weenie, vind opzich al haar nummers wel leukquote:Op maandag 11 februari 2013 20:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Welk album van haar vind jij het tofst?
Ah ik niet, ik vind laatste album wel kut opzich.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weenie, vind opzich al haar nummers wel leuk
ik gok ook dat ik daar ook de meeste nummers van gehoord hebquote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ah ik niet, ik vind laatste album wel kut opzich.
Good Girl Gone Bad is tof![]()
En Loud.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik gok ook dat ik daar ook de meeste nummers van gehoord heb
Sarcasme?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
11.45 tot 20 gewerkt![]()
Word ik zo blij van haha.
Scholig.quote:
Gaan je ouders ook neit meer zeuren over je urenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
Om 11u belde mn baas of ik kon werken. Dus heb van 11.45 tot 20 gewerkt![]()
Word ik zo blij van haha.
Hoe was jullie dag?
Neequote:
ja iddquote:Op maandag 11 februari 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan je ouders ook neit meer zeuren over je uren
Jup, 9:30-18:00. Laatste 2 uur maar wat gehangen in het magazijn want er was echt geen flikker te doen. Moest nog wel wat overlaten voor de vulploegquote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja iddEn er zou een nieuw meisje komen, maar die komt niet op brood maar op deli, dus ik hoef niet bang te zijn voor mij uren
moest je ook werken?
Dan word je in een keer vet volwasse natuurlijkquote:
Ik had het laatste uur ook niet wat te doen eigenlijk. Alleen dan laatste kwartier die karren en afscannen blablaquote:Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, 9:30-18:00. Laatste 2 uur maar wat gehangen in het magazijn want er was echt geen flikker te doen. Moest nog wel wat overlaten voor de vulploeg
Ja echt welquote:Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan word je in een keer vet volwasse natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |