oksels wel soweiso wel en stel als iemand m'n piem0l zietquote:Op maandag 11 februari 2013 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof iemand het wat boeit dat je je zaakie scheert
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben hem aan het binnenhalen, minuutje wachtenIk moest best lachen om die shit met stewie en brianSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja het is ook wel grappig hoor, daar niet van.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik moest best lachen om die shit met stewie en brian![]()
Ik denk dat men eerder over je gaat lullen als je je okselhaar bijna kan vlechtenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
oksels wel soweiso wel en stel als iemand m'n piem0l ziet
Hoort bij het levenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha maar alsnog het gaat hier altijd wel een keer over scheren/schaamhaar
Mhaw ik ben sowieso iemand die heel erg zijn eigen weg gaat en niet let op andere met bepaalde dingenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja logisch dat je zelf beter weet maar ik trek me toch wel degelijk aan wat anderen van me vinden..
Ik hou het ook kort, maar niet heulmaal kaalquote:Op maandag 11 februari 2013 20:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik denk dat men eerder over je gaat lullen als je je okselhaar bijna kan vlechten
Bijhouden in de zomerquote:Op maandag 11 februari 2013 20:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik denk dat men eerder over je gaat lullen als je je okselhaar bijna kan vlechten
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik hou het ook kort, maar niet heulmaal kaal
vind*quote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoort bij het leven!
[..]
Mhaw ik ben sowieso iemand die heel erg zijn eigen weg gaat en niet let op andere met bepaalde dingen(Nee geen aso
)
En kan het ook wel begrijpen hoormaar vindt* het zelf gewoon echt niet fijn dat haar
*Het is helemaalquote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik hou het ook kort, maar niet heulmaal* kaal
alleen als je dik bentquote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kaal is frisser en lekkerder imo maargoed
Ja maar, mijn mannelijkheid.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kaal is frisser en lekkerder imo maargoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Gewoon scheren die meuk, klaarquote:Op maandag 11 februari 2013 20:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoort bij het leven!
[..]
Mhaw ik ben sowieso iemand die heel erg zijn eigen weg gaat en niet let op andere met bepaalde dingen(Nee geen aso
)
En kan het ook wel begrijpen hoormaar vindt het zelf gewoon echt niet fijn dat haar
Oh daarom krijg ik nauwelijks okselhaarquote:Op maandag 11 februari 2013 20:08 schreef JRRY het volgende:
ik dacht altijd dat dikke kinderen nooit okselhaar kregen,
[ afbeelding ]
Niet zeikenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oh daarom krijg ik nauwelijks okselhaar
weeknie. heb nog nooit meisjes gezien met echt okselhaar laat staan dikke.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oh daarom krijg ik nauwelijks okselhaar
nou ik ken een vrouw die had okselhaar wat je kon vlechten zoveelquote:Op maandag 11 februari 2013 20:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
weeknie. heb nog nooit meisjes gezien met echt okselhaar laat staan dikke.
Dat sowieso.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:10 schreef Taexon het volgende:
Ach en waarom zou het me moeten boeien wat andere mannen van mijn "haar" vinden
Het gaat erom wat mijn vriendin vind
Gadverdamme serieus?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou ik ken een vrouw die had okselhaar wat je kon vlechten zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |