Hot hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stoppels weer weg, glad als een smooth criminal
Heb hiervoor met gilette fusion geschoren, maar kreeg te vaak ingroeiende haren. Stuk beter nu zo, geen rode puisten nek meerquote:Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ooit eens kassiek of ''safety razor'' overwogen of geprobeerd?
Neuh, gewoon standaard verzorgingquote:
Maar jij hebt nog een donssnorrtje?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zo kom ik ook nooit van m'n amateurschap af enzo he.
Nek is altijd klote gevoelig ja, scheer je nat?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb hiervoor met gilette fusion geschoren, maar kreeg te vaak ingroeiende haren. Stuk beter nu zo, geen rode puisten nek meer
Ik ken nog meer natte dingen hihi.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nek is altijd klote gevoelig ja, scheer je nat?
Niet zozeer donssnorretje meer, maar zeker nog geen volgroeide baardquote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog een donssnorrtje?
Kan je ook gewoon normaal Nederlands typen?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut ga jij okku wollah G doekoe fakka
Als je laat groeien kan je hem met gel bewerkenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet zozeer donssnorretje meer, maar zeker nog geen volgroeide baard![]()
Moet me wel elke 2 dagen scheren wil ik er niet uitzien als die nerds met zo'n vlassnor boven de lip
Same, om de dag en soms 2 dagen achter elkaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet zozeer donssnorretje meer, maar zeker nog geen volgroeide baard![]()
Moet me wel elke 2 dagen scheren wil ik er niet uitzien als die nerds met zo'n vlassnor boven de lip
Nein das ist no possible.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon normaal Nederlands typen?
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je laat groeien kan je hem met gel bewerken
Hoe oud ben je danquote:Op maandag 11 februari 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Same, om de dag en soms 2 dagen achter elkaar.
Ja joh dat is pas cool! En dan groen verven enzo!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je laat groeien kan je hem met gel bewerken
Dat is een optie, maar carnaval is net voorbijquote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja joh dat is pas cool! En dan groen verven enzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |