Dat willenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:24 schreef Beach het volgende:
Niet op je 14e al een mooie Turkse snor kunnen kweken
Zulke dikke of eentje met golven? Maar dat is meer een Italiaanse.....quote:Op maandag 11 februari 2013 19:24 schreef Beach het volgende:
Niet op je 14e al een mooie Turkse snor kunnen kweken
Iets mis mee?? Een snor is echt mannelijkquote:
Echt een dikkequote:Op maandag 11 februari 2013 19:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zulke dikke of eentje met golven? Maar dat is meer een Italiaanse.....
Naja je moet het maar willenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Iets mis mee?? Een snor is echt mannelijk
Inderdaad jij hebt me niet 3kwart jaar geleden voor het laatst gezien.quote:
Nee klopt, ik heb je 6 maanden voor het laatst gezienquote:Op maandag 11 februari 2013 19:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Inderdaad jij hebt me niet 3kwart jaar geleden voor het laatst gezien.
Toen wel, nu niet meer, niet nodigquote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nek is altijd klote gevoelig ja, scheer je nat?
Wat voor keur haar heb je? Zwart haar staat wel gevaarlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toen wel, nu niet meer, niet nodig
Donkerblond. In mijn nek lijkt het wel wat donkerderquote:Op maandag 11 februari 2013 19:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat voor keur haar heb je? Zwart haar staat wel gevaarlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja maar jij hebt een vriendinquote:Op maandag 11 februari 2013 19:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar d'r haar zit niet zo netjes dus ik zou d'r niet doen
Donderdag blijf ik bij haar en dan gaan we filmpje kijken in bed, en ik koop wel 'n bos rozenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een vriendin
Wat zijn de valentijnsplannen nu?
auquote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jullie zullen dit wel niet waarderen, maar ik heb zin om te moshen nu
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Donkerblond. In mijn nek lijkt het wel wat donkerder
Ben net niet zo volwassen om een goede baard neer te zettenLaatbloeiers dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |