ja, ik weet niet hoor, maar ik krijg al last van mij gehoor, en mijn rug doet ook wel wat zeerquote:
Zit je ook al te klagen over hoe het vroeger beter was?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, ik weet niet hoor, maar ik krijg al last van mij gehoor, en mijn rug doet ook wel wat zeer
ja, je weet toch wel, bij de sims. Als ze dan opgroeien, dan zie je zo'n soort transformatie en wolkjes enzo. Nou ze zeggen dus dat dat ook gebeurd hierquote:
hahaha yep dat zijn de eerste tekenenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, ik weet niet hoor, maar ik krijg al last van mij gehoor, en mijn rug doet ook wel wat zeer
Nou ik moest net denken aan de tijd dat ik op de basisschool zat en hoe makkelijk het was jaquote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit je ook al te klagen over hoe het vroeger beter was?
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, je weet toch wel, bij de sims. Als ze dan opgroeien, dan zie je zo'n soort transformatie en wolkjes enzo. Nou ze zeggen dus dat dat ook gebeurd hier
Was ik nog maar 8quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik moest net denken aan de tijd dat ik op de basisschool zat en hoe makkelijk het was ja
Zouden wij ook Sims zijn voor het hiernamaals?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, je weet toch wel, bij de sims. Als ze dan opgroeien, dan zie je zo'n soort transformatie en wolkjes enzo. Nou ze zeggen dus dat dat ook gebeurd hier
Mooie tijdenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik moest net denken aan de tijd dat ik op de basisschool zat en hoe makkelijk het was ja
gvd je hebt mij gezienquote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Rond de middag van die jochies die met frikandelbroodjes en energyblikjes door de winkel lopen en aan hun vrienden vragen of ze 10 cent kunnen lenen
Het erge is dat ik ook zo wasOp het lenen na dan
Ja misschien zit iemand nu wel op ons te klikken dat we iets anders moeten doenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zouden wij ook Sims zijn voor het hiernamaals?
die van mij klikt de hele tijd op de SimBook > FOK!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja misschien zit iemand nu wel op ons te klikken dat we iets anders moeten doenDan zijn we poppetjes
haha stiekem zie ik het voor mequote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja misschien zit iemand nu wel op ons te klikken dat we iets anders moeten doenDan zijn we poppetjes
"kun je dit f opwarmen." Dan doe ik echt niet aardig tegen ze hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Rond de middag van die jochies die met frikandelbroodjes en energyblikjes door de winkel lopen en aan hun vrienden vragen of ze 10 cent kunnen lenen
Het erge is dat ik ook zo wasOp het lenen na dan
Ik denk er ook wel eens over na hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha stiekem zie ik het voor me
vroeger waren meisjes al leuk, ik had in groep 2 al met een meisje hihaho. papa&mama spelen in de poppenhoek en papa ging altijd werken in de bouwhoekquote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toen spelen nog echt spelen was en meisjes eng waren
Dan zijn er op deze wereld wel een paar zieke spelersquote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Soweiso, doen ze dat bij AH, opwarmen?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
"kun je dit f opwarmen." Dan doe ik echt niet aardig tegen ze hoor
of
"opwarmen" jaa dikke later
You said that beforequote:Op maandag 11 februari 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
"kun je dit f opwarmen." Dan doe ik echt niet aardig tegen ze hoor
of
"opwarmen" jaa dikke later
hihi vadertje en moedertje spelen had toen wel een andere definitiequote:Op maandag 11 februari 2013 20:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
vroeger waren meisjes al leuk, ik had in groep 2 al met een meisje hihaho. papa&mama spelen in de poppenhoek en papa ging altijd werken in de bouwhoek
Ja wij zijn aardig.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
You said that before
Maar mensen onder de 18 zijn tegen mij vriendelijker dan 65-plussers.
Babyboomers
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zijn er op deze wereld wel een paar zieke spelershehe ja best wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |