaan hoor![]()
En andere mogen van mij het gay vinden maar ik weet zelf wel beter
Geen reden om iets anders te scheren dan mijn gezichtquote:Op maandag 11 februari 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik zo vervelend.
En tja, eigenlijk doet niemand van m'n vrienden het ook, die vinden het ook een beetje gay om je daar te gaan scheren
alsof iemand het wat boeit dat je je zaakie scheertquote:Op maandag 11 februari 2013 20:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja logisch dat je zelf beter weet maar ik trek me toch wel degelijk aan wat anderen van me vinden..
Maar toch wel een beetje bijhouden, bij de schaamstreek en stinkstreek?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen reden om iets anders te scheren dan mijn gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |