Zoiets bestaat al, Expeditie Robinsonquote:Op maandag 11 februari 2013 10:33 schreef Stefan het volgende:
Dit wordt het idee is me verteld
Hoe zal jij leven/overleven zonder mobiele telefoon? Wil je echt die laatste 10 kilo kwijt? Weken zonder internet en facebook?
Goh.... en laat mij raden wat voor kandidaten men hiervoor gaan uitzoeken.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:33 schreef Stefan het volgende:
Dit wordt het idee is me verteld
Hoe zal jij leven/overleven zonder mobiele telefoon? Wil je echt die laatste 10 kilo kwijt? Weken zonder internet en facebook?
Dat is wel een punt, als het weer alleen maar van die domme nietszeggende amoeben zijn dan haak ik nu al af, hoor je Bram, nu al!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goh.... en laat mij raden wat voor kandidaten men hiervoor gaan uitzoeken.
I.i.g. kandidaten die het niveau van Oh Oh Cherso benaderen en voor vermakelijke tv kunnen zorgen.
Als het vooraf opgenomen gaat worden en ringelorig gluiperig ge-edit gaat worden in voordeel van de Show net zoals WIDM voordat het "reallive" het net opgaat, kan je (en Bram) het wel vergeten...quote:Op zondag 10 februari 2013 22:53 schreef Stefan het volgende:
Domeinnaam rehabisland.nl
Status actief
Houder Enjoy Media
Op Facebook doet Bram er nog vaag over toen ik hem er naar vroeg maar het enige dat hij zegt is SEPTEMBER
Wat denken jullie?
Klinkt als een RLS
Lijkt me ook wel weer eens leukquote:Op maandag 11 februari 2013 12:18 schreef Stefan het volgende:
Ik zou t wel leuk vinden, hier met zn allen over een nieuwe RLS praten, of die RLS goed is of niet is een tweede, maar RLS en FOK! is altijd gezellig
We hebben al een (langlopende) RLS op FOK! hoor!!quote:Op maandag 11 februari 2013 12:18 schreef Stefan het volgende:
Ik zou t wel leuk vinden, hier met zn allen over een nieuwe RLS praten, of die RLS goed is of niet is een tweede, maar RLS en FOK! is altijd gezellig
Zo'n eiland vol hangen met camera's lijkt me nog best lastigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:58 schreef Gert het volgende:
En we zaten ook dicht op de deelnemers. Dat zal wel lastiger worden nu, met zo'n rehab eiland ergens in de Noordelijke IJszee.
Dat gaat m kijkers kosten.... hij had beter een eiland in de stille zuidzee kunnen afhuren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:58 schreef Gert het volgende:
En we zaten ook dicht op de deelnemers. Dat zal wel lastiger worden nu, met zo'n rehab eiland ergens in de Noordelijke IJszee.
Och als er maar een binding is met de deelnemers dan maakt de afstand niet zoveel uit. Apropos, ik denk dat zo'n Russische bontmuts jouw enige staat! (hint, hint, hint)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:58 schreef Gert het volgende:
Rehab he, dus daar komt niks van inquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:20 schreef Stefan het volgende:
Als Bram er maar wel een seksverslaafde vrouw instopt
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rehab he, dus daar komt niks van in
Ja, daarom. Dus het mag niet. Cold (zeker daar) turkey afkicken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ze moeten toch ergens vanaf komen?
Maar je zet toch juist een stel verslaafden op zo'n eiland?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dus het mag niet. Cold (zeker daar) turkey afkicken.
Ja, ik weet ook niet precies wat er gaat gebeuren. Vraag het Bram maar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar je zet toch juist een stel verslaafden op zo'n eiland?
Ik wist het al een tijdjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet precies wat er gaat gebeuren. Vraag het Bram maar.
Wel hartstikke leuk dat er weer een RLS komt. Knap dat je je mond gehouden hebt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wist het al een tijdje
Maar ik heb er nooit iets over gezegd.
Ja, precies zo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef Gert het volgende:
Er moet gewoon seks in. En ruzie. En af en toe een emotioneel momentje en o wat kan de wereld toch mooi zijn, snif, traantje. En dan snel weer knokken en kezen.
Zal zeker wel zwaar geweest zijn, om je mond te moeten houden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mensen krijgen de kans niet meer om mij dagelijks via MSN uit te horen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal zeker wel zwaar geweest zijn, om je mond te moeten houden.
hoi Dementor, ga je eraan meewerken???quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
¤¤¤¤quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi Dementor, ga je eraan meewerken???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |