Het ergste is dat veel mensen dat dons nog laten staanquote:
Ken een paar gastjes van 15/16 die zo'n vlassnor hebben en die laten staan, denken ze dat meisjes dat mooi vinden ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het ergste is dat veel mensen dat dons nog laten staan_____
Ik ga waarschijnlijk meer met mensen om van andere etniciteit dan Nederlanders die over het algemeen meer en vroeger baardgroei hebben dat ik dat beeld hebquote:Op maandag 11 februari 2013 19:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als meer dan de helft laatbloeiers zijn zijn het geen laatbloeiers meer (Ja, 't is wel echt zo.)
Ah oke, met wat voor mensen ga je veel om dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk meer met mensen om van andere etniciteit dan Nederlanders die over het algemeen meer en vroeger baardgroei hebben dat ik dat beeld heb
Arabische, Noord-afrikaanse mensen hebben dat idd stukken eerderquote:Op maandag 11 februari 2013 19:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk meer met mensen om van andere etniciteit dan Nederlanders die over het algemeen meer en vroeger baardgroei hebben dat ik dat beeld heb
Gevaarlijke losgeslagen allochtonen jeweetquote:Op maandag 11 februari 2013 19:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ah oke, met wat voor mensen ga je veel om dan?
donsquote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het ergste is dat veel mensen dat dons nog laten staan_____
ikweet nietquote:Op maandag 11 februari 2013 19:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Gevaarlijke losgeslagen allochtonen jeweet
Ben hem aan het binnenhalen, minuutje wachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik snap echt niet waarom er jongetjes zijn die dat niet doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gewoon afscheren die meuk
Meisjes houden meestal meer van glad en verzorgdquote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Homo's halen hun gezichtshaar wel weg
Zulke mensen die je lunch geld stelen en uitgeven aan lucifers om vervolgens je favoriete leraar in de fik stekenquote:
gladde gezichtenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom er jongetjes zijn die dat niet doen.
Waarom, wil je niet dat meisjes je leuk vinden![]()
![]()
vraag ik me dan af.
Daarom hou ik 't glad en verzorgd.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisjes houden meestal meer van glad en verzorgd
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisjes houden meestal meer van glad en verzorgd
Point proven.quote:
Lunchgeld? ;squote:Op maandag 11 februari 2013 19:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zulke mensen die je lunch geld stelen en uitgeven aan lucifers om vervolgens je favoriete leraar in de fik steken
Hommoquote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef Taexon het volgende:
Mhaw gezicht, oksels en beneden moet ik het geschoren hebben anders word ik autistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |