Zoiets bestaat al, Expeditie Robinsonquote:Op maandag 11 februari 2013 10:33 schreef Stefan het volgende:
Dit wordt het idee is me verteld
Hoe zal jij leven/overleven zonder mobiele telefoon? Wil je echt die laatste 10 kilo kwijt? Weken zonder internet en facebook?
Goh.... en laat mij raden wat voor kandidaten men hiervoor gaan uitzoeken.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:33 schreef Stefan het volgende:
Dit wordt het idee is me verteld
Hoe zal jij leven/overleven zonder mobiele telefoon? Wil je echt die laatste 10 kilo kwijt? Weken zonder internet en facebook?
Dat is wel een punt, als het weer alleen maar van die domme nietszeggende amoeben zijn dan haak ik nu al af, hoor je Bram, nu al!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goh.... en laat mij raden wat voor kandidaten men hiervoor gaan uitzoeken.
I.i.g. kandidaten die het niveau van Oh Oh Cherso benaderen en voor vermakelijke tv kunnen zorgen.
Als het vooraf opgenomen gaat worden en ringelorig gluiperig ge-edit gaat worden in voordeel van de Show net zoals WIDM voordat het "reallive" het net opgaat, kan je (en Bram) het wel vergeten...quote:Op zondag 10 februari 2013 22:53 schreef Stefan het volgende:
Domeinnaam rehabisland.nl
Status actief
Houder Enjoy Media
Op Facebook doet Bram er nog vaag over toen ik hem er naar vroeg maar het enige dat hij zegt is SEPTEMBER
Wat denken jullie?
Klinkt als een RLS
Lijkt me ook wel weer eens leukquote:Op maandag 11 februari 2013 12:18 schreef Stefan het volgende:
Ik zou t wel leuk vinden, hier met zn allen over een nieuwe RLS praten, of die RLS goed is of niet is een tweede, maar RLS en FOK! is altijd gezellig
We hebben al een (langlopende) RLS op FOK! hoor!!quote:Op maandag 11 februari 2013 12:18 schreef Stefan het volgende:
Ik zou t wel leuk vinden, hier met zn allen over een nieuwe RLS praten, of die RLS goed is of niet is een tweede, maar RLS en FOK! is altijd gezellig
Zo'n eiland vol hangen met camera's lijkt me nog best lastigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:58 schreef Gert het volgende:
En we zaten ook dicht op de deelnemers. Dat zal wel lastiger worden nu, met zo'n rehab eiland ergens in de Noordelijke IJszee.
Dat gaat m kijkers kosten.... hij had beter een eiland in de stille zuidzee kunnen afhuren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:58 schreef Gert het volgende:
En we zaten ook dicht op de deelnemers. Dat zal wel lastiger worden nu, met zo'n rehab eiland ergens in de Noordelijke IJszee.
Och als er maar een binding is met de deelnemers dan maakt de afstand niet zoveel uit. Apropos, ik denk dat zo'n Russische bontmuts jouw enige staat! (hint, hint, hint)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:58 schreef Gert het volgende:
Rehab he, dus daar komt niks van inquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:20 schreef Stefan het volgende:
Als Bram er maar wel een seksverslaafde vrouw instopt
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rehab he, dus daar komt niks van in
Ja, daarom. Dus het mag niet. Cold (zeker daar) turkey afkicken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ze moeten toch ergens vanaf komen?
Maar je zet toch juist een stel verslaafden op zo'n eiland?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dus het mag niet. Cold (zeker daar) turkey afkicken.
Ja, ik weet ook niet precies wat er gaat gebeuren. Vraag het Bram maar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar je zet toch juist een stel verslaafden op zo'n eiland?
Ik wist het al een tijdjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet precies wat er gaat gebeuren. Vraag het Bram maar.
Wel hartstikke leuk dat er weer een RLS komt. Knap dat je je mond gehouden hebt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wist het al een tijdje
Maar ik heb er nooit iets over gezegd.
Ja, precies zo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef Gert het volgende:
Er moet gewoon seks in. En ruzie. En af en toe een emotioneel momentje en o wat kan de wereld toch mooi zijn, snif, traantje. En dan snel weer knokken en kezen.
Zal zeker wel zwaar geweest zijn, om je mond te moeten houden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mensen krijgen de kans niet meer om mij dagelijks via MSN uit te horen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal zeker wel zwaar geweest zijn, om je mond te moeten houden.
hoi Dementor, ga je eraan meewerken???quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
¤¤¤¤quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi Dementor, ga je eraan meewerken???
Komt omdat we het zo leuk zouden vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:52 schreef pullup het volgende:
Volgens mij is dit een jaarlijks terugkerend item hier op RLS![]()
![]()
Zie ginds komt de stoomboot....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:52 schreef pullup het volgende:
![]()
Ah, de voorpret, de voorpretquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:52 schreef pullup het volgende:
![]()
Het is in ieder geval leuker dan de zoveelste variant op de talentenshows.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt omdat we het zo leuk zouden vinden
Dus dat! Inclusief teasers.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:52 schreef pullup het volgende:
![]()
Wat een bagger is dat!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is in ieder geval leuker dan de zoveelste variant op de talentenshows.
Dat is waar. Ik kijk die shitzooi echt niet meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:56 schreef pullup het volgende:
Het is in ieder geval leuker dan de zoveelste variant op de talentenshows.
Waar we in feite ook een RLS van kunnen maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:52 schreef pullup het volgende:
![]()
Watch "Obese"!quote:
Tis een eiland in de Noordelijk IJszee, je hoeft geen bikini aan, dus eet die roomsoes nou maar gewoon op.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Doe mee, dan kan Danny weer flink stemmen. :p
Die ze dan ook uiteindelijk kreeg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:02 schreef beequeen het volgende:
En Marilyn maar zeiken om sigaretten.
Dat is het fijne van een verlaten booreiland, zo'n kandidaat kan ongezien exit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:02 schreef beequeen het volgende:
En Marilyn maar zeiken om sigaretten.
Ik vind het nu al leuk, gewoon door er over te pratenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:04 schreef Jian het volgende:
Goh, zou toch wat zijn, weer 24 uur non stop streams, daar gaat m'n leven, of ben ik nu te enthousiast?
Oh, het gaat dus om een booreiland? Interessting.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:03 schreef Dementor het volgende:
Dat is het fijne van een verlaten booreiland, zo'n kandidaat kan ongezien exit.
Wie niet? Hij heeft onlangs een kroeg gekocht.quote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, het gaat dus om een booreiland? Interessting.
Oei, dat zou ik dan weer doodeng vinden, waar een palmstrandeiland geen probleem zou zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, het gaat dus om een booreiland? Interessting.
Oja staat er iets over op internet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie niet? Hij heeft onlangs een kroeg gekocht.
Your words, not mine.quote:
Ik ook! Maar warmte is er dus niet bij.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:09 schreef Leandra het volgende:
Oei, dat zou ik dan weer doodeng vinden, waar een palmstrandeiland geen probleem zou zijn.
Oi, deze had ik nog niet gelezen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oei, dat zou ik dan weer doodeng vinden, waar een palmstrandeiland geen probleem zou zijn.
Check zijn FB.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:10 schreef Dementor het volgende:
Oja staat er iets over op internet?
Ook echt een toptijd voor een kroeg.
Wel handig, kan hij altijd optreden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check zijn FB.
https://www.facebook.com/peter.nuninga
quote:
Eejo eejolala!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wel handig, kan hij altijd optreden.
Ze moeten een x aantal vaten per dag produceren, lukt ze dat niet dan zakt het booreiland met 1 meter de zee in.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]nou dan komt er niks van terecht (sorry peter) maar dan wordt het 24 uur feest
Altijd volle zalen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Eejo eejolala! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij moet zelf een real in elkaar flansen, je hebt ideeen zatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze moeten een x aantal vaten per dag produceren, lukt ze dat niet dan zakt het booreiland met 1 meter de zee in.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze moeten een x aantal vaten per dag produceren, lukt ze dat niet dan zakt het booreiland met 1 meter de zee in.
Kan nogquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:23 schreef yvonne het volgende:
Hé die Peter zou me mee uit eten nemen!
Ik gok dat je hem moet inhuren als je met hem uit eten wilt....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:23 schreef yvonne het volgende:
Oja!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:23 schreef yvonne het volgende:
Bedankt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij moet zelf een real in elkaar flansen, je hebt ideeen zat
Zelfrespect .....? ik post in NWS manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:26 schreef Luigi het volgende:
Precies waar de mensheid op zit te wachten. Real life diarree deel 3 miljoen..
Beetje zelfrespect mensen, kom op...
Joh, het is hier dan nog leuker dan de RLS zelf.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:26 schreef Luigi het volgende:
Precies waar de mensheid op zit te wachten. Real life diarree deel 3 miljoen..
Beetje zelfrespect mensen, kom op...
Ik haal liever m'n ballen door de blender heen dan dat ik dit soort drek kijk, als ik eerlijk ben. Soort van failliet van je eigen leven is dat, die fascinatie (of liever, obsessie) met andermans leven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:30 schreef pullup het volgende:
Die Luigi moet zeker komen meeposten als het zover is
Wat ik al zei. Je bent hier geknipt voorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik haal liever m'n ballen door de blender heen dan dat ik dit soort drek kijk, als ik eerlijk ben. Soort van failliet van je eigen leven is dat, die fascinatie (of liever, obsessie) met andermans leven.
Neuh, ben er al weer weg van. Struikelde alleen even over het topic en de aparte titel (geen idee wie Bram is of wat TBO is vandaar) en zag weer 100 stumperts dolblij worden van de zoveelste teleurstelling in wording. Dat fascineerde. Even. 't Is alweer over.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat ik al zei. Je bent hier geknipt voor
Je kan hier ook gewoon over je frustraties praten hè, er is altijd wel een bereidwillig, luisterend oorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Neuh, ben er al weer weg van. Struikelde alleen even over het topic en de aparte titel (geen idee wie Bram is of wat TBO is vandaar) en zag weer 100 stumperts dolblij worden van de zoveelste teleurstelling in wording. Dat fascineerde. Even. 't Is alweer over.
Ik herken de stijl, wie is het?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Neuh, ben er al weer weg van. Struikelde alleen even over het topic en de aparte titel (geen idee wie Bram is of wat TBO is vandaar) en zag weer 100 stumperts dolblij worden van de zoveelste teleurstelling in wording. Dat fascineerde. Even. 't Is alweer over.
Mensen die blij worden van teleurstellingen zijn idd 'stumperts'quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
quote:Meeste reacties in de laatste 30 minuten
KLB / Bonussen voor slotjes voor mods. (31)
RLS / Bram (TBO) registreert Rehab Island URL (111)
NWS / Rookverbod #52: Waar er nog steeds... (241)
KLB / Mijn vader wilt niet me mee. (92)
KLB / Fucking ChristenUnie blijf in je... (19)
ESF / Burgerlijke Bingo Bier Bitterballen... (300)
DIG / Gratis brandsoftware gezocht (13)
stumperdsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hij haakte helaas te snel af om lollig te wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:49 schreef Gert het volgende:
Als zelfs de "ik sta hier mijlenver boven" users zich alweer aandienen, begint het écht weer te kriebelen.
Helaas vrees ik wel dat Bram eerst nog met de pet rond moet wil hij dit rond krijgen. Whatever 'dit' dan ook precies is.![]()
Alsido had áltijd werk. ook als het niet hoefde.. maar Johan wilde dit en Johan wilde dat en wilde het zo en dat 4x...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:44 schreef Dementor het volgende:
Alsido die goede bekabeling begon weg te slopen.
Precies.. en wtf ging er nou mis daar? Niet alleen de schuld aan die uitvreters geven... Johan wilde professionele studio bouwen op budgetniveau, en daar waren die arme "medewerkertjes" niet van gediendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:46 schreef Dementor het volgende:
Johan was ook eigenlijk te goed voor die lui, het was een soort Leger des heils on stream.
Na TBO had Johan eigenlijk niks meer en heel veel mederwerkers bleven weg (die kwamen daar via Bram).quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies.. en wtf ging er nou mis daar? Niet alleen de schuld aan die uitvreters geven... Johan wilde professionele studio bouwen op budgetniveau, en daar waren die arme "medewerkertjes" niet van gediend
Ik moet er met terugwerkende kracht om lachen. Man man, die kabelgootjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:44 schreef Dementor het volgende:
Alsido die goede bekabeling begon weg te slopen.
Vergeet de lekkage niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet er met terugwerkende kracht om lachen. Man man, die kabelgootjes.
eigenlijk triest toch als je dat zo leest.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Na TBO had Johan eigenlijk niks meer en heel veel mederwerkers bleven weg (die kwamen daar via Bram).
Het was bijna treurig om te zien ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:50 schreef Dementor het volgende:
Ik ben daar nog eens geweest toen die Liesbeth en consorten er rondliepen.
Bij binnenkomst kreeg ik al direct het gevoel dat ze Johan flink aan het belazeren waren.
Als dit RLS-gerucht hardnekkig is, komen er echt nog wel wat juweeltjes langs.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij haakte helaas te snel af om lollig te worden
Jammer dat het zo gelopen is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eigenlijk triest toch als je dat zo leest.
Ik moet toegeven dat dit soort lui echt een mooie bonus opleveren in het geheelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dit RLS-gerucht hardnekkig is, komen er echt nog wel wat juweeltjes langs.
Peter N werd pas echt leuk na de bunker.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:01 schreef Toverheks het volgende:
alleen peter N is Johan trouw gebleven en vermaakte de sjatters met plaatjes draaien etc.
Ze hadden echt niet door dat de charme in de eenvoud zat, zeker Johan wilde maar meer en beter.. daar waren die helpers toch helemaal niet geschikt voor..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jammer dat het zo gelopen is.
Het was heel leuk om daar +/- een maandje te werken en te wonen.
Dat een Huub bijna over je matras flikkert en dat je met Bart om 4 uur 's ochtends nog eens de wereld doorneemt.
kijk, je hebt toch een mooie tijd om op terug te kijken, maar weet nog wel je was ook wel eens *kwaad* als er iets afgesproken was en niemand hield daar zich aan ( dacht ik me te herrinderen)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jammer dat het zo gelopen is.
Het was heel leuk om daar +/- een maandje te werken en te wonen.
Dat een Huub bijna over je matras flikkert en dat je met Bart om 4 uur 's ochtends nog eens de wereld doorneemt.
De handjes bij de bunker waren ook niet gratis hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hadden echt niet door dat de charme in de eenvoud zat, zeker Johan wilde maar meer en beter.. daar waren die helpers toch helemaal niet geschikt voor..
Ahh Peter.. die streamde geweldig gezellig daarna..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:01 schreef Toverheks het volgende:
alleen peter N is Johan trouw gebleven en vermaakte de sjatters met plaatjes draaien etc.
in de Bunker *haten* de meeste Peter weet ik nog wel, bij Johan Vlemmix begon bijna iedereen hem top te vinden, ook omdat hij meesjatten toendertijd en later zelf een eigen stream had waar hij een handjevol sjatters de hele nacht entertainde.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Peter N werd pas echt leuk na de bunker.
Het kwam wel eens voor dat ze in de bunker even van het 5 sterren menu af moesten (was voor gestemd).quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk, je hebt toch een mooie tijd om op terug te kijken, maar weet nog wel je was ook wel eens *kwaad* als er iets afgesproken was en niemand hield daar zich aan ( dacht ik me te herrinderen)
Er moet ook nog wel een filmpje wezen waarop jij ook te zien bent ( denk dat PB die wel ergens heeft)
Het is een beetje hooghartig, toegegeven, maar ik geniet het meest van users die enkele forse spelfouten maken in hun poging om zo vilein mogelijk te verwoorden waarom RLS-volgers dom en smakeloos zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat dit soort lui echt een mooi bonus opleveren in het geheel![]()
het is gewoon jammer dat er geen Bunker2 gekomen is al werd dat wel geroepen, want het idee was goed zo in de kelder, alleen sommige opdrachten waren naadje en sommige deelnemers helemaal. hoe heten die gast uit frankrijk ook weer??quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het kwam wel eens voor dat ze in de bunker even van het 5 sterren menu af moesten (was voor gestemd).
En dat er dan een redactionele tuthola er snachts stiekem voer in ging proppen.
Jeroen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is gewoon jammer dat er geen Bunker2 gekomen is al werd dat wel geroepen, want het idee was goed zo in de kelder, alleen sommige opdrachten waren naadje en sommige deelnemers helemaal. hoe heten die gast uit frankrijk ook weer??
Hoop dat Bram hiervan dan geleerd heeft, maar jij weet al hoe en het wat ( als ik zo tussen de regels door lees), dus zodra je de fiat krijgt van bram ff posten hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jeroen.
Opdrachten waren soms naadje omdat ze na 3 weken bouwen eigenlijk al kapot waren.
Als je dan ook nog eens een programma moet draaien krijg je het zwaar.
Daarom opbouw altijd door anderen laten doen of even rust nemen.
De verf was nog nat toen het live ging.
Ik weet niks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoop dat Bram hiervan dan geleerd heeft, maar jij weet al hoe en het wat ( als ik zo tussen de regels door lees), dus zodra je de fiat krijgt van bram ff posten hoor
quote:
Nee, als er een keer iets komt ben ik net zo verrast joh.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]oke, maar ga dan eens op onderzoek uit
jij hebt de kennis en kent degene
ja, maar geloof of PB of Bequeen hebben de naam waterkokert verzonnen. leuk mens vond ik dat en kon ook aardig zingen ook samen met haar dochterquote:
Ohh en bij wie in huis? met wiens spullen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:18 schreef Toverheks het volgende:
Oke Dementor wel leuk he als het van de grond komt.
En Gher, die optredens heeft Johan aan waterkokert te danken he, die deed zoveel moeite etc.
he he in zijn huis weet niet wie zijn spullen, maar kom op wees eerlijk, waterkokert deed elke week veel moeite om toch een leuke avond neer te zetten op streamquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohh en bij wie in huis? met wiens spullen?
Mee eens...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he he in zijn huis weet niet wie zijn spullen, maar kom op wees eerlijk, waterkokert deed elke week veel moeite om toch een leuke avond neer te zetten op stream
Verbazingwekkend wat daar allemaal zat op zo'n avond.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
Het was gewoon gezellig.. én Real Live ook nog, kom daar nou nog eens om.![]()
[ afbeelding ]
Pas maar op, anders veegt een Blauwe al onze postjes daarheen,,,quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:30 schreef Dementor het volgende:
RLS / Studio Vlemmix stopt ermee. RIP aan ons
oh ja dat weet ik nog zijn ook nog filmpjes van van die Twikiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:29 schreef Dementor het volgende:
Er kwam toen ook nog een twiki langs die spontaan harde schijven begon te wissen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pas maar op, anders veegt een Blauwe al onze postjes daarheen,,,
Toch jammer dat het er nooit meer van gekomen is om dat monorail-traject wat verder te verlengen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:30 schreef Dementor het volgende:
RLS / Studio Vlemmix stopt ermee. RIP aan ons
Misschien wat voor Noord-Korea.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch jammer dat het er nooit meer van gekomen is om dat monorail-traject wat verder te verlengen.![]()
[ afbeelding ]
Wat zou Eindhoven een wereldstad zijn geworden als Johan zijn zin had gekregen tenminstequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch jammer dat het er nooit meer van gekomen is om dat monorail-traject wat verder te verlengen.![]()
[ afbeelding ]
In Noord Korea hebben ze dat allang.quote:
Ik kom daar niet dagelijks, ik geloof je zomaar.quote:
Heel veel scheelt het niet.quote:
En de andere helft koopt credits.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel veel scheelt het niet.
[ afbeelding ]
Alleen hebben ze in Eindhoven niet zulke hoge flats.
Die hadden ze wèl gehad als Johan zijn zin had gekregen.
Wat een rust op straat daar ook, In Pyongyang.
(de helft vd bevolking zit in een rehab project)
Ze zeggen wel eens eindje, ik zeg putje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:49 schreef Copycat het volgende:
Tsssk.
http://nl.wikipedia.org/w(...)bouwen_van_Eindhoven
Waar alles opborrelt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:50 schreef Dementor het volgende:
Ze zeggen wel eens eindje, ik zeg putje.
Die dame van jullie is inmiddels al aan haar afstudeerscriptie bezig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef Dementor het volgende:
Kwam jij hier maar eens op borrelen.
Dan kun je die eens corrigeren terwijl ik je over de nieuwe op komst bijpraat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die dame van jullie is inmiddels al aan haar afstudeerscriptie bezig.
En dan moet t nog beginnenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:47 schreef bramrecourt het volgende:
haha, lach mij nu al weer de tering!
Nog leuker métquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
En dan moet t nog beginnen
Doe je het dit keer zonder Vlemmix?
Wel voor de ramptoeristen ja.quote:
Absoluut nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel voor de ramptoeristen ja.
Maar dat zijn wij niet natuurlijk
Haha, ja. Leuk toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:19 schreef Dementor het volgende:
ter land ter zee en in de klucht krijg je dan.
Kun je ook met het plafond doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha, ja. Leuk toch?
Ik vond die van jou wel leuk; per dag zoveel vaten anders zakt het platform een stukje
Oeh! En dan met van die stalen puntenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kun je ook met het plafond doen.
Dan krijg ik een dag voor Rehab Island gaat beginnen een telefoontje dat het hele eiland onder water staatquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan krijg ik een dag voor Rehab Island gaat beginnen een telefoontje dat het hele eiland onder water staat
De wet van de communicerende vaten, je ontkomt er niet aan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan krijg ik een dag voor Rehab Island gaat beginnen een telefoontje dat het hele eiland onder water staat
Sterren kicken af.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:33 schreef Stefan het volgende:
Johan Vlemmix kan zelf wel meedoen aan Rehab Island, afkicken van een verslaving genaamd aandachtshoer
Is hij dan verslaafd aan aandacht of aandachtshoeren?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:33 schreef Stefan het volgende:
Johan Vlemmix kan zelf wel meedoen aan Rehab Island, afkicken van een verslaving genaamd aandachtshoer
Wat is er mis met het laatste?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is hij dan verslaafd aan aandacht of aandachtshoeren?
Hoop het wel! We staan al in de startblokken en willen graag weten wat Bram voor ons in petto heeftquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:31 schreef Gert het volgende:
Als Bram uitgelachen is, en genezen van de tering, kan hij misschien even haarfijn uit de doeken doen wat de plannen zijn? Misschien hè.
ik lees ware woorden en Bram is altijd zo tof dat hij dat wel even voor ons wil doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:31 schreef Gert het volgende:
Als Bram uitgelachen is, en genezen van de tering, kan hij misschien even haarfijn uit de doeken doen wat de plannen zijn? Misschien hè.
hee bram, ken je mij nog?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef bramrecourt het volgende:
genees mij van tering! Thanks! Keep the flow mensen! De plannen staan al "letterlijk" op FOK, de uitvoering in welke vorm en/of naam vanaf september. God zij met jullie
quote:
Welke naam kan er beter zijn dan Rehab Island? Zeker als je 354 urls met die naam hebtquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef bramrecourt het volgende:
genees mij van tering! Thanks! Keep the flow mensen! De plannen staan al "letterlijk" op FOK, de uitvoering in welke vorm en/of naam vanaf september. God zij met jullie
Die was er al min of meer, als sub-soap van The Bunker (met zijn ex-vriendin en pathologisch leugenaarster Mariell).quote:
Lekker relaxed sfeertje iigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:09 schreef beequeen het volgende:
Ze waren volgens mij bijna allemaal ladderzat. [ afbeelding ]
Sjâh.. strenge moderatie/spellingscontrôle hé? Geen hond durft haast zijn kop meer open te doen..quote:
Onzin.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjâh.. strenge moderatie/spellingscontrôle hé? Geen hond durft haast zijn kop meer open te doen..
nee maar misschien bij iemand in PM of DMquote:
Dat weet ik niet. Ja, ik ben ook benieuwd en het lijkt me hartstikke leuk, weer een nieuwe RLS. Maar ja, het duurt nog een poosje tot september he?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maar misschien bij iemand in PM of DMom iets meer plannen kenbaar te maken, ben echt wel benieuwt
Bram riep wel vaker wat, ook Bart met zijn Bunker2 en we hebben tot nu toe nog niks gezien van al hun plannenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ja, ik ben ook benieuwd en het lijkt me hartstikke leuk, weer een nieuwe RLS. Maar ja, het duurt nog een poosje tot september he?
Dus we kunnen wel raak speculeren, maar het verlossende woord zal van Bram moeten komen.
Klopt, dus misschien is 3x scheepsrecht?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bram riep wel vaker wat, ook Bart met zijn Bunker2 en we hebben tot nu toe nog niks gezien van al hun plannen
zou wel top wezen weer een nieuwe RLS. oh wat heb ik me vermaakt met de Bunker, was top zo lekker simpel enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, dus misschien is 3x scheepsrecht?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken, maar het staat er toch echt..
Hmm.. je kleddert over zowat álles hier met nix inclusief de FB.. erg geloofwaardig ben je niet meer Toverkut...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]maken we zelf wel uit of het einde topic is
Laat ons lekker weg dromen van een mooie nieuwe RLS
ben nog nooit geloofwaardig geweest, dat jij daar nou pas achter moet komenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. je kleddert over zowat álles hier met nix inclusief de FB.. erg geloofwaardig ben je niet meer Toverkut...
Kun je heel lang wachten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]maken we zelf wel uit of het einde topic is
Laat ons lekker weg dromen van een mooie nieuwe RLS
was toch September, maar heb nergens een jaartal gelezen, misschien September 2050quote:
ja wat was dat vorige klote ding dat bram met veel bombarie aankondigde waar we nooit mer iets van hebben gehoord.quote:
Uhm..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja wat was dat vorige klote ding dat bram met veel bombarie aankondigde waar we nooit mer iets van hebben gehoord.
RLS / [TBO2] Bram zegt: het komt eraanquote:
Ohja, Reallifer dan dat kan je het niet krijgen idd...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef MichieldeR het volgende:
Celebrity Rehab:
http://www.telegraaf.nl/p(...)na_afkickshow__.html
Zelden zoiets smerigs gezien.quote:
En poep geld stinkt niet .quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelden zoiets smerigs gezien.
Toch waren er genoeg BN'ers te vinden die mee wilden doen. Money talks.
Vind je dit hier niet al rls genoeg?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:46 schreef akveor het volgende:
RLS? Zeker weer een die 1 keer per week een knip een plak showtje op de buis pleurt?
Zoiets heeft niets meer met RLS te maken. Afwachten maar.
En dan in februari kondigt hij de nieuwe RLS aan die in september volgend jaar van start zal gaan.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:25 schreef swarmahoer het volgende:
hoe vind je zo iets, is er een lijst waar alle nieuw aangevraagde domeinnamen op gepubliceerd worden ofzo?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef Stefan het volgende:
Apart
Bram kwam met dit nieuwtje via FaceBook DM, ik post het en vervolgens ontvriend Bram me
Hoe moet t nu verder met mn leven?
Bram is sowieso een nogal apart mannetje. Als je een plaatje van een meisje (Eline) inruilt voor een volksbuurtbimbo (zusje van Dennix Bax) behoor je niet tot het land der sporenden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:41 schreef Stefan het volgende:
Apart
Bram kwam met dit nieuwtje via FaceBook DM, ik post het en vervolgens ontvriend Bram me
Hoe moet t nu verder met mn leven?
Mij wel toen hij met Eline ging. Het intrigeerde me gewoon hoe zo'n brogum aan zo'n toppertje kwamquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:16 schreef Stefan het volgende:
Zijn liefdesleven boeit mij persoonlijk niet zo
Dan zijn er wel betere partijen te vinden.quote:
Jammer, gemistquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:52 schreef Maanvis het volgende:
laatst deed ze toch ook mee met zo'n datingshow?
ik ook. ik hoorde haar lullen op TV en toen was ze meteen weg want volgens mij had ze geen date.quote:
Was dat een hetero datingshow?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ook. ik hoorde haar lullen op TV en toen was ze meteen weg want volgens mij had ze geen date.
ja iets met het hele land door ofzoquote:
Dat van BNN, deed ze daaraan mee?quote:
Mag je raden wie daar het meest ervaren in is geweest.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:14 schreef Stefan het volgende:
Nouja, half Hilversum is daar groot mee geworden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |