Nou vertel het maar, waar komt dit vandaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
Jawel!![]()
![]()
Ik heb er iig zin in![]()
Bekend is dat het interactief is en op TV komt.
Meer info volgt later...
Uit betrouwbare bron, ik geloof hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ik ook wel, al een tijd geledenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:27 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat het klopt, ik heb er wel zin an!
You wishquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:27 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat het klopt, ik heb er wel zin an!
Doe es ff niet zo moeilijk. Hup in de openheid ermeequote:
Meer weet ik ook niet, ik probeer hem nog wel ff uit te horenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe es ff niet zo moeilijk. Hup in de openheid ermee
Hij zegt ook dat het op zender komt dus ja.....?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:04 schreef Disana het volgende:
Nou heeft Bram natuurlijk al eens vaker iets beloofd, bedenk ik me weer. Maar 13 weken klinkt al wel concreet.
Betekent dat dat het op de tv komt? We kunnen toch wel streamen hè? Zonder stream hoeft het voor mij nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat het op zender komt dus ja.....?
Ik ga er wel vanuitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Betekent dat dat het op de tv komt? We kunnen toch wel streamen hè? Zonder stream hoeft het voor mij niet
Ik zeg mijn sollicitatie gesprek afquote:
Komt er eindelijk weer wat leven in de brouwerijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezellig, streamen bij jou als vanouds. Dat lijkt me wel wat
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg mijn sollicitatie gesprek af
Ook dat. En het mag best stuntelig zijn zoals De Bunker. Als het maar niet zo pretentieus is als dat waardeloze SS.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt er eindelijk weer wat leven in de brouwerij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |